• Hello everyone!
    Ik heb een spoedcursus adobe photoshop cs5 van mijn lieve zus gehad en nu weet ik dus hoe photoshop werkt.
    Ik wil dit graag met jullie delen door jullie te helpen met het maken van covers c:



    Voorbeelden:






    Jullie mogen, als jullie een cover willen dit lijstje invullen:

    Tekst:
    Foto's: (Ik wil heus wel zelf zoeken, maar ik zou het liefst willen dat jullie zelf de foto's vinden)
    Lettertype: (Het liefst dafont.com. Geef me de naam en ik download het font voor je)
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie: (Bijv. of je username erop moet of iets anders)


    Af:
    Steroline 2
    ThingsInLife 1 2
    Kenobi
    Bieberen 2
    LoveLaughAnd 2
    Harmon
    Clonmel
    Caleo
    xIlanaDMeij
    Shelob

    Wachtlijst: (Bij ongeveer 5 mensen zal de wachtrij vol zijn)
    FCBayern

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb er nog een voorbeeld bij gezet.


    26 - 02 - '16

    Tekst: The summer that changed everything.
    Foto's: Klik 1 - Klik 2 - Klik 3 (Kan je het teken in het oog verwijderen? Als dat niet kan; mag je een andere foto zoeken) - Achtergrond 1 - Achtergrond 2 - Achtergrond 3 Zoals je ziet zijn het 3 achtergronden, waarvan je er zelf 1 mag kiezen. Ze zijn alle 3 goed, de keuze is aan jou welke je gebruikt (:
    Lettertype: Deze of deze.
    Sfeer: Dingen zoals romantisch etc; totaal niet. Aangezien het een twilight verhaal word, zal de sfeer ook die kant op moeten.
    Kleur/zwartwit: beide graag c;
    Extra informatie: Gelieve geen usernames erop ;d en kunnen de 1e 3 foto's een beetje tja, 'doorzichtig' zijn en niet puur zoals van de foto? Hopelijk snap je wat ik bedoel!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 21:03 ]

    tekst: Mom What's The Job Of My Father ll Justin Bieber
    ¤ Foto's: Klik Klik Klik
    ¤ Lettertype: Klik of/en Klik
    ¤ Extra: Geen standaard kleur bij de titel. Vrolijke kleur,. En horizonaal. Wil je hem in sepia en kleur maken ik ga ze namenlijk alebij gebruiken.
    sfeer: Kleurige, verliefd maar ook een beetje somber

    oh ik zou het zo graag willen leren


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @ Bieberen en LoveLaughAnd, jullie staan op de wachtrij en ik zal z.s.m jullie cover maken.

    @IanOshea. Ik heb het van mijn zus geleerd. Het blenden beheers ik nog niet zo goed. Ik werk met uitknippen en lagen bewerken.


    26 - 02 - '16

    Tekst: -
    Foto's: 1, 2, 3, 4. (3 als achtergrond).
    Lettertype: -
    Sfeer: een beetje griezelig, mysterieus, maar niet te eng.
    Kleur/zwartwit: alles zwart-wit, behalve foto 4.
    Extra informatie: -

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 19:27 ]


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    @ Bieberen, ik hoop dat dit een beetje is wat je wou.



    en in het zwart/wit:


    26 - 02 - '16

    Oh jeetje wauw, super bedankt! :')

    Graag gedaan (:


    26 - 02 - '16

    @LoveLaughAnd

    Sepia:



    Kleur:


    26 - 02 - '16

    Uhm..... Kan het nog wat doorzichtiger??

    Of course, maar dan zal ik ze wel even overnieuw moeten maken.
    Dan blijf je op de lijst staan.


    26 - 02 - '16

    Mijn laptop is kapot gegaan, dus ik zal voorlopig geen covers meer kunnen maken. Sorry!


    26 - 02 - '16

    Titel. Moonshine
    Afbeeldingen.
    Een.
    Twee. óf Drie.
    Uitleg story.

    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

    Sfeer. Beetje duister, maar niet té.
    Lettertypte. Een beetje krul, maar niet te. Het moet ook graag bij de sfeer van de cover passen.
    Iets anders. Wil je me waarschuwen als hij af is? En wil je mijn eigennaam; Meike, er bij zetten? Het liefst onder in.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Hey, guys, ik heb weer een vaste computer tot mijn beschikking. Ik ga meteen aan de slag!


    26 - 02 - '16