• Ik weet niet of hier echt al een topic over is, maar ik ben best wel benieuwd naar de geaardheid van de Q'ers.
    Dus, vertel hier jullie geaardheid. Ik ben best wel benieuwd of hier ook bi's en gay's zitten.
    Ikzelf ben namelijk bi. Like, for sure, en niet om aandacht te trekken of zoiets.

    +ik had nog een vraag. Hoe kun je een lesbienne herkennen? Of hoe doe je überhaupt 'daten' met een lesbienne, of een lesbienne uitvragen? (En met daten bedoel ik flirten, denk ik.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tortura schreef:
    (...)
    Dat was meer als een vraag bedoeld lol. Het is een grappige naam.

    Oh, yes indeed. Maar ik heb hem al zo vaak gehoord dat ik daar niet meer over nadenken :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik val op mannen, dus hetero.. :)

    Ehm ik zie niet zo snel als iemand een lesbi is.. Ik ken wel een meisje, die kleed zich jongens achtig maar bij haar zag ik het ook niet dat ze op meisje viel


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik ken een bienlesbi.

    Bij de bi zie je het niet ecjt ofzo maar buj ds lesbi wel ze kleed zich namelijk als jongen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran schreef:
    Ik ken een bienlesbi.

    Bij de bi zie je het niet ecjt ofzo maar buj ds lesbi wel ze kleed zich namelijk als jongen

    Wauw, lekkere vooroordeel. "Een vrouw in jongenskleding. Oeh, die moet wel lesbi zijn." Gaat lekker hoor. Ik ken enkele meisjes die ook gay zijn en die kleden zich juist heel vrouwelijk. Dus het heeft er niets mee te maken hoe ze zich kleden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    voorlopig ben ik nog hetero...........


    Dont say why me, say try me

    Hetero


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hetero.


    I'd rather have you, cursed or not.

    Tortura schreef:
    Bi, for sure.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik denk eigenlijk, als het uit zou gaan met mn vriend, dat ik eerder op meisjes zou vallen. Want naar die kijk ik veel eerder dan naar jongens. Maar ik weet het dus niet zeker. :')


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Vooral jongens maar ik heb wel bij 1 vriendin echt twijfels, ze is het enige meisje dat op die manier aantrekkingskracht op me heeft maar ik denk niet dat ze bi of lesbisch is dus ik houd het gwn voor mezelf en ik vind vanzelf wel een leuke jongen want ik kijk nog steeds wel naar jongens, ik ben sowieso niet tot over mn oren verlieft op dr ofzo.

    Requille schreef:
    Ik denk eigenlijk, als het uit zou gaan met mn vriend, dat ik eerder op meisjes zou vallen. Want naar die kijk ik veel eerder dan naar jongens. Maar ik weet het dus niet zeker. :')


    ik heb ook zo iets alleen ik ben nog nooit echt verliefd geweest op een meisje..... maar met jongens is het meestal zo dat als we eenmaaal iets hebben dat ik me dan realiseer dat het niet meer hoefd van mij......... ik weet het dus niet xD


    Dont say why me, say try me

    Volgens mij ben ik hetero, maar de tijd zal het uitwijzen. Misschien kom ik op mijn zestigste wel tot de conclusie dat ik liever met een meisje zoen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Aseksueel panromantisch.
    (ik voel me speciaal. ;w; )
    voor mij houdt aseksualiteit in dat ik wel verliefd kan worden, dat ik ook een seksuele drive kan voelen, maar dat seks met een persoon iets is wat voor mij nooit zal werken. En wat betreft panromantisch: zoals ik al eerder zei kan ik wel gewoon verliefd worden en pan-romantiek houdt in dat het mij niet uitmaakt wat er tussen iemands benen zit. Ik zou dus ook op transseksuelen kunnen vallen of op mensen die zowel als man en als vrouw identificeren. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik een voorkeur voor vrouwen heb, want ik vind piemels vies.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    PlagueRat schreef:
    Aseksueel panromantisch.
    (ik voel me speciaal. ;w; )
    voor mij houdt aseksualiteit in dat ik wel verliefd kan worden, dat ik ook een seksuele drive kan voelen, maar dat seks met een persoon iets is wat voor mij nooit zal werken. En wat betreft panromantisch: zoals ik al eerder zei kan ik wel gewoon verliefd worden en pan-romantiek houdt in dat het mij niet uitmaakt wat er tussen iemands benen zit. Ik zou dus ook op transseksuelen kunnen vallen of op mensen die zowel als man en als vrouw identificeren. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik een voorkeur voor vrouwen heb, want ik vind piemels vies.

    Hoe kan je een lichaamsdeel vies vinden? :p Is hetzelfde als zeggen dat je vingers vies vindt.


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Hoe kan je een lichaamsdeel vies vinden? :p Is hetzelfde als zeggen dat je vingers vies vindt.


    Waarom zou dat niet kunnen? Ik vind tenen vies.


    Your make-up is terrible