• het is echt on nodig dat het van 16 is.
    nou het kan wel logisch zijn.
    maar waarom niet van 9 jaar.
    dat is veel beter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    Your make-up is terrible

    Wel, ze maken tegenwoordig ook al facebook pagina's aan voor alle huisdieren. Iedereen mag op facebook, zelfs kinderen onder de twaalf.
    Dit hoort niet bij Vragen.(:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 18:38 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Is dat veranderd dan?
    Voor zover ik weet, was dat vanaf 13..
    Ik snap niet wat je voor je 14de trouwens aan de pc doet :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    je moet 16 zijn want dat heb ik gelezen ook al zit ik op face book en ik ben pas 11


    tiptoe through the tulips...

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    Keep on smiling

    frodolien schreef:
    je moet 16 zijn want dat heb ik gelezen ook al zit ik op face book en ik ben pas 11


    Je moet ook niet alles geloven wat je leest. Hierom horen 11 jarigen gewoon niet achter het internet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    I still think of the guitar bible.

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    Decide that you want it more than you are afraid of it.

    Lol 9?
    Facebook is echt niet voor 9-jarigen gemaakt. Kon je het maar pas aanmaken vanaf 16 jaar, dat zou de wereld een hoop minder miserie besparen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het is facebook aan elkaar. xd Sorry, moest even. Maar dat heb je dus verkeerd gelezen, niet alles geloven hè.


    You are beautiful, you are love.

    Wtf wil je met dit topic?


    ars moriendi

    Titel even aangepast en volgens mij hoeft dat helemaal niet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Memoria schreef:
    Wel, ze maken tegenwoordig ook al facebook pagina's aan voor alle huisdieren. Iedereen mag op facebook, zelfs kinderen onder de twaalf.


    •*• Lululu •*•

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.

    Passerby schreef:
    Lol 9?
    Facebook is echt niet voor 9-jarigen gemaakt. Kon je het maar pas aanmaken vanaf 16 jaar, dat zou de wereld een hoop minder miserie besparen.


    ^ Dat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.