• Hello everyone!
    Ik heb een spoedcursus adobe photoshop cs5 van mijn lieve zus gehad en nu weet ik dus hoe photoshop werkt.
    Ik wil dit graag met jullie delen door jullie te helpen met het maken van covers c:



    Voorbeelden:






    Jullie mogen, als jullie een cover willen dit lijstje invullen:

    Tekst:
    Foto's: (Ik wil heus wel zelf zoeken, maar ik zou het liefst willen dat jullie zelf de foto's vinden)
    Lettertype: (Het liefst dafont.com. Geef me de naam en ik download het font voor je)
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie: (Bijv. of je username erop moet of iets anders)


    Af:
    Steroline 2
    ThingsInLife 1 2
    Kenobi
    Bieberen 2
    LoveLaughAnd 2
    Harmon
    Clonmel
    Caleo
    xIlanaDMeij
    Shelob

    Wachtlijst: (Bij ongeveer 5 mensen zal de wachtrij vol zijn)
    FCBayern

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16

    Bedankt, ik vind hem erg mooi. Maar zou je alsjeblieft nog iets anders willen proberen zodat ik kan kiezen?


    Reality's overrated.

    Of course I'll. Ik ga gelijk wat maken c:


    26 - 02 - '16

    Caleo, wat vind je hiervan?


    26 - 02 - '16

    Tekst: Waarom jongens geen meisjes zijn
    Foto's: klik klik klik
    Lettertype: in Old Block: waarom *** geen *** zijn(op de sterretjes komt een ander lettertype) in ugly hand writing: jongens (bij de eerste sterretjes) in beautiful every time: meisjes (tweede sterretjes
    Sfeer: vrolijk en grappig
    Kleur/zwartwit: maakt niet uit
    Extra informatie: de foto van de meisjes moet ik het midden. Aan de rechterkant de foto van Zac, deze moet er duidelijk op en de foto van de jongens wat op de achtergrond.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mavis schreef:
    Caleo, wat vind je hiervan?



    Mooi!
    Aha sorry, ik vind ze beiden heel mooi. Maar op de een of andere manier is het gewoon anders dan ik had in mijn hoofd :X


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Mooi!
    Aha sorry, ik vind ze beiden heel mooi. Maar op de een of andere manier is het gewoon anders dan ik had in mijn hoofd :X


    Dat kan c:
    Hoe had jij het in je hoofd?


    26 - 02 - '16

    Shelob schreef:
    Tekst: Waarom jongens geen meisjes zijn
    Foto's: klik klik klik
    Lettertype: in Old Block: waarom *** geen *** zijn(op de sterretjes komt een ander lettertype) in ugly hand writing: jongens (bij de eerste sterretjes) in beautiful every time: meisjes (tweede sterretjes
    Sfeer: vrolijk en grappig
    Kleur/zwartwit: maakt niet uit
    Extra informatie: de foto van de meisjes moet ik het midden. Aan de rechterkant de foto van Zac, deze moet er duidelijk op en de foto van de jongens wat op de achtergrond.


    Je komt op de lijst ^^


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Je komt op de lijst ^^


    Jippie;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mavis schreef:
    (...)

    Dat kan c:
    Hoe had jij het in je hoofd?


    Sorry :$
    Hmm, zowel romantisch als dramatisch als verdrietig iets.

    Beetje als deze eerste twee delen covers ofzo...




    Sorry.........


    Reality's overrated.

    Ondanks dat ik zelf eigenlijk zo goed als geen ervaring heb in het maken van covers en er ook niet goed in ben (daarom vraag ik dus bij anderen om covers ;))heb ik daarnet geprobeerd een voorbeeld te maken van hoe ong (ik krijg altijd nogal rafelige randjes enzo. Bij mij lopen de plaatjes nooit mooi in elkaar over zeg maar.)

    Maar goed, ik dacht dus aan iets als dit:



    Hehe, kun je maybe iets maken als dat alleen dan mooier ;) (ik weet zeker dat je het kan!)
    Sorry, dit is de laatste keer dat ik ga zeuren...


    Reality's overrated.

    Hmm, ik weet eigenlijk niet of ik zoiets wel kan. Ik ben geen kampioen in photoshop dus ja...


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Hmm, ik weet eigenlijk niet of ik zoiets wel kan. Ik ben geen kampioen in photoshop dus ja...


    Haha, ik ben echt verschrikkelijk met dat soort programma's...


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Haha, ik ben echt verschrikkelijk met dat soort programma's...


    Haha, dat was ik eerst ook. Tot mijn zus me een spoedcursus gaf. Aan de verbeterde voorbeelden in de beginpost is ook te zien dat ik wat vooruit ben gegaan. Anders kan je altijd nog tutorials zoeken als je het wilt leren ^^


    26 - 02 - '16

    Tekst: The Gathering
    Foto's: deze een beetje op de achtergrond, deze, deze, deze en verder misschien nog iets dat je in deze tekenstijl kan vinden? je moet zoeken op High Fantasy
    Lettertype: Iets dromerigs
    Sfeer: Dromerig en high fantasy
    Kleur/zwartwit: kleur
    Extra informatie: Er op Ilana D Meij op komen, en de cover moet een beetje er uit zien als de voorkant van een boek, Alvast bedankt! Je mag jou username er ook klein in stoppen.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Ik zet je op de lijst (;


    26 - 02 - '16