• Iemand die hier de Champions League volgt? (krul) Zo ja, zit je favoriete club nog in de running? En naar welke wedstrijd kijk je uit? Welke heb je tot nu toe gezien?

    Man, ik kan niet wachten op Bayern - Arsenal. :9~ My Germans are gonna kick some ass. :Y)


    What about you?


    ars moriendi

    Ik kijk het verplicht omdat ik 24/7 (of zoals Jake, 31) op de bank zit en mijn zusje en vader alles willen zien haha.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik kijk het verplicht omdat ik 24/7 (of zoals Jake, 31) op de bank zit en mijn zusje en vader alles willen zien haha.

    Ohh arme jij :'D hahaha. Dan heb je waarschijnlijk United - Real gezien afgelopen woensdag? Want die was toch spectaculairder dan Dortmund. _O_


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Ohh arme jij :'D hahaha. Dan heb je waarschijnlijk United - Real gezien afgelopen woensdag? Want die was toch spectaculairder dan Dortmund. _O_


    Natuurlijk heb ik die gezien. 8D Ondertussen probeerde ik de Valentijnspost op het internet te ontwijken, dus was er weinig anders te zien hehe.


    Your make-up is terrible

    Real Madrid, jwzzzzz!!!! *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Real Madrid, jwzzzzz!!!! *O*

    Aaight, was een mooie wedstrijd. 8D


    ars moriendi

    Nee. :Y)

    Dragneel schreef:
    Nee. :Y)


    + daarom had ik afgelopen woensdag ruzie met mijn vader en broertje; zij moesten en zouden Real zien, maar Once Upon a Time kwam ook op tv. D: I lost the battle, though... T.T


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nope. Gelukkig zijn er ook geen voetballiefhebbers hier in huis. :)


    Bad decisions make good stories.

    Ik kijk het alleen als mijn vader het kijkt.


    •*• Lululu •*•

    Nope, ik haat voetbal. (krul)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Parachutes schreef:
    (...)

    + daarom had ik afgelopen woensdag ruzie met mijn vader en broertje; zij moesten en zouden Real zien, maar Once Upon a Time kwam ook op tv. D: I lost the battle, though... T.T

    Haha, oei, maar Real - United was dan ook wel echt een clash worth seeing hoor! (krul) Heb je uiteindelijk wel nog meegekeken? x'D


    ars moriendi

    Real Madrid voor altijd :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Haha, oei, maar Real - United was dan ook wel echt een clash worth seeing hoor! (krul) Heb je uiteindelijk wel nog meegekeken? x'D


    Eerlijk gezegd niet (': Altijd als ik de ruzie om de afstandsbediening van de tv verlies, ben ik zo koppig om de rest van de avond op mijn kamer te gaan zitten computeren. ;x


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Eerlijk gezegd niet (': Altijd als ik de ruzie om de afstandsbediening van de tv verlies, ben ik zo koppig om de rest van de avond op mijn kamer te gaan zitten computeren. ;x

    Haha, zit je daar met een pruillipje voor de pc terwijl een verdieping lager je broertje en vader elkaar een highfive geven. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 20:34 ]


    ars moriendi

    Barcelona - Real Madrid was echt super^.^ :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.