• het is echt on nodig dat het van 16 is.
    nou het kan wel logisch zijn.
    maar waarom niet van 9 jaar.
    dat is veel beter.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    tiptoe through the tulips...

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Heel veel mensen hier "voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten" en menen zich meer, maar ik weet zeker dat driekwart daarvan geen idee heeft waar hij/zij over praat. Heel veel jongeren voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten wanneer ze zich op bepalende vlakken niet begrepen voelen, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze ook daadwerkelijk "volwassener" zijn in mijn ogen. :')


    Nou, er zitten d'r aardig wat op deze site waarvan ik echt niet had verwacht dat ze zo jong waren. Maar hee, zelfs al komen hier nogal wat kinderachtige types voor (ik beschouw mezelf er ook als een), dan is het toch niet nodig om meteen zo minachtend te doen? Ik bedoel, je bent zelf ook jong geweest. Laat het gewoon, tijd leert 't. Daarbij is het op Q het geval dat de meerderjarigen ver in de minderheid zijn, dus dan kan je verwachten dat je nog wel eens wat topics als deze voorbij ziet komen. Dit is niet specifiek naar jou bedoeld hoor.
    Gaat trouwens niet zeggen dat ik geen leeftijdsminimum op sites als facebook wens. Sommige elfjarigen weten gewoon echt nog niet wat ze wel en niet aan de wereld moeten mededelen.


    i put the fun in funeral

    Facebook is een commercieel bedrijf, ze zullen heus wel redenen hebben dat ze geen 9 jarige accepteren. Ik snap niet helemaal waarom je zo tekort gedaan voelt?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Eigelijk vind ik deze forem echt stom en alle berichten ook:((


    tiptoe through the tulips...

    Ik haat echt iedereen die op deze forem komt Want het is allemaal voorbij


    tiptoe through the tulips...

    *Forum


    i put the fun in funeral

    frodolien schreef:
    Eigelijk vind ik deze forem echt stom en alle berichten ook:((

    We're all bitches here. :Y)


    ars moriendi

    frodolien schreef:
    Ik haat echt iedereen die op deze forem komt Want het is allemaal voorbij

    Hoezo haten? Zij geven toch gewoon hun mening?
    Vraag dan een slotje aan.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 10:53 ]


    •*• Lululu •*•

    frodolien schreef:
    Ik haat echt iedereen die op deze forem komt Want het is allemaal voorbij

    Ahw, dat is lief. :3 Ga je veel mensen moeten haten, want niet iedereen gaat dezelfde mening als die van jouw delen, honey. ^^


    Take me to wonderland

    frodolien schreef:
    Eigelijk vind ik deze forem echt stom en alle berichten ook:((


    En daarom zouden kinderen onder de 16 niet op facebook mogen. Kinderachtig gedoe.


    quidquid excusatio prandium pro

    frodolien schreef:
    Ik haat echt iedereen die op deze forem komt Want het is allemaal voorbij

    Weet je, door zo'n kinderachtige reactie te plaatsen gaan de mensen enkel maar denken dat ze gelijk hebben dat zo'n jonge kinderen niet op facebook of andere sites hoeven te zitten. Jouw reactie toont helemaal dat mensen van jouw leeftijd zich nog niet weten te gedragen op het internet.en dat vind ik spijtig, als je je een stuk anders had gedragen had je misschien mensen van mening kunnen doen veranderen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    frodolien schreef:
    Ik haat echt iedereen die op deze forem komt Want het is allemaal voorbij


    Sorreh, maar je komt ook niet bepaald vriendelijk over op deze manier :')


    26 - 02 - '16

    Pubers... :Y)
    Ik hou van hun onnadenkende gedrag. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Pubers... :Y)
    Ik hou van hun onnadenkende gedrag. (cat)


    Zij is nog geen puber, lieve Annabeth. Moet je je voorstellen hoe ze over een paar jaar zal zijn...


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    (...)

    Zij is nog geen puber, lieve Annabeth. Moet je je voorstellen hoe ze over een paar jaar zal zijn...

    Ze is in de pre-fase! Aan haar reacties te zien begint ze zich nu al af te zetten tegen de wereld. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ze is in de pre-fase! Aan haar reacties te zien begint ze zich nu al af te zetten tegen de wereld. :'D

    Het is zo geweldig als je inderdaad aan de reacties al kunt zien dat iemand 11 a 12 jaar is. x'D Bij die leeftijd is dat altijd zo overduidelijk for some reason.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 12:34 ]


    ars moriendi