• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Sasquatch
    - Rowan Ava Carter ~ Michonne
    - Jessalyn Hope ~ Michonne
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Ryan Dawnstar ~ Sasquatch
    - Flynn Donovan ~ Tortura

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Links:
    ~ Speeltopic
    ~ Rollentopic

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Nu ben ik nieuwsgierig c:

    Dat hoeft niet, hoor. Ik weet namelijk niets ervoor hahaha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    O, hmmm. Ik wil wel helpen. Het hangt er vanaf wat voor iets je wilt dat er gebeurt.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    O, hmmm. Ik wil wel helpen. Het hangt er vanaf wat voor iets je wilt dat er gebeurt.

    In elk geval iets dat voor een wending zorgt, omdat het anders een nogal doods gesprek word. Er moet iets gebeuren. :Y). Let's get some action in it.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, vaag... Eeeehm. Nou, je kunt nog altijd over Lucy vertellen?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:
    Wauw, vaag... Eeeehm. Nou, je kunt nog altijd over Lucy vertellen?

    Flynn doet dat niet zo snel uit zichzelf, maar ik heb wel een idee. Heeft Rebecca iets van een ketting / armband of iets dergelijks om? Dat kan Flynn eventueel dan te zien krijgen en valt hij in zijn aandoening, waardoor hij levenloos loopt te staren, terwijl hij eigenlijk in een herinnering terug getrokken is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Niet dat ik weet, maar laten we zeggen dat ze een armband omheeft.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Alright. Dan doe ik wel dat het een zilveren armband is, if you don't mind me making it up.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    I don't mind (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik hoop dat je er wat mee kan, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jup (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Sasquatch schreef:



    Mijn awesomely drawn keuken :'D Ik hoop dat ik niemands fantasie verpest, maar zo ziet het eruit in mijn hoofd.

    Bij mij is het behoorlijk hetzelfde, behalve dat de kastjes en het keukeneiland op de plek van het fornuis enzo staan, haha =D En de andere deur, naar de tussenhal naar de nooduitgang waar Daryl de Walkers heeft uitgemest en op die stapel heeft gegooid, is dan rechts. En "onderin" , dus tegenover jou kastjes, zit in mijn fantasie een groot raam met een flinke stoflaag op het venster waar Daryl en Jess bijna stonden te zoenen. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Bij mij is het behoorlijk hetzelfde, behalve dat de kastjes en het keukeneiland op de plek van het fornuis enzo staan, haha =D En de andere deur, naar de tussenhal naar de nooduitgang waar Daryl de Walkers heeft uitgemest en op die stapel heeft gegooid, is dan rechts. En "onderin" , dus tegenover jou kastjes, zit in mijn fantasie een groot raam met een flinke stoflaag op het venster waar Daryl en Jess bijna stonden te zoenen. _O_


    Oeps, ik ben ramen vergeten. Anders is het er altijd donker.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov


    Dit ga ik eens proberen. Volgens mij houd ik het nog geen aflevering vol :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hahaha die zag ik ook eens, volgens mij is dat echt moeilijk.


    Your make-up is terrible

    Nieuw topic. Haha, idd. Ze doen alles wat erop staat namelijk nogal vaak.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov