• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Heel onschuldig alsof ik het niet doorhad keek ik Zayn aan. Het was de waarheid en die moest gezegd worden. Een zacht lach verliet mijn mond, maar werd al snel weer serieus. 'Waar heb ik jou toch aan verdiend?' Mijn blik ging af en toe even rond, maar was merendeel op Zayn gericht. Deze jongen wist echt niet wat hij met me deed. Mijn armen sloeg ik nu ook om hem heen en glimlachte. Op sommige momenten kon ik het allemaal nog steeds niet geloven. Ik open mijn mond om iets te zeggen, maar sluit deze al snel doordat iemand tegen me aanloopt. Ik keek over mijn schouder en mijn blik veranderd bijna gelijk naar verbaasd bij het zien van Rosalie. 'Het maakt niet uit.' zei ik zachtjes. Geen zin om ergens moeilijk over te doen op dit moment. Ik wist het ook allemaal niet zo goed meer. 'Jij ook nog een fijne avond' zei ik met een zwakke glimlach en keek haar na om vervolgens met een licht verbaasde blik naar Zayn te kijken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Ik sloot mijn ogen voor een seconde en keek weer terug in die van Harry. 'Ja, maar gaat ze het je echt vertellen? Ik heb er niet zo'n goed gevoel over, eerlijk gezegd.' Dat kwam ook gewoon omdat ik hem niet wilde laten gaan, ik was veel te bang dat ze straks echt iets zou doen en dat ik Harry dan helemaal kwijt zou zijn. 'Weet je dat echt heel zeker?' Ik beet zachtjes op mijn lip, vouwde mijn handen samen en speelde met mijn vingers. Een flauwe glimlach verscheen rond mijn mond, waarna ik snel mijn hoofd schudden. 'Nee, ik denk dat -dat niet zo'n goed idee is. Straks verteld ze je al helemaal niets omdat ik er bij ben. En daar bij, Puck kunnen we ook moeilijk meenemen, hè.' Al hoe wel ik er stiekem wel heel graag bij had willen zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Zal ik eens wat zeggen, volgens mij heeft Zayn, Rosalie nog helemaal nooit gezien.. Of wel.. ja misschien bij de winkel. maar toen stond die buiten en wist hij niet dat het rosalie was, of wel? Zeg het asl ik het fout heb, want dan verander ik het weer.]

    Zayn Jawaad malik
    Ik lachte even en haalde mijn schouders op. 'Ik denk dat cupido verkeerd heeft geschoten.' grijns ik lachend en druk mijn neus nog even in zijn wang. Ik lagde even toen er een meisje tegen Louis aanliep. Ik herkende haar vaag ergens van, maar kon het me niet zo snel voor de geest halen. ze verontschuldigde zich en aan Louis zijn reactie te merken was er iets vreems aan de hand. 'Waarom kijk je zo verbaast? kende je haar?' vroeg ik hem, terwijl ik snel nog een hijs van mijn siagret nam en daarna mijn neus weer in Louis wang duwde.

    Harry Styles
    langzaam haalde ik mijn schouders op. 'Ik weet niet wat ze gaat vertellen en ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten. maar ik weet dat ik Hailey nu niet zomaar meer kan laten gaan.' mompelde ik en legde mijn voorhoofd tegen die van Serena om even mijn ogen te sluiten en haar handen vast te pakken. 'En jou ook niet.' Fluisterde ik. Niet dat ik wist of ik haar ubberhaupt nog had. Maar daar konden we snel genoeg achter komen. Heel voorzichtig. alsof het de eerste keer was, duwde ik mijn lippen zachtjes tegen die van haar. veelte bang voor haar reactie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Neej je hebt gelijk (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Serena Woods.
    Ik tuitte mijn lippen kort en een sissend geluidje verliet mijn mond. 'Ik hoop voor je dat ze alles eerlijk tegen je verteld, voortaan moet jij dat ook doen, oke? Die brief had je gewoon direct aan me moeten laten zien, dan was dit misschien niet eens zo gebeurd.' Ik sloot mijn ogen toen ik zijn voorhoofd tegen die van mij aanvoelde en een paar kriebels namen het over van de zenuwachtigheid. 'Ik wil jou ook niet kwijt...' Mompelde ik zachtjes. Op het moment dat ik mijn ogen wilde openen voelde ik zijn warme lippen op die van mij, heel even verstarde heel mijn houding maar uiteindelijk kuste ik hem toch zachtjes terug.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis William Tomlinson
    Ik trok een bedenkelijk gezicht en schudde uiteindelijk lachend mijn hoofd. 'Cupido schiet niet verkeerd' zei ik nog steeds lachend en draaide mijn hoofd zodat het mogelijk was om een kusje op zijn neus te drukken. Het was dat Zayn, Rosalie nog niet kende en zijn volgende vraag dan ook niet helemaal onverwachts kwam. Ik kroop weer zoals eerder tegen Zayn aan voor het antwoord op de vraag. Dit ging het niet allemaal verpesten. 'Ja, haar ken ik zeker na de afgelopen dagen. Dat meisje is namelijk Rosalie' antwoordde ik, waarna ik zachtjes zuchten. Maar ik moest ook toegeven dat het niet mogelijk was om lang een stemmingswissling te hebben met het doen en de woorden van Zayn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Edward Styles
    'Weet ik. Maar ik was zo bang toen ik die foto zag.' Gaf ik eerlijk toe. Gewoon omdat dat het moment was dat ik me bedacht dat het best mogelijk was dat, dat mijn dochter was. Ik voelde Serena verstijven toen ik mijn lippen op die van haar drukten en op het moment dat ik mezelf snel wilde terug trekken en me wilde verontschuldigen kuste ze me terug. En even voelde het weer alsof ik weer voor het eerst verliefd op haar was. En dat had ik al heel lang niet meer gevoelt. Zachtjes bleef ik Serena kussen. Ik legde een hand in haar zei en trok haar iets naar me toe.

    Zayn Jawaad Malik
    LLouis legde uit dat, dat nou Rosalie was en ik knikte langzaam. Ik gooide mijn peuk weg en sloot allebij mijn armen rond Louis. Misschien was het dus wel beter dat Harry er niet was. 'Daar heeft Cupido duidelijk wel misgeschoten.' Er was echt heel flauw, maar ik vond mijn eigen stomme grapje wel leuk. Ik verstopten glimlachend mijn gezicht in zijn nek en drukten mijn lippen tegen zijn huid. Toch haalde ik mijn hoof snel weer uit zijn nek en keek ik hem aan. 'Je had gelijk. Bij mij heeft Cupido recht in de roos geschoten.' Ik besefte me maar al te goed hoe blij ik moes zijn met Louis. Helemaal als je naar Harry keek. Nee. Dan was mijn leventje rozengeur en maneschijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik glimlachte tegen zijn lippen aan, toen hij zijn hand in mijn zij legde maakte het erdoor dat de kriebels alleen maar heviger werden. Het was na al die jaren nog steeds niet veranderd, alles bleef altijd precies hetzelfde als ik met Harry kuste. Mijn handen haalde ik uit elkaar, waarna ik ze op zijn heupen plaatst en aan de zoom van zijn t-shirt frummelde. Zachtjes, heel kort, beet ik in zijn onderlip. Het voelde perfect, zo'n intense kus hadden we eigenlijk in geen jaren meer gehad. En deze keer verstoorde Puck ons momentje ook niet, omdat het kleine meisje heerlijk lag te slapen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Het was weer goed, ik wist het gewoon. En ik wist ook dat ik dat zo wilde houden. Haar vingertoppen kwamen kort tegen mijn huid toen ze met de zoom van mijn shirt en haar tanden in mijn onderlip. En als jongen man en na negen maanden geen seks, kon je dan natuurlijk maar aan een ding denken. Ik trok Serena aan haar benen languit op de bank en kroop op haar, waardoor de kus even verstoort weg. Met glinsterende ogen keek ik haar aan. 'Soms weet je pas wat je mist als je het kwijt ben geweest.' Zachtjes drukten ik mijn lippen weer op die van haar. Gewoon heel rustig en passie allemaal. Mijn hand gleed langs haar zij en schoven af en toe haar shirtje iets mee. Eigenlijk wilde ik gewoon haar kleding van haar lijf scheuren. Maar dat zou vast te ver gaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik wist zeker dat Harry er precies hetzelfde over dacht en dat maakte dit alles nog beter. Een klein geluidje verliet mijn mond toen Harry me aan mijn benen languit op de bank trok en vervolgens zelf op me kroop. Een lichte giechel verliet mijn mond, waarna ik kort knikte. 