• Join us:

    Berna - Walker
    Lieke - Rossi
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - Seeley
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac
    Demi - Coockies
    Mara - WearyEyed

    LOVE YOU ALL <3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 12:47 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Coockies schreef:
    Wat vinden jullie van Elounor met Louis, aangezien heel veeel Larry willen. Ik vind ze persoonlijk heel leuk samen <33 Ik bedoel, ik ben heel blij dat Lou haar al zolang heeft enzo (:


    Ik vind ze een leuk koppel. En ik vind haar zo schattig, ze ziet er gewoon zo schattig uit net zoals Niall.


    Physics is awesome

    Hahhaa jaa dat vind ik ook (: Eigenlijk vind ik Danielle en Liam ook leuk, alleen Harry en Taylor vond ik uit de toom vallen, maar dat is ook niets voor niks uit. Haha (: En Perrie en Zayn het minste van die 3, maar ook leuk!


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik vind Payzer het leukste. Bij Elounor zie ik gewoon de verschillen, dan bij de plaatjes met Larry. Zerrie is echt alkdjflskdfj cute.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahaha, okeej (: Ik volg Zerrie niet echt wahaha (: En Payzer vind ik echt geweldig ook, maar Louis + Elounor ook. Tja, ik wil gewoon dat zij happy zijn whaha.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik hou het meest van Payzer <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Payzer vind ik het leukst. Elounor vind ik ook echt zó leuk. Maar dat komt omdat ik geen Die-Hard Larry shipper ben.
    En sinds ik fan ben van LM vind ik Zerrie ook zó leuk


    Miep

    Ik ship tegenwoordig zelfs mijn leraren met elkaar. :x Mensen uit series. Het word steeds erger, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hahah, eigenlijk vond ik Halor als enige niet leuk :Y)


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rossi schreef:
    Ik ship tegenwoordig zelfs mijn leraren met elkaar. :x Mensen uit series. Het word steeds erger, haha.

    seres heb ik altijd al gehad. Mqar leraren heb ik maar een ship (:
    zo nog even bezig met ede nieuwe verhaallijn.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Coockies schreef:
    Hahhaa jaa dat vind ik ook (: Eigenlijk vind ik Danielle en Liam ook leuk, alleen Harry en Taylor vond ik uit de toom vallen, maar dat is ook niets voor niks uit. Haha (: En Perrie en Zayn het minste van die 3, maar ook leuk!


    Haylor vond ik gewoon niks. Heb je trouwens gehoord dat Taylor laatst in het nieuws was omdat ze zou zijn betaald voor een optreden maar niet heeft opgetreden?


    Physics is awesome

    Ik vind Zayn in dat stukje van One way or another.. Ik dacht dat Harry het eerste gedeelte van zijn solo zijn. Maar dat's dus gewoon Zayn. :')

    Sorry, rare zin


    Danmarks Dynamite.

    Hoi.<3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Seeley schreef:
    Ik vind Zayn in dat stukje van One way or another.. Ik dacht dat Harry het eerste gedeelte van zijn solo zijn. Maar dat's dus gewoon Zayn. :')

    Sorry, rare zin

    Dat dacht ik ook. En dat Zayn na die paar zinnen inviel ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hai. Mag ik deze groep mensjes joinen?
    Paar mensen hier kennen mij al, (Lieke, Berna en Melissa, en misschien ook nog wat anderen, maar ik ben bagger in namen en die 3 ken ik al echt een HEULE tijd), maar anyroad, ik ben Mara.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Hai Mara, tuurlijk mag je ons joinen. ^^ Ik zet je op de lijst.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.