• het is echt on nodig dat het van 16 is.
    nou het kan wel logisch zijn.
    maar waarom niet van 9 jaar.
    dat is veel beter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Dan zou het al helemaal bullshit zijn om dat als grenslijn te gebruiken -.-"

    Hoezo? Ik volg je niet?


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hoezo? Ik volg je niet?

    Ik reageerde op Barnabas, die zei dat mensen pas facebook mochten hebben als ze uit de puberteit waren -> Jij zegt dat dat verschilt wanneer je uit de puberteit komt. Ik vind het dan nogal onlogisch om dat als grenslijn te gebruiken.

    Sowieso snap ik de ophef over mensen onder de zestien niet. Kijk, kinderen van de basisschool (ruim gezegd, in groep acht zat ik namelijk ook al vaker aan de computer), het is beter voor hen om gewoon lekker buiten te spelen ofzoiets.
    Maar als je gewoon weet wat je doet, niet om de haverklap bullshit op FB zet, of gewoon niet ruzie/aandacht gaat zoeken, dan is het goed.
    Ugh.


    Deep inside, I've never felt alive

    -

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 19:20 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het zo grappig als mensen die volop in de puberteit zitten erover gaan klagen tegenover mensen die er duidelijk niet meer inzitten. (cat)


    Your make-up is terrible

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Ik reageerde op Barnabas, die zei dat mensen pas facebook mochten hebben als ze uit de puberteit waren -> Jij zegt dat dat verschilt wanneer je uit de puberteit komt. Ik vind het dan nogal onlogisch om dat als grenslijn te gebruiken.

    Sowieso snap ik de ophef over mensen onder de zestien niet. Kijk, kinderen van de basisschool (ruim gezegd, in groep acht zat ik namelijk ook al vaker aan de computer), het is beter voor hen om gewoon lekker buiten te spelen ofzoiets.
    Maar als je gewoon weet wat je doet, niet om de haverklap bullshit op FB zet, of gewoon niet ruzie/aandacht gaat zoeken, dan is het goed.
    Ugh.
    Precies ik was 8 toen ik Facebook had.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Precies ik was 8 toen ik Facebook had.


    En we zien allemaal wat er van jou geworden is... Geen fb aanmaken op die leeftijd dus.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind het zo grappig als mensen die volop in de puberteit zitten erover gaan klagen tegenover mensen die er duidelijk niet meer inzitten. (cat)

    Dan zit jij hier volgens mij op de verkeerde site, aangezien hier het merendeel of er net in gaat, of er volop inzit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Dan zit jij hier volgens mij op de verkeerde site, aangezien hier het merendeel of er net in gaat, of er volop inzit.


    Wat heeft dat er nou weer mee te maken? :'D Ik vind het gewoon grappig om te lezen en deze reactie is juist nog leuker omdat het zo'n grappige tegenaanval van een puber is die eigenlijk nergens over gaat.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik vind het zo grappig als mensen die volop in de puberteit zitten erover gaan klagen tegenover mensen die er duidelijk niet meer inzitten. (cat)

    Lol, echt hè. :']


    ars moriendi

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Ik reageerde op Barnabas, die zei dat mensen pas facebook mochten hebben als ze uit de puberteit waren -> Jij zegt dat dat verschilt wanneer je uit de puberteit komt. Ik vind het dan nogal onlogisch om dat als grenslijn te gebruiken.

    Sowieso snap ik de ophef over mensen onder de zestien niet. Kijk, kinderen van de basisschool (ruim gezegd, in groep acht zat ik namelijk ook al vaker aan de computer), het is beter voor hen om gewoon lekker buiten te spelen ofzoiets.
    Maar als je gewoon weet wat je doet, niet om de haverklap bullshit op FB zet, of gewoon niet ruzie/aandacht gaat zoeken, dan is het goed.
    Ugh.

    Dat is het probleem net. Niet iedereen is zo slim om dit allemaal niet te doen. Helaas gebeurt dit ook onder volwassenen, maar een volwassenen wordt psychisch sterker aanzien als er iets fout gaat. Als mensen op een 13-jarig meisje gaan zeggen dat haar borsten te klein zijn, dan is de kans groter dat ze hier een heel groot probleem van gaat maken. Ik zeg niet dat sommige volwassenen hier geen probleem van maken, maar tieners en al zeker kinderen van onder de 10 gaan hier sneller mee inzitten. Het kan dat andere kinderen van 8 jaar geen problemen hebben gehad, maar het is nu eenmaal moeilijk om te zeggen wie er sterk in zijn schoenen staat en wie niet en er zijn al heel veel ruzie geweest op facebook tussen tieners waarvan er enkele uiteindelijk zelfmoord pleegden. Daarom is het verstandig van facebook om een leeftijdsgrens op te stellen. Ik weet niet of je het door hebt, maar je wordt pas vanaf 13 jaar aanzien als iemand die met internet kan omgaan zonder ouderlijk toezicht. En dan nog vind ik 13 jaar veel te jong.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 23:15 ]


    Take me to wonderland

    Facebook is voor losers :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Michonne schreef:
    (...)

    En we zien allemaal wat er van jou geworden is... Geen fb aanmaken op die leeftijd dus.
    Dit vind ik zo kinderachtig he, Want jij gedraagt je altijd volwassen(cat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    RainbowDash schreef:
    Facebook is voor losers :Y)


    True that. :Y)

    On topic: omdat die kindjes daar nog niet mee bezig moeten zijn -en nog met legoblokken moeten spelen... (cat)
    En een 'echtere' reden- die je vast wilt horen: kinderen van negen zijn te jong. Ze weten minder wat kan en niet kan. De kans is daarom groot dat ze dingen doen waarvan ze het gevaar niet inzien. Om hen tegen zichzelf te beschermen, lijkt mij.^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 23:40 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    weet je eigenlijk is het goed. de maatschapij gaat ook vooruit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque