• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.



    Het begin;
    De bel zorgt ervoor dat de pauze voorbij is en iedereen weer gezellig een paar uur aan de slag moet.
    De helft van de mensen zal moeten repeteren voor de musical en zal dus naar de aula vertrekken. De scripts zullen allemaal klaar liggen met je eigen naam erop. De bedoeling is dat iedereen die doorleest en gaat oefenen. De andere helft gaat gewoon naar de volgende les en zal later pas naar de musical repetitie vertrekken.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 17:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    "Thanks." Ik plof naast Liam en open mijn tas. Tuurlijk, mijn boeken niet bij me. Ik steek mijn hand op. "Ja, Horan?" Ik zie hem zuchten, krijg je ervan als ik mijn boeken niet mag halen! "Mijn spullen zitten in mijn locker, ik zei toch dat ik ze moest halen?" Hij zucht en smijt zijn boek op mijn tafel. "En nou opletten!" Snel open ik het boek en pak een pen uit mijn tas. In plaats van aantekeningen maken, ga ik tekenen. Ik krijg inpiratie en begin een tekst te schrijven, misschien kan ik er een lied van maken. Ik kijk naar het bord en kom er achter dat ik word aangestaard door de leraar. "Wat is er?" Ik kijk om me heen en dan naar Liam. "Ik vroeg of je misschien vraag b kan beantwoorden." Ik kijk terug naar het bord. "Is het... 73?" Direct daarna wijst de leraar naar de deur. Ik sta op en pak de boeken van de leraar. "Sorry, Li." Verontschuldig ik me waarna ik naar het bureau van de leraar loop. Ik gooi de boeken terug en gris nog snel mijn blad ertussen uit. Ik vouw het op en stop het in mijn zak. Zodra ik het lokaal verlaat zie ik dat het nogal rustig is. Wat nu? Ik ga me dus niet melden...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Harry Edward Styles.

    Ik lachte schamper. "Ja, je bent in staat tot slaan. Helaas voor jou wordt jij dan geschorst. Ik en Louis zijn een stuk sluwer dan dat." siste ik om vervolgens te grinniken. Fysiek deed ik meestal niks, maar mentaal brak ik je af. Het was Louis en mij al vaker gelukt om iemand mentaal toe te takelen. En als je mentaal afbrak volgde je fysieke kant al snel.
    "Hou je bek!" riep ik terug toen ze begon te schreeuwen. Ik klemde mijn handen iets strakker rondom haar polsen en keek haar met vuurspuwende ogen aan. "Waarom sloeg jij me daarnet, hm? Geef me eens een fatsoenlijke reden."
    Ik wilde eerst opheldering, daarna zou ik wel zien of ik haar helemaal kapot zou maken voor de school. Ik wierp Louis een vragende blik toe, misschien wist hij wel wat leuks te verzinnen. We konden roddels gaan verspreiden en zo de hele school tegen haar opzetten, maar dat hadden we al vaak genoeg gedaan. Iets originelers mocht dit keer ook wel, Chiara verdiende op de een of andere manier een speciale behandeling.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Madelaine Louise Lockwood
    Ik grinnikte zachtjes toen Ness een zakje Skittles uit haar tas griste. Ze was echt te verslaafd aan die dingen en vroeg me ook nog steeds af wat er zou gebeuren als ze die dingen een keer niet bij haar had. 'Nee, dankjewel' antwoordde ik met een glimlach. Ness was de enige bij ik echt mezelf was en eigenlijk ook altijd vrolijk was. Ik keek rond en haalde mijn schouders op. Normaal was het ook niet druk, maar drukker dan dat het nu was. 'Geen idee, misschien moeten we maar eens gaan rondkijken. Zullen we buiten beginnen?' vroeg ik toen mijn blik naar het schoolplein was gericht. Ik had echt geen zin om hier binnen te zitten als we toch niets wisten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Lockwood
    Ik knik en stop nog een Skittle in mijn mond. "We kunnen toch niet de repetitie's missen?" Ik spijbel vaak, maar voor de reptetities weet ik niet... "Vooruit." Ik loop richting de deur en pak Madelaine's pols. "Wil je op het plein beginnen? Of helemaal buiten?" Vragend kijk ik naar Madelaine waarna ik weer verder loop. Nog steeds kauwend op een Skittle.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Chiara Bella Love

    Hij lachte en zij 'Ja, je bent in staat tot alles, hellaas voor jou word je dan geschorst. Ik en Louis zijn een stuk sluwer dan dat.' Om vervolgens te grinniken. Ik wou ze kop eraf rukken. 'Hou je Bek' riep hij toen ik gilde en hij pakte me pols nog strakker vast. Nu gilde ik het uit. 'Waarom sloeg jij me daarnet, hm? Geef me eens een fatsoelijke reden.' 'Weet je wat Harry. Jij denkt dat je met ieder meisje zo in bed kan huppelen. Ik zou je laten zien dat dat niet kan ik zou je hart breken!! Dan zou je zien dat niemand het pikt als je telkens zulke mooie meisjes achterlaat om vervolgens met een andere weer het bed in te duiken' Screeuwde ik. Mijn ogen leken wel vuur te spuwen. Hoe durft hij zo een toon tegen mij aan te slaan!! Ik ben Louis niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    James Julian Mathers
    'Wat wil je nou eigenlijk van me?', zei ze ineens. He dat wou ik ook wel eens weten! Kon ze mijn gedachten soms lezen? Dat ze wist dat ik daar over nadacht ofzo? 'Daarbij vraag ik me af waarom je ineens zo aardig reageert. Voor zover ik het weet zou je normaal heel anders zijn. Tenminste, dat viel me op toen je bij Harry en Louis stond'. Ze had gelijk en ik wist het. Langzaam kleurde mijn wangen een beetje rood. Het liefste zou ik opstaan en weglopen. Ze gaf me een gevoel wat ik niet kende, maar ik wist maar al te goed wat het was. O god, James was verlief voor de eerste keer. Jezus wat moet ik daar nou weer mee? Het paste helemaal niet bij me om verliefd te worden! Ik twijfelde over wat ik zou zeggen. Elka actie leek me gevaarlijk. Bijvoorbeeld ik denk niet dat ze het op prijs zou stellen als ik haar nu zou zoenen, maar wat moest ik dan zeggen. Ik deed mijn mond open om hem vervolgens weer te sluiten. 'I.. ik ik', stotterde ik. Nee nee nee! Ik was aan het stotteren! Wat moest ze nu wel niet denken! Stoere James durft zijn zin niet af te maken? Ik zuchte diep waarna ik voorover boog tot mijn gezicht flak bij het hare was. 'Sla me niet', fluisterde ik. Voordat ze iets terug kon zeggen of kon reageren drukte ik mijn lippen op de hare.


    Dont say why me, say try me

    Liam James Payne

    'Thanks!' zei Niall en hij plofte naast me neer. Toen Niall zijn hand opstak, volgde ik het hele ingewikkelde incident. 'Ja, Horan?' zuchtte de docent. Een grinnik verliet mijn mond. 'Mijn spullen zitten in mijn locker, ik zei toch dat ik ze moest halen?' zei Niall, waarbij ik een klein lachje niet in kon houden, gevolgd door een boze blik van de docent. De docent smeet een boek op Niall's tafel en keek kwaad naar hem. 'En nou opletten!' gromde hij. Gefascineerd keek ik naar Niall die zat te tekenen, en daarna een blad vol woorden schreef. Wat ging er in hemelsnaam wel niet om in dat hoofd van die jongen? 'Wat is er?' vroeg Niall, toen ondertussen heel de klas hem aankeek. Niall keek mij aan en ik schudde mijn hoofd grinnikend. 'Ik vroeg of je misschien vraag B kan beantwoorden' herhaalde de docent. 'Is het... 73?' vroeg Niall en ik sloeg mijn hand voor mijn gezicht. Weet je, ik zei al niks meer. Anders kwam ie nog meer in de problemen. 'Sorry, Li' bood Niall zich excuses aan en hij liep naar de deur. 'Arme Niall' mompelde ik glimlachend en ik keek weer in het lesboek. 'U dacht toch niet dat u hier zomaar van af zou komen, meneer Payne? Meldt u zich maar' hoorde ik de stem weer. Dacht ik hier net goed van af te komen, komt er dit weer van. Zuchtend sloeg ik mijn boek dicht en stond op. Niet dat ik dit al zo vaak had meegemaakt, maar het was niet de eerste keer. Zuchtend stopte ik alles weer in mijn tas en liep de deur uit waar ik begon te lopen door de gangen, waar ik al snel Niall zag. 'Hello' grinnikte ik.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 13:55 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    nessje schreef:
    Ness Allison Lockwood
    Ik knik en stop nog een Skittle in mijn mond. "We kunnen toch niet de repetitie's missen?" Ik spijbel vaak, maar voor de reptetities weet ik niet... "Vooruit." Ik loop richting de deur en pak Madelaine's pols. "Wil je op het plein beginnen? Of helemaal buiten?" Vragend kijk ik naar Madelaine waarna ik weer verder loop. Nog steeds kauwend op een Skittle.


