• het is echt on nodig dat het van 16 is.
    nou het kan wel logisch zijn.
    maar waarom niet van 9 jaar.
    dat is veel beter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    RainbowDash schreef:
    Facebook is voor losers :Y)

    Waarom heb je het dan? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Apocalyptic schreef:
    Wtf wil je met dit topic?


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)


    Why? Ben ik agressief dan?


    ars moriendi

    Strobelight schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Michonne schreef:
    Je moet geen 16 zijn... Maar het zou goed zijn om bepaalde mensen onder de 16 te weren, lol. Kon dat hier ook maar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarom heb je het dan? :'D


    Iemand speelde facebook spelletjes. Als vrienden meedoen krijg je bonussen. Ik moest meedoen. D: maar ik zit er nooit op want ik ben geen loser!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Iemand speelde facebook spelletjes. Als vrienden meedoen krijg je bonussen. Ik moest meedoen. D: maar ik zit er nooit op want ik ben geen loser!

    Omdat je zelf geen Facebook hebt wil dat niet zeggen dat mensen die wel een account hebben meteen 'losers' zijn. ;x


    ars moriendi

    Ik heb geen facebook. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Jullie reacties zijn zo grappig :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Why? Ben ik agressief dan?



    Dat katje is zo schattig.


    Physics is awesome

    Op de één of andere manier raakt heel Q. overstuur als er een topic wordt geopend dat iets met leeftijden te maken heeft. (':
    Ikzelf zou een leeftijdsgrens van twaalf jaar op Facebook het beste vinden, denk ik (is het niet ook dertien ipv zestien trouwens? Dat vind ik namelijk wel een goede leeftijd). En wat is er mis met mensen onder de zestien, dat zoveel mensen hier in dit topic ze allemaal van Quizlet vandaan willen hebben? ;p Sowieso vind ik leeftijd altijd zo'n vaag begrip. Sommige mensen van dertien zijn een stuk volwassener dan mensen van zestien, dat verschilt echt per persoon.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    wtf echt:S
    dat is echt erg
    iedereen kan zijn leeftijd daar lopen veranderen,


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Parachutes schreef:
    Op de één of andere manier raakt heel Q. overstuur als er een topic wordt geopend dat iets met leeftijden te maken heeft. (':
    Ikzelf zou een leeftijdsgrens van twaalf jaar op Facebook het beste vinden, denk ik (is het niet ook dertien ipv zestien trouwens? Dat vind ik namelijk wel een goede leeftijd). En wat is er mis met mensen onder de zestien, dat zoveel mensen hier in dit topic ze allemaal van Quizlet vandaan willen hebben? ;p Sowieso vind ik leeftijd altijd zo'n vaag begrip. Sommige mensen van dertien zijn een stuk volwassener dan mensen van zestien, dat verschilt echt per persoon.

    Heel veel mensen hier "voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten" en menen zich meer, maar ik weet zeker dat driekwart daarvan geen idee heeft waar hij/zij over praat. Heel veel jongeren voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten wanneer ze zich op bepalende vlakken niet begrepen voelen, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze ook daadwerkelijk "volwassener" zijn in mijn ogen. :')


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Heel veel mensen hier "voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten" en menen zich meer, maar ik weet zeker dat driekwart daarvan geen idee heeft waar hij/zij over praat. Heel veel jongeren voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten wanneer ze zich op bepalende vlakken niet begrepen voelen, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze ook daadwerkelijk "volwassener" zijn in mijn ogen. :')


    Daar geef ik je gelijk in, maar ik ben van mening dat leeftijd gewoon niet zo'n bepalend begrip is als de meeste mensen vinden/denken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Op de één of andere manier raakt heel Q. overstuur als er een topic wordt geopend dat iets met leeftijden te maken heeft. (':
    Ikzelf zou een leeftijdsgrens van twaalf jaar op Facebook het beste vinden, denk ik (is het niet ook dertien ipv zestien trouwens? Dat vind ik namelijk wel een goede leeftijd). En wat is er mis met mensen onder de zestien, dat zoveel mensen hier in dit topic ze allemaal van Quizlet vandaan willen hebben? ;p Sowieso vind ik leeftijd altijd zo'n vaag begrip. Sommige mensen van dertien zijn een stuk volwassener dan mensen van zestien, dat verschilt echt per persoon.


    i put the fun in funeral