• nou, ik en mijn vriend hebben het dus gedaan en hij wilde geen condoom gebruiken en ik ga pas over een maand aan de pil maar nu hebben we het dus onveilig gedaan eigenlijk hebben we dat al 16 keer gedaan onveilige sex dus. en ik weet niet wat ik moet doen dus heb ik op googel een hulpforum gezocht en kwam ik hier op uit


    kan een morning after pil ook nog na een paar keerr mijn ouders zijn moslim en als ze er achter komen worden ze boos maar ik houd heel veel erg van hem en ik wilde dat dus met hem doen......


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Folklore schreef:
    Uhja, dat is behoorlijk dom van je om het onveilig te doen. Wat voor vriend heb je als hij niet eens condoom wil gebruiken? Echt onverantwoordelijk.
    Maar goed, als ik jouw was zou ik vanaf nu gewoon niet meer onveilig seks hebben en afwachten of je ongesteld word. Zo niet; zwangerschapstest halen.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pewdiepewdie schreef:
    nou, ik en mijn vriend hebben het dus gedaan en hij wilde geen condoom gebruiken en ik ga pas over een maand aan de pil maar nu hebben we het dus onveilig gedaan eigenlijk hebben we dat al 16 keer gedaan onveilige sex dus. en ik weet niet wat ik moet doen dus heb ik op googel een hulpforum gezocht en kwam ik hier op uit


    kan een morning after pil ook nog na een paar keerr mijn ouders zijn moslim en als ze er achter komen worden ze boos maar ik houd heel veel erg van hem en ik wilde dat dus met hem doen......


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Sorry maar je hebt al 16 keer onveilige seks gehad. En je maakt je nu pas zorgen om dat je zwanger kan worden?

    Morning after pil kan ingenomen tot 72 uur oftewel drie dagen nadat je seks heb gehad. Dus ik weet niet hoe lang het is geleden dat je seks met hem heb gehad maar misschien kun je nog een morning after pil in nemen.


    Physics is awesome


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Tel jij hoe vaak je seks hebt gehad?! :\ Als dit waar is, ben ik de koningin van Frankrijk.

    En als je iets nuttigs wilt horen, denk de volgende keer na als je iets doet. Meer kan ik er niet op zeggen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Sagitta schreef:
    "...Een hele waslijst aan namen dus die een comment hebben gegeven waar dit meisje echt niets aan heeft. Wetende dat het kwetsend kan overkomen. Let hiermee dus op."


    Hier ben ik het trouwens niet mee eens. Ervanuitgaand dat het meisje vrij jong is, gebaseerd op dingen al spelling, is de kans vrij groot dat het besef van "consequentie en gevolg" niet zo groot is als jij denkt. Misschien dat sommige reactie's in ander mans ogen té zijn, maar we hebben het dan ook niet over een snoepje pikken bij de Kruidvat. Als dit echt waar is is ze gewoon enorm stom bezig, en met (duidelijk) gebrek aan ouderlijk advies/ouderfiguren, voelen sommige zich uit de big happy Q family verantwoordelijk om iemand met de neus op de feiten te drukken. Niet om het door haar neus te boren, maar om haar in te laten zien dat hier gewoon niet kan. En, je kunt zulke reacties verwachten als je een topic als dit aanmaakt.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 14:56 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Sagitta schreef:
    Mensen, sommige reacties gaan er echt over!
    Ik heb het hier op reacties zoals die van Strobelight, Apocalyptic, Licet, RainbowDash, Steroline en DarkSavior. Een hele waslijst aan namen dus die een comment hebben gegeven waar dit meisje echt niets aan heeft. Wetende dat het kwetsend kan overkomen. Let hiermee dus op.

    Lol, het is toch wel duidelijk dat ze zwaar aan het trollen is? -___-


    ars moriendi

    Jij doet me denken aan Hale!


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik geloof er geen zak van.


    I still think of the guitar bible.

    Oo, dat is echt vreemd dat je je na 16 keren beseft dat je zwanger kan raken:S


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mensen, wat als het écht is? Al betwijfel ik dat


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    Jij doet me denken aan Hale!
    Misschien is ze dat ook gewoon ook -_- De bibliotheek heeft ook computers. Wist je nog toen ze weer terug kwam?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Misschien is ze dat ook gewoon ook -_- De bibliotheek heeft ook computers. Wist je nog toen ze weer terug kwam?


    Haha, ja als 'kamerplant'


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Haha, ja als 'kamerplant'
    zoiets toen zat ze een hele hintspel te doen van wie ben ik? -_-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)zoiets toen zat ze een hele hintspel te doen van wie ben ik? -_-


    Inderdaad, wat was eigenlijk de officiële reden waarom ze geband werd?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Inderdaad, wat was eigenlijk de officiële reden waarom ze geband werd?
    Omdat ze loog over zwangerschap en deed alsof ze iemand anders was toch??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,