• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    Ik vind hem zoo geweldig <333 Wordt er ziek van als ik besef dat ik echt geen kans maak ): Hoop dat er een look a like is met precies zelfde karakter en uiterlijk....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Is hij ook en dan nog mensen die altijd lopen te klagen over hem of de andere. Ik bedoel kijk naar het goede doel waar ze nu alles voor doen en een hoop geld, tijd, en haarverf instoppen. Mar snap je helemaal en kom bij mij op school kijken. Misschien bevalt die je wel (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [O in verkeerde topics, maar maakt niet uit (: Wahhaha, ik heb ook een look a like op school, alleen blonde versie. Maar die ziet mij ook niet staan ): Hahaha, okeej maak een keer foto (: Whahaha ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( Haha, kan een keer gebeuren/ Dat is ook leuk en iets anders kan ook niet erg zijn (: Ahh arme jij. Haha, nee dat gaat niet gebeuren aangezien ze me niet kennen en aantal klassen hoger zitten.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Hahahaah (: Hij zit in de vierde whaha (: Maar als hij een beanie op heeft <3333 Whooeeh, maar Harry is knapper (: Ach ja, mijn ex beste vriendin heeft met hem gehad en mijn andere ex beste vriendin praat met hem. Maar mij kent hij weer is neit whaha. Hij is zeg maar populair... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Jawaad Malik
    Ik grijnsde, drukte mijn lippen nogmaals op die van Louis en gooide toen het fruitige drankje achterover. Het Brande iets in mijn keel, maar verder was het heerlijk. En als ik straks weer met Louis zou zoenen, zou je het nog proeven. Ik schonk de tweede ronde alvast in. Ik dacht even na over Louis zijn worden en begon te glinsteren. Ooit waren ging we trouwen en kinderen adopteren. We zouden samen oud worden en Opa's en nog veel meer geweldige dingen meemaken. En dat wilde ik niets loever dan met Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Coockies schreef:
    [Hahahaah (: Hij zit in de vierde whaha (: Maar als hij een beanie op heeft <3333 Whooeeh, maar Harry is knapper (: Ach ja, mijn ex beste vriendin heeft met hem gehad en mijn andere ex beste vriendin praat met hem. Maar mij kent hij weer is neit whaha. Hij is zeg maar populair... ]


    [Ik heb ook een soort van look-a-like op school, hij zit een klas hoger maar ik kom hem wel vaak tegen^.^ Zes maanden voor het eerst gepraat en gelijk verliefd nu nog steeds ._. Alleen vind ik hem niet meer zo'n look a like xd ]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:04 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Hahaha, ik vind mijne alleen look a like als je hem face to face ziet. Op foto's is hij echt lelijk.... Whaha (: Maar goed. Laten we weer on- topic gaan (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson
    Zayn zijn lippen op de mijne zorgde voor er voor dat mijn grijns alleen maar breder werd. Deze jongen wist niet waar hij toe tot in staat was. Ik keek toe hoe hij het drankje achterover gooide en volgende zijn voorbeeld. Er was hier maar een woord voor en dat was heerlijk. Ik ging iets verzitten zodat ik makkelijk nogmaals mijn lippen op die van Zayn kon drukken. 'Waarom ben je zo leuk?' vroeg ik zachtjes. De glinstering vertelde me al genoeg en wist dat we hetzelfde dachten. Dit waren de dingen die ik met Zayn wilde meemaken, maar eigenlijk was erg weinig tot niets dat ik niet wilde meemaken met hem.Onbewust zong ik zachtjes mee met de muziek en wiebelde net zo zacht heen en weer. 'Zolang je wel weet dat alle woorden waar zijn.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sylvesti schreef:
    Eirwen
    Ik hoorde eerst niet dat Liam achter me kwam staan. Ik ging helemaal op in het liedje. Pas toen ik hem hoorde neurien wist ik dat hij achter me stond. Ik bleef wel zingen maar keek toch even om. Ik speelde rustig verder. Ik speelde zingend verder, maar mijn zangvolume ging niet omhoog. Ik had dit liedje mezelf aangeleerd omdat het zo mooi was over eigenlijk iets verschrikkelijks. Dat vond ik er echt prachtig aan. Ik zag hoe Liam naast me kwam staan en keek hoe mijn vingers over de toetsen dansten. Aan het einde van het nummer liet ik het met twee tussen accoorden overlopen in Bruises van Train. Ik hoopte eigenlijk dat hij ook zou zingen, de mannen partij dan. De vrouwenpartij kende ik goed. Ik had de demo ingezongen. Niet dat ik een keus had. Iemand moest het last minute doen en ik was de enige vrouw aanwezig op die tijd. Dit was misschien wel het enige nummer waar in mijn stem durfte te verheffen.


