• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ja, dat vind ik ook. Straks hebben Harry en Antz al vijf keer de wereld rond gelopen, terwijl de rest nog geen vijf minuten verder is..]

    Anthony Brandon von Monroe
    ''Weet ik, maar nouja, laat maar.'' Mompelde ik snel. Als harry zei dat het goed was, wilde ik me er verder niet druk om maken.
    Ik haalden langzaam mijn schouders op en ging met mijn handen door mijn haar. ''Zins wanneer moet je op school blijven als je spijbeld?'' Vroeg ik met een ligte grijns. We konden ons script op gaan halen en weg gaan toch? Of met zijn tweetjes ergens gaan oefenen. En dan hoopte ik dat er ergens een zoenscene in zat. Ik wiebelden heen en weer op mijn benen en staarden naar Harry. Ik keek even naar de dropjes van Sonny die ik nog steeds in mijn handen had en stopten en langzaam eentje in mijn mond om er rustig op te zuigen. Ik stak automatsich mijn hand ook uit naar Harry, voor als hij er ook eentje wilden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( De berichten zijn verstuurd. Maar wat me nu ook opvalt is dat de helft nog helemaal niet heeft gereageerd..)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    De twijfel sloeg toch weer toe toen Jayy even versteld stond. Het was niet vreemd, want dat was altijd zo als het over het zingen ging. Je zou misschien zeggen dat het vreemd klonk, maar er zat nog een reden achter. 'Dankjewel, denk ik.' Toch was een kleine glimlach op mijn gezicht niet te missen. 'Maar ik kan jou ook helemaal niet slecht vinden.' voegde ik nog aan mijn woorden toe.
    'Hmm..Een ijskoffie klinkt niet verkeerd.' Het maakte me niet heel veel uit, zolang er maar genoeg suiker inzat om de dag door te komen. Zo niet, dan was dit niet de laatste keer dat ik hier vandaag te vinden was. 'Vertel. Wat waren je ideeën voor vandaag? Of had je die nog niet en is het afwachten hoe het loopt.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles.

    Ik keek Anthony met een lichte twinkeling in mijn ogen aan. "Dan gaan we toch naar huis?" vroeg ik zachtjes. Ik keek naar de drop in zijn handen en nam er dankbaar eentje vanaf, voordat ik het in mijn mond liet vallen en er op begon te sabbelen.
    De neiging om hem achter me aan te sleuren was groot, maar ik hield me netjes in en keek hem vragend aan. "Als je wilt, tenminste." Oh, en we moesten de scripts niet vergeten, anders hadden we een probleem.
    Als automatisch begon ik naar de aula te lopen op een slakkentempo. Ik ging naar huis, dat stond vast. En als Anthony mee wilde was ik alleen maar blijer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Anthony Brandon von Monroe
    Ik knikten snel en kwam weer naast Harry lopen. "Natuurlijk wil ik dat wel." Ik had nooit gedacht dat ik het zo fijn zou vinden met Harry in de buurt. Daarbij was er voor een dag geruild en we waren nog niet eens op de helft. En ik zou niet weten wat ik zou moeten doen in mijn eentje zonder Harry of Jayy. Ik was best wel afhankelijk van andere mensen. Maar ik hield er gewoon niet van om alleen te zijn. We liepen naar de aula en al snel zag ik de witte boekjes op de tafel liggen. Ik zocht mijn naam ertussen en trok even mijn wenkbrauwen op toen ik zag wat mijn rol was. "Ik heb dwarsliggende ex. Wie speel jij?"

    [reactie Jayy komt zo. Even snel van het station naar huis lopen.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Jayy Kilian von Monroe
    Ik gaf ook door wat Louis wilden en betaalden. Nu werd het alleen nog even wachten. Ik haalde mijn schouders op. ''Ik had nog niet echt plannen, dus als je iets weet.'' glimlachte ik. Samen met Anthony kon ik altijd van alles verzinnen om te doen. Maar in me eentje was dat een stuk lastiger. Ik pakte de twee bekers aan en overhandigde er eentje aan Louis. ''Buiten zitten, op het grasveld?'' Het was veelte lekker weer om binnen te blijven hangen vond ik. Ik was sowieso altijd liever buiten. Dan voelde ik me wat vrijer.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Waar kan Chiara zich invoegen?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zianourryx schreef:
    ( De berichten zijn verstuurd. Maar wat me nu ook opvalt is dat de helft nog helemaal niet heeft gereageerd..)
    (Mensen zijn niet 24/7online op Quizlet)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)(Mensen zijn niet 24/7online op Quizlet)

    [de rpg is al 4 dagen bezig..]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    nessje schreef:
    Ness Allison Lockwood
    "Ik heb geen succes nodig, dit doe ik met gemak." Groostste bullshit ever! Ik kijk over het plein en richt me dan op Madelaine. "Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zag ik een groepje in de kantine... We kunnen daar gaan kijken." Stel ik voor terwijl ik toekijk hoe Madelaine haar, eigenlijk mijn, Skittle op eet.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [kan iemand me vertellen wat er allemaal gebeurt is, ik ben te moe om de afgelopen 4 paginas te bekijken]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    [kan iemand me vertellen wat er allemaal gebeurt is, ik ben te moe om de afgelopen 4 paginas te bekijken]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ik weet niet tot waar jullie het weten, maar het enige wat er de laatste 4 pagina's is gebeurt, zijn Harry, Louis, Jayy en Anthony.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [oke dan thx! dan zoek is scar haar laatste berichtje wel op straks en zal daar weer op reageren want tot daar had ik gelezen]


    Dont say why me, say try me

    Sikowitz schreef:
    Anthony Brandon von Monroe
    Ik knikten snel en kwam weer naast Harry lopen. "Natuurlijk wil ik dat wel." Ik had nooit gedacht dat ik het zo fijn zou vinden met Harry in de buurt. Daarbij was er voor een dag geruild en we waren nog niet eens op de helft. En ik zou niet weten wat ik zou moeten doen in mijn eentje zonder Harry of Jayy. Ik was best wel afhankelijk van andere mensen. Maar ik hield er gewoon niet van om alleen te zijn. We liepen naar de aula en al snel zag ik de witte boekjes op de tafel liggen. Ik zocht mijn naam ertussen en trok even mijn wenkbrauwen op toen ik zag wat mijn rol was. "Ik heb dwarsliggende ex. Wie speel jij?"

    [reactie Jayy komt zo. Even snel van het station naar huis lopen.]


    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte kleintjes en ik keek even naar Anthony. "Mooi, dan." zei ik met een speelse grijns rondom mijn lippen.
    Al snel kwamen we in de aula uit en ik kek eventjes met Anthony mee naar zijn rol, waardoor ik in de lach schoot. Met een grimas zocht ik die van mij, ook al begreep ik nog niks van mijn eigen rol. "Euh... Ik ga een wijze les voordragen. Nou, ik ben benieuwd." zei ik terwijl ik fronste, ook al moest ik nog steeds lachen om Anthony.
    "Dus? Val je vaker je exen lastig?" vroeg ik plagend terwijl ik het boekje in mijn rugzak propte. Ik die wijs was? Ik zag het niet bepaald voor me. Ik was totaal niet wijs volgens mij, maar blijkbaar zag onze dramaleraar wel iets wijs in me. Leuk om te weten maar weer. "Je bent met de auto, toch?"


    Reading a good book is like taking a journey.