    Louise Lockwood

    Ik keek nog een keer rond en richtte toen mijn blik op Ness. 'Welke repetities? Er is niemand dus we missen ook niets.' Ik spijbelde volgens mij meer dan dat ik in de lessen zat, maar de repetities zou ik niet missen. 'Yay gezellig.' Vrolijk loop ik mee in de richting van de deur. 'Laten we maar eerst op het plein beginnen en dan kunnen we altijd nog helemaal buiten beginnen.' Ik ging weer naast Ness lopen en bleef haar aankijken. 'Je bent echt verslaafd aan die Skittles' zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ness Allison Lockwood
    "Echt? Ben ik voor niks zo vroeg uit mijn bed gekomen?" Ik sla mijn hand voor mijn hoofd. Ik volg Madelaine naar het plein en schud mijn hoofd. "Ik ben niet verslaafd, ze zijn gewoon lekker af en toe" Verdedig ik mezelf. Snel stop ik de zak in mijn tas en steek mijn hand naar haar toe. "Ik wed, dat ik vandaag de hele dag niet zal snoepen aan die Skitlles. Doe ik dat wel, dan krijg jij... Wat wil je?" Ik heb gewoon zin in uitdagen, ookal red ik het sowiezo niet...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosemary Kingston
    Ik loop richting het lokaal en ben al veel te laat op school. Nauja het kan me niet zo veel schelen een keer te laat maakt toch niet uit? Onder weg naar het lokaal kom ik Niall tegen. 'He waarom zit jij niet in de les? Spijbelen of ben je er uit gestuurd', vroeg ik. In vergelijking met de andere jongens was Niall een soort engeltje. Hij was alleen soms ietwat druk waardoor hij vaak niet het einde van de les haalde. Ik kon het wel met hem vinden hij was echt aardig.


    Dont say why me, say try me

    Louise Lockwood

    'Blijkbaar en morgen komen we gewoon later naar school.' Door deze dingen kon mijn humeur zo weer dalen. Ik keek Ness met een blik aan dat ze met een betere verdediging moest komen. 'Je bent verslaafd' zei ik opnieuw. Ik stopte met lopen en draaide me naar haar toe, om vervolgens haar hand vast te pakken. 'Ik wed dat het je niet gaat lukken, want daar moet een wonder voor gebeuren. En verras me, want je weet altijd wel leuke dingen.' Deze uitdaging ging ik niet uit de weg, wetende dat het niet zou lukken. Maar toch zou ik geen uitdaging uit de weg gaan.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall James Horan
    Als ik Rosemary zie grijns ik. Weer eens te laat. "Het laatste, al heb ik het eerste deel ook al half uitgevoerd door te laat te komen." Ik lach even en zie al snel dat Liam er ook uit gestuurd is. "Maar er is bijna niemand in de klas." Zucht ik erna waarna ik om me heen kijk. "De hele school is vandaag dood..." Ik kijk achter me en zie Liam. "Hoi, waarom mocht jij vertrekken? En je gaat je toch niet melden?" Vraag ik met opgetrokken wenkbrouwen.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 14:03 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ness Allison Lockwood
    "Fine, euh... Als ik het niet kan... Mag jij... Alles uit mijn kamer halen en het voor een week gebruiken? Als het me wel lukt mag ik... Nu mag jij mij verassen!" Ik schud haar hand overdreven hard aangezien ik weer eens de neiging heb om te gaan eten. Ik bijt op mijn lip en wacht op Madelaine's voorstel. Nu moet ik zeker winnen, anders heb ik gewoon geen kamer voor de rest van de week...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Rosemary Kingston
    Ik begon te twijfelen of ik nu nog wel naar de les moest gaan. Het leek me niet dat de leraar er vrolijk van word dat er niemand kwam opdagen. En bovendien, het grootste deel van de les had ik al gemist. Twijfelent beet ik op mijn lip om uiteindelijk een besluit te nemen. 'Goed dan, dan ga ik ook maar niet', zei ik. Ik streek met mijn hand door mijn haren en merkte ineens dat ik honger had. Nauja, geen honger, gewoon trek in iets lekkers. Ik opende mijn rugzak en haalde der een zakje met 2 donuts uit. Een met chocola en een met aarbijen glazuur. 'Welke wil jij?', vroeg ik. Ik kende Niall lang genoeg om te weten dat het een regelrechte marteling was om lekker eten voor zijn neus op te eten.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 14:12 ]


    Dont say why me, say try me

    Arianne Rowene Clarke

    Zuchtend rekte ik me uit en keek naar de klok die boven mijn deur hing. Ik keek er met grote ogen naar, ik was veel te laat. "Shit, shit shit." Vloekend rende ik naar de badkamer om alles te doen en me aan te kleden. Ik pakte een pakje crackers en een pakje drinken om in de auto te eten. Eigenlijk had dit geen zin meer, maar toch moest ik naar school zo was ik eenmaal. Ik rende naar mijn auto en reed zo snel mogelijk naar school.
    Al rennend en vloekend liep ik naar binnen. Zo stil mogelijk, anderen hadden nu gewoon les.

    (Wie is waar? (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.