'Hm, en dat is maar goed ook.' Toen Harry zijn lippen weer op die van mij drukte, beet ik direct opnieuw in zijn onderlip. Mijn handen liet ik van zijn heupen omhoog glijden, waar ze kort met zijn kleinste krulletjes in zijn nek speelde, om ze vervolgens helemaal in zijn krullen te klemmen en er zachtjes aan te trekken. Ik had dit echt gemist, onze kleine momentjes. Al wist ik wel zeker dat dit binnen een paar minuten geen klein momentje meer zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Dit keer reageerde ik er wel meteen op toen Serena op mijn onderlip beet. Mijn tong gleed tussen haar lippen en streelde langs haar tong. Mijn handen verdwenen onder haar shirtje en meteen wist ik weer dat ze nog steeds een zwangerschapsbuikje had. Maar die zouden we er wel af trainen. Ik kon er niets aan doen. Het was veelte lang geleden. Ik duwde mijn onderlichaam naar beneden maar bedacht me. Onze bank was groot, maar et bed was beter. Ik stopten me alles en stond op. Zonder wat te zeggen tilde ik Serena op en liep ik met haar naar boven. Weten dat de goedmaakseks eraan kwam. Ik duwde met mijn voet onze kamerdeur open en legde Serena op bed. Ik trok mijn shirt ver mijn hoofd en kroop weer op haar. Ik ging haar maar even goed verwennen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Met mijn tong draaide ik rondjes om die van hem en af en toe tikte ik 'm ietsjes aan. Ik slaakte een zacht geluidje toen ik zijn koude handen niet veel later onder mijn t-shirtje voelde en kippenvel verscheen op mijn armen. 'Harry, wat ben je va-' Maar toen hij me optilde wist ik al wel dat hij naar onze slaapkamer ging, veel comfortabeler ook. Ik drukte een lief kusje vlak onder zijn oorlel. Ik slaakte een gil toen Harry me ineens op het bed legde, maar sloeg direct mijn hand voor mijn mond, hopend dat ik Puck niet wakker had gemaakt, want dan ging ons hele feestje niet door. Ik tuitte mijn lippen en maakte een goedkeurend geluidje toen Harry zijn t-shirt uittrok. Het was natuurlijk ook al meer dan negen maanden geleden dat we seks met elkaar hadden gehad, mijn handen streelde rustig over zijn borstkas terwijl ik mijn lippen weer met de zijne verenigde.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 0:11 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Opeens was ik heel blij dat ik het "praten" niet had afgewezen. De angst was weg en ik was blij dat het weer goed was. En dat daar goedmaakseks bij hoorde was gewoon een heel groot pluspunt. Ik schuurde mijn onderlichaam tegen die van Serena en wekte zo mijn erectie op. Want alleen het idee van, na negen maanden geen seks, wond me al op. Het scheelde me nog dat ik in die tijd niet vreemd was gegaan. Ik leerde het wel. Mijn lippen wreven over die van haar en langzaam veranderde ik deze in een zoen. Ja, we waren vier jaar samen en we gingen seks hebben, wat nou, toestemming vragen. Daarbij ging het altijd zo.
    Mijn handen verdwenen weer onder haar shirt. Een ding was wel positief verandert aan haar lichaam. Haar borsten waren zeker gegroeid. Maar ik moest er dus niet aan zuigen want dan dronk ik opeens moedermelk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik keek voor de laatste keer over mijn schouder nadat Zayn knikte en wist niet meer wat erover te denken. Ik voelde Zayn zijn armen om me heen en glimlachte. Het leek alsof ik op deze momenten me helemaal geen zorgen om iets hoefde te maken. 'Dat heeft hij zeker, en neem mijn woorden terug.' Het was misschien niet om de goede reden, maar het klonk grappig. Mijn greep verstrakte iets en haalde, ondanks er waarschijnlijk commentaar op zou komen, een hand door zijn haar. Bij zijn volgende woorden keek ik weer op. 'Maar jij ook. Al vind ik het wel heel erg lief.' Ik wist echt niet wat ik zonder Zayn zou moet beginnen. Eigenlijk wist ik het wel, want dat was niets.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik lachte even. en drukten mijn lippen op die van Louis. Gewoon zodat hij even geen complimentje zou geven. Oke, en ik vond het gewoon geweldig om hem te kussen. ik ging tegen de muur aan staan en trok Louis tegen me aan. zachtjes kuste ik hem en kribelde mijn vingers lang zijn zij. Volgens mij kon ik nog geen paar minuten zonder Louis aan te raken. Überhaupt kon ik niet meer zonder Louis zelf. Wat vaak ik vroeger vreemd ging, hoe vast ik nu bij Louis was. Ik zou Louis werkelijk nooit kunnen bedriegen. Ik kon er niet eens over na denken en ik keek niet eens meer naar andere mensen. Alleen nog maar Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''