• nou, ik en mijn vriend hebben het dus gedaan en hij wilde geen condoom gebruiken en ik ga pas over een maand aan de pil maar nu hebben we het dus onveilig gedaan eigenlijk hebben we dat al 16 keer gedaan onveilige sex dus. en ik weet niet wat ik moet doen dus heb ik op googel een hulpforum gezocht en kwam ik hier op uit


    kan een morning after pil ook nog na een paar keerr mijn ouders zijn moslim en als ze er achter komen worden ze boos maar ik houd heel veel erg van hem en ik wilde dat dus met hem doen......


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Je weet dat seks baby's maakt he mop. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent of veel te jong voor een baby of veel te oud om zo ontiegelijk dom bezig te zijn :'). Waarschijnlijk allebei.


    i put the fun in funeral

    Backfire schreef:
    Je weet dat seks baby's maakt he mop. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent of veel te jong voor een baby of veel te oud om zo ontiegelijk dom bezig te zijn :'). Waarschijnlijk allebei.



    quidquid excusatio prandium pro

    Backfire schreef:
    Je weet dat seks baby's maakt he mop. Ik weet niet hoe oud je bent, maar je bent of veel te jong voor een baby of veel te oud om zo ontiegelijk dom bezig te zijn :'). Waarschijnlijk allebei.


    Chaos is a ladder.

    Gipsy schreef:
    First of all....je bent dom bezig als je het zonder condoom én zonder de pil doet.(cat)
    Ik wil je niet beledigen, maar wat als je vriend nu vreemd zou gaan en een SOA oploopt?
    Als dat het geval is, heb je prijs en ben je ook besmet...Ik denk dat je ouders dan nog kwader zouden zijn.

    Een morning afterpil blijft maar werken 72 uur nadat je onveilige seks hebt gehad, als ik me niet vergis.
    Hoe sneller je die inneemt, des te groter de kans is dat je niet zwanger zal worden.


    +Wel grappig dat als je googelt, je hier uit komt. ^^

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 9:14 ]


    Bad decisions make good stories.

    Omfg whut? Je bent echt niet slim bezig meid.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lekker slim :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    ... zestien keer? :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    ... zestien keer? :')

    Verbaasd me dat ze niet allang zwanger is geworden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Verbaasd me dat ze niet allang zwanger is geworden.

    Waarschijnlijk is ze gewoon een trollend aandachtsjunkie.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk is ze gewoon een trollend aandachtsjunkie.

    Ja, daar gok ik ook op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Omfg whut? Je bent echt niet slim bezig meid.


    •*• Lululu •*•

    Mensen, sommige reacties gaan er echt over!
    Ik heb het hier op reacties zoals die van Strobelight, Apocalyptic, Licet, RainbowDash, Steroline en DarkSavior. Een hele waslijst aan namen dus die een comment hebben gegeven waar dit meisje echt niets aan heeft. Wetende dat het kwetsend kan overkomen. Let hiermee dus op.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 10:21 ]


    Let the Night embrace you

    Even om je gerust te stellen; de kans dat je zwanger raakt, is niet overdreven groot. Sommige stelletjes zijn maanden bezig om zwanger te raken.

    Maargoed daar is een vrij simpel antwoord op, een zwangerschapstest.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 10:32 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Gipsy schreef:
    First of all....je bent dom bezig als je het zonder condoom én zonder de pil doet.(cat)
    Ik wil je niet beledigen, maar wat als je vriend nu vreemd zou gaan en een SOA oploopt?
    Als dat het geval is, heb je prijs en ben je ook besmet...Ik denk dat je ouders dan nog kwader zouden zijn.

    Een morning afterpil blijft maar werken 72 uur nadat je onveilige seks hebt gehad, als ik me niet vergis.
    Hoe sneller je die inneemt, des te groter de kans is dat je niet zwanger zal worden.


    Klopt, 72 uur. Maar ik denk niet dat je het 16 keer in 72 uur hebt gedaan. Dus het komt erop neer dat je erg veel geluk gehad moet hebben. Anders wordt het een abortus... Je zegt dat je pas over een maand aan de pil gaat. Was een maandje wachten dan niet de moeite waard?

    Maar goed... ik wil geen Captain Hindsight spelen...


    "Il n'y a que les morts, qui ne reviennent pas."

    Uhja, dat is behoorlijk dom van je om het onveilig te doen. Wat voor vriend heb je als hij niet eens condoom wil gebruiken? Echt onverantwoordelijk.
    Maar goed, als ik jouw was zou ik vanaf nu gewoon niet meer onveilig seks hebben en afwachten of je ongesteld word. Zo niet; zwangerschapstest halen.


    You are beautiful, you are love.