• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Michonne schreef:
    Hahahaha dat is best erg. Nathan is het broertje van Rebecca.

    Too cruel? :')
    Tortura schreef:
    Waar is hij nu dan, ook nog op het schip?

    Werd eerst gespeeld door iemand hier op Q, maar die heeft al zo'n 4 topics niet meer gereageerd.


    ars moriendi

    Normaal wel. Maar van mij mag je 'm doden. Volgens mij is Swizzle toch niet meer van plan mee te doen aangezien ik geen reactie kreeg toen ik het vroeg.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aww, arme Rebecca, want dan is haar broertje ook dood - in een Walker veranderd o.i.d. D:

    Ghehehe. Flynn is there to comfort her, in any way whatsoever. /wbw


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Aww, arme Rebecca, want dan is haar broertje ook dood - in een Walker veranderd o.i.d. D:
    Ghehehe. Flynn is there to comfort her, in any way whatsoever. /wbw


    Drama, drama, drama. Maar wel leuk om te schrijven.
    I'll keep that in mind (;


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hier is alsnog de link voor het nieuwe speeltopic. (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik ga zo meteen wel een lange post voor Jess schrijven. 8D


    Your make-up is terrible

    Me likes. Dan kan ik lezen want ik ben bored :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Haha, ik ook. 8D


    Your make-up is terrible

    Ik was aan het denken, misschien is het wel leuk om een plattegrond van de keuken te maken of zo, omdat ze daar toch vaak komen, als je je toch nog verveelt? 8D


    Your make-up is terrible

    Haha, zal ik proberen :'D Even mijn tablet zoeken :3


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    Mijn awesomely drawn keuken :'D Ik hoop dat ik niemands fantasie verpest, maar zo ziet het eruit in mijn hoofd.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 22:15 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha, awesome keuken. 8D
    Nee, het komt wel een beetje overeen met wat ik dacht.


    Your make-up is terrible

    Misschien die tafel wat meer naar links, maar pshh. Ik vind het goed zo. Goed, zal ik eens wat voor Ryan gaan verzinnen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hm. Ik schrijf nu voor Flynn, maar ik wil wat variatie in het gesprek laten komen. Het probleem is dat ik alleen nog niet weet wat, haha. Misschien dat er nog iets kan gebeuren of zo, en dat bedoel ik dan niet dubbelzinnig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu ben ik nieuwsgierig c:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov