• het is echt on nodig dat het van 16 is.
    nou het kan wel logisch zijn.
    maar waarom niet van 9 jaar.
    dat is veel beter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Mensen moeten eerst uit hun puberteit komen voordat zij zich mogen wagen aan Facebook. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    Chaos is a ladder.

    Apocalyptic schreef:
    Wtf wil je met dit topic?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Barnabas schreef:
    Mensen moeten eerst uit hun puberteit komen voordat zij zich mogen wagen aan Facebook. (cat)

    Dan heb je dus jezelf al uitgesloten. (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Je bent op 9 jarige leeftijd nog niet klaar voor sociale netwerksites. Het lijkt misschien ongevaarlijk voor jou, maar dat is het niet en facebook kan serieuze gevolgen hebben. Sommige mensen zouden meer op de hoogte gebracht moeten worden van wat er allemaal kan gebeuren als je niet oplet op wat je post op het internet.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 18:02 ]


    Take me to wonderland

    Wees blij dat je er niet op kan, die site is ook niks aan, heel je prive leven staat er dan op xD Moet je ook niet willen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Wees blij dat je er niet op kan, die site is ook niks aan, heel je prive leven staat er dan op xD Moet je ook niet willen.

    Onzin. Je kunt erop zetten wat je wilt en weglaten wat je niet publiekelijk wilt laten zien.


    ars moriendi

    Ze is toch 11?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Dan heb je dus jezelf al uitgesloten. (cat)

    Ik ben 19, bijna twintig. Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik nu uit de puberteit ben. Lololol.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Volgens mij valt dat wel mee. En als dat zo was, denk ik dat dat is, omdat zulk jonge kinderen vaak niet goed met internet en privacy omgaan. Zou ook niet weten wat een negen-jarige op Facebook moet, trouwens.


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik ben 19, bijna twintig. Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik nu uit de puberteit ben. Lololol.

    Eh, nee. Mijn zus van twintig is dat ook nog steeds niet. Puberteit gaat langer door dan je denkt.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik weet niet wat jullie betreft, maar ik zat toen ik in groep 8 zat - en dus ook 11 was - bijvoorbeeld ook al op Hyves. Ik zie daar het kwaad eerlijk gezegd niet van in.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Eh, nee. Mijn zus van twintig is dat ook nog steeds niet. Puberteit gaat langer door dan je denkt.


    Inderdaad, als ze nou Pubertijd had gezegd zou je wel gelijk hebben aangezien dat tot 16 jaar is.


    Physics is awesome

    Nikolajevna schreef:
    (...)
    Eh, nee. Mijn zus van twintig is dat ook nog steeds niet. Puberteit gaat langer door dan je denkt.

    Niet iedereen is hetzelfde. Op je negentiende/twintigste zijn de meeste mensen het ergste toch wel voorbij, hoor.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Niet iedereen is hetzelfde. Op je negentiende/twintigste zijn de meeste mensen het ergste toch wel voorbij, hoor.

    Dan zou het al helemaal bullshit zijn om dat als grenslijn te gebruiken -.-"


    Deep inside, I've never felt alive