    Liam James Payne

    Ik hoorde Bruises en grijnsde automatisch. Samen met Ashley Monroe zong Train een mooi liedje, en ik kon niet ontkennen dat het toch wel één van mijn favorieten was. 'Haven't seen you since high school. Good to see you're still beautiful. Gravity has its solitude. And I bet you're rich as hell' begon ik te zingen. Train hun liedjes waren sowieso allemaal mooi, vooral dan Hey Soul Sister, Drive By en Drops Of Jupiter. Zo had ik nog meer favorieten bands, zangers et cetera van een paar jaar geleden. Met een glimlach keek ik Eirwen aan en keek toen naar de grond, waarbij ik een hand door mijn haar haalde. Zacht tikte ik met mijn voet op de vloer.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte toen ik zijn stem hoorde. Mijn vingers bleven rustig spelen en mijn ogen waren gefixeert op de toetsen. Zijn stem bleef de mooiste die er was. Die van Liam. "One that's five and one that's three. Been two years since he left me. Good to know that you got free. That town I know was keeping you down on your knees." Mijn stem was helder en zuiver. Nogsteeds niet heel hard, maar het leek ergens op. Een glimlach bleef op mijn gezicht stralen terwijl ik vrolijk door speelde. Mijn hoofd bewoog rustig op de maat lichtjes van links naar rechts. Misschien dat ik nog wel eens een demotje zou opnemen in de studio, maar niet binnekort. Ik had het te druk en de tweeling zou er ook snel al zijn.


    Bowties were never Cooler

    Serena Woods.
    'Het is zeker goed met me,' giechelde ik zachtjes. Ik slaakte een zacht gilletje toen Harry me optilde, heel even was ik bang dat ik zou vallen, dus klemde ik mijn armen iets steviger om zijn nek heen. 'Oh ja wel, anders worden al die vriendjes van je opgewonden. Behalve Louis en Zayn.' Harry legde me opnieuw op het bed en ik slaakte een kreetje toen hij in een keer mijn string kapot trok. Toch niet zo'n handig idee dat ik dat gezegd had... Ik beet expres net iets te hard in zijn onderlip, om er daarna aan te trekken. Mijn handen liet ik via zijn rug afglijden naar zijn kont, waar ik een keer keihard op sloeg, uiteindelijk belandden ze terug op zijn heupen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Dit keer zong Eirwen wat harder, waarbij haar stem zuiver en puur klonk. Een mooie stem, echt een heel mooie stem. 'These bruises, make for better conversation. Loses the vibe that separates. It's good to let you in again, you're not alone in how you've been' zong ik, en ik grijnsde. Het was fijn om zo met Mackenzie te zingen. Er waren zoveel problemen, zoveel verwachtingen, maar bij dit soort avonden vergat ik ze gewoon. Niet expres, maar gewoon omdat je, je eigenlijk niet concentreerde. Het was voor de lol, en dat zou het altijd blijven. Misschien zou ik het zingen weer serieus nemen, iniedergeval nu nog niet. Misschien binnenkort, misschien helemaal niet. Het kon ook pas over een tijdje zijn. Wie weet. 'Everybody loses, we all got bruises'

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 20:43 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Jawaad Malik
    Ik streelde Louis wang en lachte. Volgens mij ging er geen uur voorbij, zonder dat Louis me de hemel in prees. Maar ik vond het geweldig. Al wist ik nooit iets terug te zeggen, behalve hem te vertellen dat ik ook zo over hem dacht. En dan kregen we altijd de, maar jij bent leuker. Dus kuste ik hem maar weer. 'ik denk, dat ik me geen beter vriendje heb kunnen wensen.' glimlachte ik en sloeg nog een glaasje achterover. Nog een paar te gaan en we waren kachel. Louis zong zachtjes mee op de muziek en ik grijnsde. Ik hield ervan als hij zong. Net als ik. Na one direction, zong ik alleen nog maar thuis, tijdens het douche, de afwas, het stofzuigen. Nee, oke. Ik zong altijd thuis.

    Harry Edward Styles
    Ik gromde toen Serena op mijn kont sloeg. Als ze het zo wilde spelen. Ik zoende haar ruw, terwijl mijn tong om dominantie vocht. Mijn handen gleden over haar lichaam en verdwenen al snel tussen haar benen. Heel even gleden mijn middelvinger over haar clitoris, maar al snel trok ik mijn hand weer terug en stopte ik de zoen. Ik kuste haar nog een keer licht en zetten toen een zoenspoor naar beneden. Normaal bleef ik nog wel even bij haar borsten hangen, maar die sloeg ik, bang voor de melk, toch over. 'niet te hart kreunen hè.' grijnsde ik nog, voordat mijn hoofd tussen haar benen verdween en mijn tong langs alles wat maar gevoelig was, gleed.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Mijn ogen sperde zich in een keer open, toen ik Harry's vingers kort over mijn gevooelige plekje liet glijden. Ik hapte naar zijn lippen toen hij zijn lippen van die van mij afhaalde en een spoor van kusjes zette naar beneden, nog voordat ik op zijn woorden kon reageren had hij zijn hoofd al tussen mijn benen gewerkt, die ik dan nog wat beter voor hem spreidde. 'Oh, fuck,' mijn handen grepen naar zijn krullen op het moment dat ik zijn tong voelde. Het voelde echt ontzettend goed, na meer dan negen maanden, het enige nadeel was dan dat het niet zo heel lang zou duren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you