• Vandaag zou de kapster thuis langskomen en mijn moeder had de afspraak gemaakt. Ik wist dus niet precies wat de kapster bij mij ging doen, enkel dat het lang zou duren. Dan denk je automatisch aan dingen als verven en permanenten. En nu is mijn haar ontzettend veranderd.
    Before (foto is donker, ik weet het, maar ik heb geen betere...):


    After:


    Ik ben er blij mee (:
    Iemand hier nog onlangs zijn haar veranderd of van plan zijn haar te veranderen? Of iemand die ook wel eens permanent heeft gehad en tips kan geven? De kapster heeft er natuurlijk wel wat gegeven, maar het is toch makkelijker als mensen het vertellen die het zelf hebben ondervonden.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind het je heel goed staan! Maar ik vind het wel geen ontzettende verandering..
    Ik heb ook een permanent (golven) willen doen, maar mijn vriendin heeft dat al eens gedaan en haar haar was echt super kapot erdoor..
    Dus nu twijfel ik wel hard. Ik denk dat ik eens balayage ga laten doen voor de zomer (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het staat je echt goed.
    Ik wilde het ook altijd, maar mijn haar kan dat niet aan, het is al te kapot.


    Your make-up is terrible

    Ik wou, en wil nog steeds, mijn haar veranderen maar ik zou niet weten hoe. Ik kom echt slecht van mijn frou, maar zou niet weten hoe ik het anders zou moeten doen.

    Het staat je echt goed!


    •*• Lululu •*•

    Dank jullie wel!
    De kapster heeft ook allemaal tips gegeven met wat voor kam te gebruiken, hoe het beste te douchen, etc. En ik heb tot nu toen één keer mijn haar geverfd en verder enkel laten bijpunten, dus voor mij is het een grote verandering (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Je lijkt op mijn moeder toen zij net zo oud was.
    Staat je leuk! c:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Het staat je inderdaad erg leuk.
    Ik heb een poosje geleden 23 cm van mijn haar af laten knippen, dus heb nu een boblijn. :)


    Bad decisions make good stories.

    Boromir schreef:
    Dank jullie wel!
    De kapster heeft ook allemaal tips gegeven met wat voor kam te gebruiken, hoe het beste te douchen, etc. En ik heb tot nu toen één keer mijn haar geverfd en verder enkel laten bijpunten, dus voor mij is het een grote verandering (:


    Vind je haar verven geen grotere verandering? Ieder zijn eigen mening eh! Maar voor mij is dat wel precies zo


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Staat heel leuk! Ik heb sinds een weekje een scheve pony, ben er heel blij mee. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Negligible schreef:
    (...)

    Vind je haar verven geen grotere verandering? Ieder zijn eigen mening eh! Maar voor mij is dat wel precies zo

    Natuurlijk is dat een grote verandering, maar dat was toen ik 12/13 was, inmiddels ben 17 x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis