• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de demonen te verjagen


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Ollivander
    Timothy Rhine -Ollivander

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood -Neolaia

    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Harper Brianna Lovely - Ollivander
    Hayden Fitch - Jaimes


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti -WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -Jaimes
    Matt Donovan -WillNotLearn

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez -Ollivander
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - Jaimes


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotlearn
    Ray McBenneth - Neolaia
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Leslie Day - Jaimes
    Luna Day - Jaimes
    Vanessa Elenore Woods -Ollivander
    Cathy Ameliah Evans - Druella
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Neolaia

    Rosali Chévonez - Neolaia
    Allison Alex Diamont - WillNotLearn


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Ollivander
    Aiden Noel Kahln - Neolaia
    Adam Nicohlas Kahln - Neolaia

    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Ollivander
    Iris Charlotte Michaëls - Ollivander


    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| Demon - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Ollivander

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    FAMILIES

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:11 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Na de grot komen we terug in een bos waar we doorheen moeten. Het wandelen op zich duurt een uur en een half.
    Later
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Ogen dicht anders is het geen verrassing meer.' glimlach ik naar haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het wandelen duurt best wel lang en ik weet dat Nate gezegd heeft dat het wel even lopen was, maar niet dat het zó lang was. Ach ja, als ik samen met Nate ben, dan maakt het niet uit. Na een hele tijd zegt hij dat ik mijn ogen dicht moet doen. 'Maar straks struikel ik,' mompel ik dan, maar sluit dan toch maar mijn ogen aangezien Nate zegt dat ik het moet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik laat je echt niet vallen hoor.' fluister ik zachtjes en ga achter haar staan. Ik leg mijn handen op haar heupen en schuifel met haar naar voren. Ik zorg dat de bladeren uit de weg gaan en hoor het gebulder van de watervallen. We gaan een houten brugje over en op een eilandje ligt het picknickkleed met de picknickmand al klaar die ik naar hier had geflitst. We zijn 3/4 omgeven door watervallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Nate's woorden zorgen ervoor dat ik kippenvel krijg, dan voel ik hem achter me en al snel zijn handen op mijn heupen. Het is een aangename aanraking en we schuifelen zo verder. Langzaam vult een geluid mijn oren. 'De watervallen,' fluister ik dan en voel onder me iets van een bruggetje. Het geluid is nu duidelijk te horen. Ik bijt op mijn lip. Nate neemt me hier mee heen, terwijl hij nog nooit iemand anders heeft meegenomen. Een warm gevoel voel ik in mijn buik. 'Mag ik mijn ogen al openen?' fluister ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ja.' fluister ik in haar oor en ga een stap naar achteren om haar de plaats te geven.
    Ik blijf iets onzeker naar haar kijken, misschien had ze iets heel anders verwacht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij fluistert een ja in mijn oor en voel hem van achteren vandaan een stap naar achteren zetten. Ik open dan mijn ogen en draai langzaam een rondje om mijn eigen as, terwijl ik de omgeving aanschouw. Of eigenlijk bewonder ik het. 'Wauw... ik snap waarom je hier graag komt,' zeg ik dan en kijk hem dan aan. Ik zet een stap in zijn richting en druk een kus op zijn lippen, zachtjes. 'Het is betoverend,' fluister ik tegen zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik glimlach opgelucht. 'Je vind het leuk?' glimlach ik en pak haar hand vast om haar zachtjes naar het kleed op de grond te trekken. Ik ga zitten en trek haar op mijn schoot. Ze is het eerste meisje die ik hier mee naar toe neem. Eigenlijk gewoon levend wezen aangezien er ook geen jongens meewaren. (:P)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Is dat een stille hint over de baby die een jongen wordt? :Y)]

    Leslie Day
    Hij glimlacht en vraagt of ik het leuk vind, maar ik schud mijn hoofd. 'Ik vind het niet leuk, ik vind het geweldig, fantastisch, mooi, betoverend,' verbeter ik hem. Hij trekt me mee naar beneden en dan op zijn schoot. Ik sla een arm om zijn nek en druk dan weer een kus op zijn lippen. 'Het is echt lief dat je me hierheen mee neemt,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee over het feit dat hij geen gay is xd]

    Nate
    'Ik wilde vandaag speciaal maken.' zeg ik zachtjes. het is waarschijnlijk één van de weinige dagen waar we echt de hele dag samen zijn.
    Ik haal 2 appels uit de mand. 'Kan ik je verleiden met een lekkere appel?' glimlach ik dan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    'We moeten naar de dokter hij verwacht ons binnen een halfuurtje.' zucht ik en sta recht.
    'Laten we ons maar aankleden.'

    Alexi
    Ik ga even naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas. Ik kijk naar het plafond.
    Het is hier echt prachtig. Ik pak mijn gsm ondertussen en stuur een bericht naar Leslie dat het goed is dat ze komen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [o xd]

    Leslie Day
    'Dat is je nu al gelukt,' zeg ik tegen hem en streel kort langs zijn wang. Hij haalt dan iets tevoorschijn en ik moet lachen als hij vraagt of hij me kan verleiden. 'Jij kan me altijd verleiden, maar het is toch geen giftige appel he?' zeg ik plagerig tegen hem en neem de appel nog niet aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Braxlin
    "Ja... ja... aankleden ja." mompelde ik en neem voor de zekerheid eerst zijn hand vast voor ik ga rechtstaan. Ik val niet omver of zo, dus ik kijk hem aan.
    "Heb je iets om aan te doen?" vraag ik dan. Ik had nog steeds niets liggen, dus hij zou het weer moeten laten verschijnen.

    Axton
    Ik blijf met gesloten ogen liggenen trek haar dichter tegen me aan.
    "Ik hou van je schat. Ontzettend veel." glimlach ik en open mijn ogen om naar haar lieve gezichtje te kijken;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nate
    Ik grinnik. 'Nee maar anders wil ik wel een stuk uit de jouwe eten jij mag kiezen van welk plekje.' lach ik. Ik druk nog een kus op haar lippen.
    Mijn hand streelt zachtjes over haar bovenbenen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik laat een outfit op het bed verschijnen. 'Is dit goed?' vraag ik haar en sla mijn armen om haar middel. Ik wil haar geruststellen en zeggen dat alles goed komt maar ben zelf iets te nerveus.

    Alexi
    'Ik hou ook van jou Ax.' fluister ik zachtjes en druk mijn lippen even op de zijne. Het is even stil en ik ga met mijn hand wat door zijn haren.
    'Wat zullen we doen?' vraag ik hem glimlachend


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Laat ik je maar vertrouwen, want anders is er minder voor mij over,' lach ik zachtjes. Hij streelt over mijn bovenbenen en er trekt een rilling door me heen. Om dat te verbloemen neem ik een hap van de appel en kijk naar de watervallen. Het is hier echt heel erg mooi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.