• Ja! Wonderen bestaan, en ik ben het levende bewijs. Valentijnsdag is altijd een ellendige dag voor me geweest, maar daar kwam vandaag verandering in. Ik kreeg vandaag om 12:14 een mysterieus, maar super lief smsje van een nummer wat ik -en mijn vriendinnen- niet ken. "Anyone can catch your eyes, but it takes someone special to catch your heart." Ja, ik ben in de z(w)evende hemel. Toen ik het smsje beantwoordde met: "En van wie komt dit leuke smsje dan wel?;p" Kreeg ik alleen terug: "Heel anoniem." WHAAA! Ik ben verder nog niks te weten gekomen, maar ik heb -strijdlustig als ik ben- besloten om er hoe dan ook achter te komen.

    Heb jij ook een onverwachte verrassing gekregen vandaag?
    More answers comming soon, I hope.
    I'll keep ya posted (;

    EDIT: Ik ben er inmiddels achter wie het is. Kennis die mij al jaren leuk vindt, maar ik zie hem toch alleen als een gewone vriend. Hij had het bericht gestuurd via de telefoon van een vriend van hem.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 20:47 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ga het nummer bellen met een andere telefoon.


    -



    Wel fijn voor je ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oh, ik was eerlijk gezegd vergeten dat het valentijn was. Tot het internet me uit die mooie onwetendheid haalde, natuurlijk. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Genius schreef:
    Ga het nummer bellen met een andere telefoon.


    •*• Lululu •*•

    Tempesta schreef:
    Oh, ik was eerlijk gezegd vergeten dat het valentijn was. Tot het internet me uit die mooie onwetendheid haalde, natuurlijk. (:


    Dit (cat)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Als ik zo'n smsje zou krijgen, zou ik sowieso eerst mijn vriendinnen verdenken x'D.


    i put the fun in funeral

    \

    [ bericht aangepast op 9 jan 2018 - 22:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^

    Hahaha, ik lig helemaal stuk te gaan. Story of my life. :'D

    Zelf ben ik niet verrast, maar wat klasgenootjes en ik hebben afgelopen vrijdag in verband met de rozenactie bij ons op school een roos naar een vriendin van ons gestuurd. Er zat een kaartje bij met een heel schattige tekst en we hebben de afzender anoniem gelaten. Ze denkt nu nog steeds dat ze een geheime aanbidder heeft, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Genius schreef:
    Ga het nummer bellen met een andere telefoon.


    Nou ik verdenk iemand, maar die is nu aan het werk. Dus hoogst waarschijnlijk neemt hij niet op. Zit ondertussen de vaagste dingen te bedenken, CSI-complot theorieën enzo. x'D En heel stiekem wil ik het niet weten, zodat ik mezelf kan wijsmaken dat "hij" het is.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:37 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Sweet!


    Keep on smiling

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuk voor je!(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ahw, wat lief!
    Lol mijn valentijn begon niet goed. Er werd me dus verteld vorige maand dat mijn beugel eruit mocht vandaag, nee hoor. Mag het pas volgende maand, ugh. Ik had me er zo erg op verheugd D: