• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Michonne schreef:
    (...)

    Waarom zou dat niet kunnen? Ik vind tenen vies.

    Vroeg het me gewoon af. :')


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Hoe kan je een lichaamsdeel vies vinden? :p Is hetzelfde als zeggen dat je vingers vies vindt.

    idk. xD het is gewoon dat ze raar voelen en ldsfjfslj - gewoon nee. ik krijg helemaal de fliebelewiebels als ik er zelfs maar aan denk.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    (...)
    idk. xD het is gewoon dat ze raar voelen en ldsfjfslj - gewoon nee. ik krijg helemaal de fliebelewiebels als ik er zelfs maar aan denk.

    Fliebelewiebels.... Dat is toch wel het raarste woord wat ik in tijden heb gelezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Fliebelewiebels.... Dat is toch wel het raarste woord wat ik in tijden heb gelezen.

    ja, maar het zijn ook geen normale bewegingen die mijn lichaam maakt. het is een fliebel en een wiebel en het ziet er heel raar uit.
    Dus fliebelewiebel vat het samen


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Ik dacht eigenlijk dat aseksueel is dat je je nooit tot een persoon seksueel aangetrokken zult voelen.
    En voor zover ik weet ben ik 100% hetero en ik denk dat daar ook geen verandering in komt. Ik kijk namelijk niet op die manier naar meisjes. Maar ja wie weet..


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    SunnySpring schreef:
    Ik dacht eigenlijk dat aseksueel is dat je je nooit tot een persoon seksueel aangetrokken zult voelen.
    En voor zover ik weet ben ik 100% hetero en ik denk dat daar ook geen verandering in komt. Ik kijk namelijk niet op die manier naar meisjes. Maar ja wie weet..

    aseksuelen voelen zich niet tot iemand seksueel aangetrokken. Ze kunnen wel verliefd worden. ^^


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    aseksuelen voelen zich niet tot iemand seksueel aangetrokken. Ze kunnen wel verliefd worden. ^^


    Ja, maar het ging erom wat die PlaqueRat zei over seksuele dingen én aseksueel zijn.


    Your make-up is terrible

    100% hetero... ik heb verder niks tegen homo's, lesbiennes enz..
    Om 1 van je vragen te beantwoorden.. ik kan lesbiennes niet snel herkennen.
    (ik had een meisje in mijn klas die lesbie bleek te zijn, toen ik erop ging letten zag ik het pas. Ze gebruikte vaak woorden als: schatje en lekkerding tegenover mij en mijn klasgenoten.. wat wij(de andere meiden) niet deden. Niet iedereen hoeft lesbie te zijn door vaak deze woorden te gebruiken, maar zo was zij)

    Ik kan homo's wel snel herkennen :) had ik maar een homo als vriend


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, maar het ging erom wat die PlaqueRat zei over seksuele dingen én aseksueel zijn.

    Oh, had ik gemist, sorry. :')


    Take me to wonderland

    Ik heb er echt een hekel aan als mensen zeggen "Ik kan een homo / lesbi / biseksueel" herkennen. Het is geen bedreigde diersoort, jezus.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ^ ben het wel eens met hierboven.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Itami schreef:
    (...)
    aseksuelen voelen zich niet tot iemand seksueel aangetrokken. Ze kunnen wel verliefd worden. ^^


    Michonne schreef:
    (...)

    Ja, maar het ging erom wat die PlaqueRat zei over seksuele dingen én aseksueel zijn.


    SunnySpring schreef:
    Ik dacht eigenlijk dat aseksueel is dat je je nooit tot een persoon seksueel aangetrokken zult voelen.


    Michonne: is het PlagueRat met een g en niet met een q.

    Michonne en SunnySpring: wat betreft 'seksuele aantrekking / seksuele dingen': seksuele drift en aantrekking zijn twee verschillende dingen. Sexuele drift houdt in dat je geil kunt zijn (even heel plat gezegd) maar dan hoeft dat niet meteen te betekenen dat je je seksueel tot iemand voelt aangetrokken. Wat ik zei is dat ik een seksuele drift kan ervaren.

    Itami: deels juist. Want er zijn verschillende types aseksualiteit. Er zijn mensen die nog een seksuele drift ervaren, nog verliefd worden.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    (...)

    Michonne: is het PlagueRat met een g en niet met een q.

    Michonne en SunnySpring: wat betreft 'seksuele aantrekking / seksuele dingen': seksuele drift en aantrekking zijn twee verschillende dingen. Sexuele drift houdt in dat je geil kunt zijn (even heel plat gezegd) maar dan hoeft dat niet meteen te betekenen dat je je seksueel tot iemand voelt aangetrokken. Wat ik zei is dat ik een seksuele drift kan ervaren.

    Itami: deels juist. Want er zijn verschillende types aseksualiteit. Er zijn mensen die nog een seksuele drift ervaren, nog verliefd worden.


    Officieel hoor je het met een q te spellen en ik had geen zin om terug te kijken. (cat) Anyway, ik snap niet waarom je het aan mij uitlegt want ik vroeg er niet naar.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Officieel hoor je het met een q te spellen en ik had geen zin om terug te kijken. (cat) Anyway, ik snap niet waarom je het aan mij uitlegt want ik vroeg er niet naar.

    Nee, want het is een verwijzing naar hoe EA haar fans noemt. Kon je niet weten, maar beter om toch te checken voortaan. Plus, Plague is plaag/de pest en Plaque is een plaket/wandversiering. mijn username vertaalt zich als pestrat of plaagrat. Dus van jouw statement dat het officieel met een q geschreven wordt klopt niets.
    Ik leg het aan je uit omdat je zei "het ging erom wat die PlaqueRat zei over seksuele dingen én aseksueel zijn" en ik vatte dat op als 'ze spreekt zichzelf tegen'

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 23:35 ]


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    (...)
    Nee, want het is een verwijzing naar hoe EA haar fans noemt. Kon je niet weten, maar beter om toch te checken voortaan.
    Ik leg het aan je uit omdat je zei "het ging erom wat die PlaqueRat zei over seksuele dingen én aseksueel zijn" en ik vatte dat op als 'ze spreekt zichzelf tegen'


    Nee, ik bedoelde het om de link aan te duiden. :3


    Your make-up is terrible