• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bi en ik heb het er echt lang moeilijk mee gehad. En soms twijfel ik nog, want sommige momenten zijn die gevoelens ook sterker, heeft nog iemand dat? Ik heb ooit een topic geopend over bi-zijn en iemand had daarop gereageerd 'Ik vind het juist gemakkelijk als je bi bent, dan heb je veel meer keuze.' En ja, dat is gewoon waar lol.


    Save me from myself.

    CityGirlx schreef:
    hetero, er zijn al wel een paar meisjes die verliefd op me waren, maar ja je kunt dat moeilijk forceren....

    kan ik jou zijn :3


    Save me from myself.

    Bi. Heb wel een vriend, al 2 jaar, maar de aantrekking tot vrouwen zal er altijd bijspelen. x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje, dus ik ga ervan uit dat ik gewoon hetero ben, haha. But who knows.


    Searching heavens for another earth

    Ik heb alleen gevoelens voor jongens, op dit moment ben ik een soort van verliefd op een jongen. Verder heb ik nooit gevoelens gehad voor een meisje. Daarom ben ik hetero.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:27 ]


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    100% hetero
    De laatste tijd zie ik op school en zo wel vaak van die aandachttreksters die het gewoon 'cool' vinden om bi te zijn. Ik bedoel maar, de ene week zitten ze te lebberen met een jongen en dan weer hun beste vriendin, maarja, niet mijn zaken eigenlijk...


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Hetero, geen twijfels over eigenlijk.

    Wat betreft het uitvragen van homo- of biseksueel geaarde mensen zie ik niet in waarom dit enigszins anders zou zijn dan het uitvragen van een heteroseksueel persoon.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Blazerer schreef:
    Hetero, geen twijfels over eigenlijk.

    Wat betreft het uitvragen van homo- of biseksueel geaarde mensen zie ik niet in waarom dit enigszins anders zou zijn dan het uitvragen van een heteroseksueel persoon.


    Jawel, de hele wereld is zo'n beetje hetero, en zoek dan maar eens een bi meisje of een lesbisch meisje. Tsja. En als je hen niet eruit weet te spotten, dan moet je eerst nog eens heel vaak vernedering ondergaan..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Stap op iemand af die je leuk lijkt, het lijkt me dat je wel redelijk snel van elkaar door hebt wat de ander zoekt. Het principe blijft hetzelfde. Je zou kunnen kijken of er in jouw buurt kroegen/discos/uitgaansplekken zijn die bekend staan om een grote homo- of biseksuele klantenkring.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Kom naar "Het Bölke" in Enschede :Y)

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:39 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Kom naar "Het Bölke" in Enschede :Y)

    Het... Bölke? ... o.o


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    DarkSavior schreef:
    Kom naar "Het Bölke" in Enschede :Y)


    Ja, nee, niet echt. Volgens mij is dat een héél stuk reizen voor mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tortura schreef:
    (...)
    Het... Bölke? ... o.o

    Hmm, was daarmee? Gaat mijn moeder altijd naartoe.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, nee, niet echt. Volgens mij is dat een héél stuk reizen voor mij.

    Helaaaas

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 21:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Helaaaas

    Dat was meer als een vraag bedoeld lol. Het is een grappige naam.


    Quiet the mind, and the soul will speak.