• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Little
    -Harry Edward Styles; Sikowitz
    -Zayn Javadd Malik; Sikowitz


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ik wacht juist op jou. ;p]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik waxht op niall ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eirwen
    Ik glimlachte even naar Harry. "Het lukt me wel. Maak je geen zorgen." Ik keek even naar Puck die lekker lag in Harry's armen. Ze was zo schattig. Met haar zou het wel lukken en ik wist hoe het ging met Drake 's avonds. "Zal ik Liam bellen of hij mee wil?" Ik pakte mijn telefoon en begon er wat mee te fiedelen. Liam stond onder sneltoets een. Dat had ik gedaan toen het ongeluk net was gebeurt met Sasha. Hij had het heel zwaar gehad. Zelfs zo erg dat ik hem elke paar uur had gebelt. Daarna toen Dylan weg was gerent was het anders om geweest. Liam was een lieve vaderlijke jongen. Ik vond het fijn dat hij er voor me was, maar ik wilde niet te veel van hem vragen. Straks raakte ik hem nog kwijt. Dat zou ik niet aankunnen. Toch was hij wel de eerste die ik belde als er iets was. Altijd.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    ik knikte langzaam. Het zou vast geweldig worden vanavond. ''Als je het echt neit erg vind.'' ik wist wel dat Eirwen goed voor Puck zou zorgen. ik haalde mijn vinger uit Puck haar mond om deze aan mijn broek af te vegen en mijn glas drinken te pakken wat Zayn voor me had neergezet. De jongens zelf was het er duidelijk niet mee eens dat Louis een verassing voor hem had. Hij hield er dus nog steeds niet van. ''Gaan we zo naar de stad dan?'' vroeg ik aan Eirwen. Dan kon ik meteen nieuwe kleertjes voor Puck kopen. Zayn hoorde het word stad en keek opgewonden op. ''stad? ik wil ook naar de stad.'' ik grinnikte. ''van mij mag je mee.'' maar dat was aan Eirwen.

    [sorry, was even veelte druk bezig met het smsen van mijn crush. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Maakt niks uit hoor. Dat is veel belangrijker]

    Eirwen
    Ik keek naar Harry en schudde mijn hoofd. Ik moest toch oefenen met twee kinderen kunnen omgaan. Ik voelde dat het asperientje begon te werken en relaxte wat. Hij begon over de stad. Dat was waar ook. We gingen naar de stad. Zayn was ook direct vrolijk erover. "Tuurlijk. Kleed jij je aan, dan kan Harry zijn drinken opdrinken en ik Liam bellen." Ik keek naar Zayn's t-shirt. Dat was echt te koud buiten, zeker nu 's avonds. Ik duwde op de een en ik hoorde de bekende piep, gevolgt door de overgangstoon. Terwijl ik wachtte stond ik voorzichtig op en liep ik richting de kinderwagen. Die moest toch mee en zo had ik mooi iets om vast te houden. Doordat ik namelijk mijn eetpatroon niet had verandert en bijde baby's op gezond gewicht waren was ik nu heel erg dun en ook niet heel stevig meer op mijn voeten, maar dat kwam wel weer terug. Nu was ik gewoon blij met Puck's wagen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 23:07 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson

    'Dit word weer een avond als vroeger.' zei ik vrolijk en stond vervolgens weer op. Het was volgens mij echt onmogelijk om eens tien minuten stil te zitten. Met energie teveel is het helemaal een hele opgaven. 'Ik ben wel blij dat jullie er weer zijn na al die tijd.' voegde ik er snel nog aan toe en dit was zowel tegen Harry als Eirwen. Ik liep naar Zayn en ging op zijn schoot zitten toen duidelijk was dat hij het niet eens was met mijn verassing. 'Je moet maar eens leren om ermee om te gaan' zei ik zacht. 'Het is niet de bedoeling dat je alles al gelijk weet.' Na die woorden drukte ik snel een kusje op zijn wang en stond weer op. Ik draaide me razend snel om bij het woord stad. 'Ik ga de woorden van Zayn niet herhalen, al zal dat niet nodig zijn gezien jullie nu ook wel genoeg zullen weten.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn jawadd malik
    Ik sloeg mijn armen om Louis middel en zuchten. Ik kon gewoon niet tegen verassingen, dat wist hij. ''NIet eerlijk.'' Murmelde ik. Eirwen begon over omkleden en misschien was het wel handig als ik inderdaad even een trui aan ging doen. En aangezien louis blijkbaar ook mee wilde, hij ook. Ik vouwde mijn armen rond hem heen en stond op terwijl ik hem mee optilde. ''komt voor elkaar.'' Ik droeg Louis mee naar boven en duwde de kamerdeur open met mijn voet. ik gooide hem op bed en ging boven hem hangen. ''Ik zou er maar voor zorgen dat die verassing het waard is.'' grijnsde ik en kuste hem zacht, waarna ik weer recht ging staan en naar de kast liep om en een trui uit te halen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    Nadat ik eten had gemaakt voor mezelf en Drake ook te eten had gegeven, met een vork inderdaad, ruimde ik alles op en wilde net op de bank gaan zitten, totdat ik mijn telefoon hoorde. Snel liep ik er naar toe, zag dat Eirwen belde en nam op. 'Hé, Eirwen!' klonk mijn stem vrolijk. Met een glimlach tilde ik Drake op, die ondertussen doodmoe was van de dag waarbij hij nogal druk was, en nam hem mee naar boven waar ik hem op de wasbak neerzette. Met de telefoon tegen mijn oor en op mijn schouder pakte ik zijn tandenborstel en tandpasta om wat tandpasta op zijn tandenborstel te doen. 'Waarom bel je? Oh God, is alles goed? Hoe is het in het ziekenhuis gegaan?' vroeg ik gelijk. 'Mondje open' zei ik tegen Drake, die braaf zijn mondje openhield. Ik begon zijn tanden te poetsen wat ie schijnbaar niet erg vond aangezien hij het toe liet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik grinnekte zacht. "Hetzelfde geld voor jou, Tomlinson." zei ik tegen Louis toen hij op een vreemde manier zei dat hij ook mee wilde. Zayn tilde hem op en sjouwde hem waarschijnlijk mee naar de slaapkamer. Ik kon een lachje niet onderdrukken, het had er echt hylarisch uitgezien. Ik kreeg weer een lichte glimlach op mijn gezicht toen ik Liam aan de lijn hoorde. "Hey, Liam." Ik haalde even adem, maar blijkbaar zorgde dat voor een paniek aanval bij Liam."Alles is prima. Ze komen alleen wat eerder dan gedacht. Maar daar bel ik niet om. Ik ben nu met Harry bij Zayn en Louis thuis en die vroegen zich af of jij met hen mee uit wilde gaan vanavond. Ik let dan op Puck en Drake. No problem." Ik probeerde zo rap mogelijk te spreken, maar ondanks dat de pijn nu weg was zat het nog goed genoeg mis om mijn ademhaling lastiger te maker dan normaal: van 100 naar 70 procent ongeveer qua longcapaciteit.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    Na twee minuten haalde ik de tandenborstel van Drake's tanden af en liet hem spoelen. Ik zette de kraan van het bad aan en deed er wat badschuim in, waarna ik naar Eirwen luisterde. 'Alles is prima. Ze komen alleen wat eerder dan gedacht. Maar daar bel ik niet om. Ik ben nu met Harry bij Zayn en Louis thuis en die vroegen zich af of jij met hen mee uit wilde gaan vanavond. Ik let dan op Puck en Drake. No problem' zei ze. Mijn glimlach veranderde in een frons. Ik was al lang niet uitgegaan omdat ik mijn handen vol aan Drake had. Hoofdschuddend kleedde ik Drake uit en wachtte even. De telefoon nam ik weer in mijn hand en een zucht verliet mijn mond. 'Ik weet het niet, hoor. Je bent al zo moe' mompelde ik. Eigenlijk wilde ik het wel graag, maar aan de andere kant weer niet. Toen het bad vol genoeg zat, niet helemaal vol, zette ik Drake erin en ging op de rand zitten, goed op Drake lettend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson
    Ik kroop iets dichter tegen Zayn aan en kon het niet laten om even te grinniken. Dat hij hier niet tegen kon, maakte het alleen maar leuker om het een verassing te houden. 'Dat is het wel' zei ik zachtjes. De woorden van Eirwen drongen niet helemaal tot me door, maar de woorden die wel tot me doordrongen maakte duidelijk wat er werd gezegd. 'Thank you' zei ik . Een vrolijke lach verliet mijn mond toen Zayn me optilde en dat het teken was dat ik toch ook maar eens opzoek moest naar kleding. 'Ik vertrouw op zijn woorden.' Mijn armen sloeg ik ook om hem heen en bleef Zayn met een vrolijke twinkeling in mijn ogen aankijken. Voor ik het dan ook doorhad werd gooide hij me op bed om vervolgens boven me te komen hangen. 'Natuurlijk is deze verassing het waard. Ik ken je wel wat langer dan vandaag' zei ik met een glimlach en kuste hem terug, waarna ik weer recht ging zitten. 'Zaynie, kan je ook een trui deze kant opgooien?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Ik hoorde hem bijna fronzen. Ik zuchtte zacht. Hij was al zo lang niet uit geweest, maar hij maakte zich natuurlijk weer zorgen om mij. "Ik kan het echt wel aan een avondje op twee koters te passen. Ga gewoon met ze mee. Je hebt wel een avondje vrij verdient." Hij was een bijna full-time vader, daarbij kwam nog zijn werk in de studio en hij stond ook nog eens altijd voor mij klaar. Liam had zeker wel een mannenavond verdient. Ik keek even naar de klok en hoorde Drake kirren aan de andere kant van de lijn. "Hi, Drake." zei ik vrolijk. Als Liam me op speaker had staan kon Drake me zeker horen, anders was dit vrij dom, maar goed. Ik haalde mijn vrije hand door mijn haar ennliep toen met de kinderwagen richting Harry. Zayn en Louis zouden vast wel zo klaar zijn, als ze nu niet aan het voortzetten waren wat ze net op de bank deden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Jawaad Malik
    Ik trok een donkerblauwe hoodie over mijn hoofd en trok deze recht. Zoals Louis vraagde pakte ik ook een trui voor hem. Ik gooide hem knel niet naar hem toe, maar ging op zijn schoot zitten. Deed zijn armen omhoog en trok de trui over zijn hoofd. "Ik hou van je." Ik drukten mijn lippen kort op die van hem. Ik stond op en trok hem recht om weer naar beneden te lopen. Harry was net opgestaan en legde Puck al in de kinderwagen waar Eirwen achter stond. "Klaar." Glimlachte ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Drake slaapt al bijna, en eerlijk gezegd ik ook' mompelde ik. 'Nee, Drake! Nie-' probeerde ik maar Drake sloeg één keer hard met zijn armpjes in het water waardoor ik weer eens schuim op mijn gezicht en kleren kreeg. 'Sorry, Drake zit in bad' grinnikte ik. 'En wat nou als er iets gebeurd? Ik bedoel, dadelijk gebeurd er nog iets en ben ik weg. Of er gebeurd er iets met jou' mompelde ik. Geloof me, ik vertrouwde Eirwen Drake echt honderd procent toe, om ik weet dat ze hem niks laat overkomen. Maar ik wilde gewoon niet dat er iets met Eirwen of Drake gebeurde. Ugh, waarom was ik niet zo gemakkelijk? Ondertussen moest Drake lachen waarbij er een grijns op mijn gezicht kwam. Hij gaapte en liet een kort zuchtje horen.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 9:34 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [jongens Niall reageert een beetje traag.... Kan Rosalie anders niet mee oppasssen met Eirwen? Just an idea (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne