• Ja! Wonderen bestaan, en ik ben het levende bewijs. Valentijnsdag is altijd een ellendige dag voor me geweest, maar daar kwam vandaag verandering in. Ik kreeg vandaag om 12:14 een mysterieus, maar super lief smsje van een nummer wat ik -en mijn vriendinnen- niet ken. "Anyone can catch your eyes, but it takes someone special to catch your heart." Ja, ik ben in de z(w)evende hemel. Toen ik het smsje beantwoordde met: "En van wie komt dit leuke smsje dan wel?;p" Kreeg ik alleen terug: "Heel anoniem." WHAAA! Ik ben verder nog niks te weten gekomen, maar ik heb -strijdlustig als ik ben- besloten om er hoe dan ook achter te komen.

    Heb jij ook een onverwachte verrassing gekregen vandaag?
    More answers comming soon, I hope.
    I'll keep ya posted (;

    EDIT: Ik ben er inmiddels achter wie het is. Kennis die mij al jaren leuk vindt, maar ik zie hem toch alleen als een gewone vriend. Hij had het bericht gestuurd via de telefoon van een vriend van hem.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 20:47 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^


    There is nothing more badass than being yourself

    Oeeeh spannend ben benieuwd.
    Mijn vriend en ik gaan het morgen vieren omdat hij vanavond moet werken en het is heel glad haha.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^


    Bad decisions make good stories.

    DamnBieber schreef:
    Ik kreeg een briefje in mijn locker van een jongen uit mijn klas -_-.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ik heb geleerd op valentijn ;) hoe je Gta speelt :) (omdat ik het zelf vroeg en ik da spel wel cool vind)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik heb gisteren 10 'hangjongeren' achter mij en mijn vriendin aangekregen. Niet op de manier wat jij bedoeld denk ik. Het was wel heel erg komisch.


    I still think of the guitar bible.

    Haha, het is vakantie, en ik heb niets gekregen, behalve een Hallmark E-card van mijn zusje (:
    Prince Charming wasn't here.


    Miep

    Lost another bro in the friendzone :P


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.