• nou, ik en mijn vriend hebben het dus gedaan en hij wilde geen condoom gebruiken en ik ga pas over een maand aan de pil maar nu hebben we het dus onveilig gedaan eigenlijk hebben we dat al 16 keer gedaan onveilige sex dus. en ik weet niet wat ik moet doen dus heb ik op googel een hulpforum gezocht en kwam ik hier op uit


    kan een morning after pil ook nog na een paar keerr mijn ouders zijn moslim en als ze er achter komen worden ze boos maar ik houd heel veel erg van hem en ik wilde dat dus met hem doen......


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Apocalyptic schreef:
    Lol, you're fucked. :']


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    Britsanity schreef:
    (...)

    Hier ben ik het trouwens niet mee eens. Ervanuitgaand dat het meisje vrij jong is, gebaseerd op dingen al spelling, is de kans vrij groot dat het besef van "consequentie en gevolg" niet zo groot is als jij denkt. Misschien dat sommige reactie's in ander mans ogen té zijn, maar we hebben het dan ook niet over een snoepje pikken bij de Kruidvat. Als dit echt waar is is ze gewoon enorm stom bezig, en met (duidelijk) gebrek aan ouderlijk advies/ouderfiguren, voelen sommige zich uit de big happy Q family verantwoordelijk om iemand met de neus op de feiten te drukken. Niet om het door haar neus te boren, maar om haar in te laten zien dat hier gewoon niet kan. En, je kunt zulke reacties verwachten als je een topic als dit aanmaakt.


    Agree, ik vind dat Quizlet best wat tougher mag worden op sommige gebieden. Natuurlijk hoef je niemand met opzet belachelijk te maken, maar om nou meteen iedere vorm van kritiek af te keuren...


    i put the fun in funeral

    Trololol. Dat krijg je ervan als ouders niks uitleggen en alles verbieden: dan gaat het mis. :Y)
    De mensheid is steeds dommer aan het worden. Daar gaan miljoenen jaren aan evolutie. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Trololol. Dat krijg je ervan als ouders niks uitleggen en alles verbieden: dan gaat het mis. :Y)
    De mensheid is steeds dommer aan het worden. Daar gaan miljoenen jaren aan evolutie. :'D


    Ben je vergeten dat je al eerder in dit topic hebt gepost of post je met opzet dubbel, Annabeth? (krul)


    i put the fun in funeral

    Britsanity schreef:
    (...)

    Hier ben ik het trouwens niet mee eens. Ervanuitgaand dat het meisje vrij jong is, gebaseerd op dingen al spelling, is de kans vrij groot dat het besef van "consequentie en gevolg" niet zo groot is als jij denkt. Misschien dat sommige reactie's in ander mans ogen té zijn, maar we hebben het dan ook niet over een snoepje pikken bij de Kruidvat. Als dit echt waar is is ze gewoon enorm stom bezig, en met (duidelijk) gebrek aan ouderlijk advies/ouderfiguren, voelen sommige zich uit de big happy Q family verantwoordelijk om iemand met de neus op de feiten te drukken. Niet om het door haar neus te boren, maar om haar in te laten zien dat hier gewoon niet kan. En, je kunt zulke reacties verwachten als je een topic als dit aanmaakt.

    Ze mag inderdaad wel met haar neus op de feiten gedrukt worden, daar ben ik het mee eens, maar het is gewoon de manier waarop. Als iemand een reactie geeft met een plaatje dat vrij belachelijk is, heeft niemand daar iets aan. Je kan inderdaad zeggen dat ze niet slim bezig is, maar de manier waarop sommigen reageren, zou op mij enorm kwetsend overkomen. Ik zou me niet welkom voelen hier en me er nog eens slecht over voelen ook dat ik het ooit had durven vragen. Ja, 't is internet, dat weet ik ook wel, maar als je er met niemand anders over kan praten, is dat vaak de enige oplossing.
    Begrijp me niet verkeerd, ik snap jullie reacties ook wel, maar het is gewoon niet zo gepast voor iemand die in de problemen zit.

    En @Apocalyptic, dat weet je niet. De kans is er zeker, omdat het vrij absurd is dat iemand dat nog niet weet, maar omdat je er niet zeker van kan zijn, moeten we wel tussenkomen. Wat als dit nou eens echt is? Dan zijn deze reacties vrij pijnlijk.


    Let the Night embrace you

    Strobelight schreef:




    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Apocalyptic schreef:
    Lol, you're fucked. :']
    Letterlijk.

    Nou die morning after pil zal niet meer werken na die 16 keer onveilig te hebben gevreeën.
    Als je vriend geen condoom om wilt en jij neemt de pil niet, moet je gewoon nee zeggen in plaats van je benen te open.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Momentje. Je vriend heeft al twee keer met een ander gezoend, dus hij zal nooit vreemd gaan? Juist. Logica.
    Sowieso is het best wel dom om geen condoom te gebruiken, zeker als je niet aan de pil bent, maar oké.
    In principe kan je trouwens dertienhonderdtwee keer onveilige seks hebben zonder dat je een SOA of een kind krijgt, maar het probleem is alleen dat je daar wel heel veel geluk voor nodig hebt, en met een beetje pech is het na een keer al raak. Of zestien.
    Waarschijnlijk heb je nu een probleempje.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    16x? Geen zorgen. Pas na 17x kan je zwanger raken. :Y)


    -

    Backfire schreef:
    (...)

    Ben je vergeten dat je al eerder in dit topic hebt gepost of post je met opzet dubbel, Annabeth? (krul)

    Ik wrijf het er graag in. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    16x? Geen zorgen. Pas na 17x kan je zwanger raken. :Y)


    I like your humor.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik weet niet wie ik nou dommer vind die ouders of zij XD
    Mijn moeder begon om mijn 9e al met sexuele voorlichting, "voor het geval dat". En in groep 8 kwam het ook weer terug XD

    Standaard regel in het ouderschap: alles wat kindjes niet mogen, willen ze, iedereen doet wel eens iets stiekem, bereid je kind dan om z'n minst voor ><


    Let it come and let it be

    Hoe oud ben je.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Combustible schreef:
    Ik weet niet wie ik nou dommer vind die ouders of zij XD
    Mijn moeder begon om mijn 9e al met sexuele voorlichting, "voor het geval dat". En in groep 8 kwam het ook weer terug XD


    Standaard regel in het ouderschap: alles wat kindjes niet mogen, willen ze, iedereen doet wel eens iets stiekem, bereid je kind dan om z'n minst voor ><


    same for me :'D


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Dat is wel dom.
    En als je het mij vraagt is jouw vriend een ongelooflijke boer. Als hij ook maar een beetje respect voor jou zou hebben zou hij je niet zo'n risico's laten nemen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'