• nou, ik en mijn vriend hebben het dus gedaan en hij wilde geen condoom gebruiken en ik ga pas over een maand aan de pil maar nu hebben we het dus onveilig gedaan eigenlijk hebben we dat al 16 keer gedaan onveilige sex dus. en ik weet niet wat ik moet doen dus heb ik op googel een hulpforum gezocht en kwam ik hier op uit


    kan een morning after pil ook nog na een paar keerr mijn ouders zijn moslim en als ze er achter komen worden ze boos maar ik houd heel veel erg van hem en ik wilde dat dus met hem doen......


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    First of all....je bent dom bezig als je het zonder condoom én zonder de pil doet.(cat)
    Ik wil je niet beledigen, maar wat als je vriend nu vreemd zou gaan en een SOA oploopt?
    Als dat het geval is, heb je prijs en ben je ook besmet...Ik denk dat je ouders dan nog kwader zouden zijn.

    Een morning afterpil blijft maar werken 72 uur nadat je onveilige seks hebt gehad, als ik me niet vergis.
    Hoe sneller je die inneemt, des te groter de kans is dat je niet zwanger zal worden.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 0:31 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eh volgens mij werkt een morning after pil tot 72 uur na, dus ik denk dat je wel een beetje te laat bent. Vind het heel dom om eerlijk te zijn, vooral als je van te voren weet dat je ouders hier kwaad om gaan worden en dat snap ik best. Dit kan je zelf ook wel verzinnen. Wens je veel succes, zou maar gaan hopen dat je nog ongesteld wordt en anders even langs de Kruidvat gaan of een afspraak met je huisarts maken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lol, you're fucked. :']


    ars moriendi

    Gipsy schreef:
    First of all....je bent dom bezig als je het zonder condoom én zonder de pil doet.(cat)
    Ik wil je niet beledigen, maar wat als je vriend nu vreemd zou gaan en een SOA oploopt?
    Als dat het geval is, heb je prijs en ben je ook besmet...Ik denk dat je ouders dan nog kwader zouden zijn.

    Een morning afterpil blijft maar werken 48 uur nadat je onveilige seks hebt gehad, als ik me niet vergis.

    dat doet hij echt niet! ik weet het zeker! hij heeft 2 x een ander meisje gezoent en hij heeft me beloofd nooit meer zoiets te doen!

    Dat wordt babykleding shoppeeeeeen!
    Serieus, hoe dom kun je zijn? Vraag maar een SOA- en zwangerschapstest aan, you're in trouble...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Pewdiepewdie schreef:
    (...)
    dat doet hij echt niet! ik weet het zeker! hij heeft 2 x een ander meisje gezoent en hij heeft me beloofd nooit meer zoiets te doen!

    Wil je mijn eerlijke mening?
    Hoe bot het ook kan klinken, maar je moet niet altijd alles geloven wat ze zeggen.
    Je kan beter 100 procent zeker zijn.
    Wat ga je doen als je er wel achter komt dat hij vreemd is gegaan en een SOA heeft opgelopen of als je zwanger bent?
    Waarschijnlijk ga je dan janken, deels omdat hij het beloofd had maar ook omdat je dan zit met een aandoening of met een kleine.
    Ja, tuurlijk kan je later nog abortus doen, maar is dat echt wat je wilt?

    Ik wil echt niet grof of gemeen over komen, absoluut niet maar ik wil gewoon dat je je ogen even open doet.
    Dit is echt niet goed, het is zelfs erg naïef als je het mij vraagt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pewdiepewdie schreef:
    (...)
    dat doet hij echt niet! ik weet het zeker! hij heeft 2 x een ander meisje gezoent en hij heeft me beloofd nooit meer zoiets te doen!

    Ja, dat zeggen ze allemaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.




    None but ourselves can free our minds.

    Pewdiepewdie schreef:
    (...)
    dat doet hij echt niet! ik weet het zeker! hij heeft 2 x een ander meisje gezoent en hij heeft me beloofd nooit meer zoiets te doen!


    Stop trollin', gurl.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Lol, you're fucked. :']


    I'll never be good enough... You make me wanna die!

    Dit móet een grap zijn, anders...


    Your make-up is terrible

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 1:11 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    OMFG. So many stupid people.
    WHY? D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oeh, als het een jongen word, noem hem dan geen Alwin. Dat zou ik niet cool vinden D:

    En als je vriend al twee keer vreemd is gegaan Al hij dat ongetwijfeld nog eens doen. Dus veel plezier met je SOA. En ik hoop voor je dat het geen herpes word, want die is behoorlijk vervelend (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Apocalyptic schreef:
    Lol, you're fucked. :']


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor