• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Eirwen
    Bij het refrein zong ik met hem mee. Hij kwam er boven uit, nou eigenlijk onderdoor maar goed. "It's good to let you in again, you're not alone in how you've been. Everybody loses, we've all got bruises." Nu kwam een stuk wat eerder een gesprek was dan een duet, maar het was wel leuk. Ik hield van dit nummer. Ik speelde het uit en zong ook alle vrouwen partijen mee. Ik draaide me om op de kruk en keek omhoog naar hem. Ik kon duidelijk zien dat hij hiervan genoot. "Nog een liedje? of ben je me zat en schop je me je huis uit?" Ik grijnsde. Hij zou me er nooit uitschoppen. Daddy-D. Soms noemde ik hem nogsteeds zo. Ik wist nog een liedje wat ik zo graag een keer met hem wilde zingen, maar eigenlijk durfde ik niet goed. Daarbij kende ik die alleen op gitaar, wel uit mijn hoofd, maar de lastigheid viel dan ook erg mee. Op piano moest ik het nog eens proberen. Alleen niet nu. Misschien een andere keer. Ik durfte het namelijk ook niet aan hem te vragen.


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne

    'Als ik je het huis uitschop moet ik in mijn eentje zingen ' Heftig schudde ik mijn hoofd. 'Plus je bent een Eirwen. En ik zou een Eirwen nooit het huis uitschoppen' zei ik, een tikkeltje eigenwijs. 'Welk liedje wil je doen? Het maakt mij niks uit' glimlachte ik. Eirwen leek in gedachten te zijn en vragend keek ik haar aan. 'Waar denk je aan?' vroeg ik nieuwsgierig. Eirwen zou hier de hele avond mogen blijven, het maakte mij niks uit. Nog nooit hadden we een ongemakkelijke stilte gehad, of een onaangenaam gesprek. Altijd was het wel gezellig en fijn. Uit gedachten geschud, keek ik Eirwen afwachtend aan op wat ze zou gaan antwoorden. Als ze loog zag ik het toch meteen. Het maakte niet uit of je nou totaal niet kon liegen of juist heel goed, ik kwam wel achter de waarheid.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik glimlachte toen hij zei dat hij me nooit het huis uit zou schoppen. Dat was heel prettig om te weten. Zou ik het dan toch vragen? Blijkbaar zag hij dat ik hard moest nadenken over deze keus. Ik beet op mijn onderlip en keek hem in zijn ogen. Ik zou het nu wel moeten vragen, maar hoe? Ik kon niet tegen hem liegen. Dat ging gewoon niet. Hij kwam er toch altijd achter. Nogmaals vroeg hij waar ik aan dacht. Okay, dan moest het maar. "Zou je Little Things met me willen zingen? Ik kan hem alleen niet spelen op de piano." Ik beet weer op mijn onderlip en keek weg met een lichte blos op mijn kaken. Ik wist ook dat het geen duet was, maar dat viel er opzich makkelijk van te maken. Ik had het altijd hun mooiste liedje gevonden. Zo simpel maar zo mooi in al zijn eenvoud.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    Met glinsterende ogen keek ik tussen mijn wimpers door, naar Serena. Ze zag er bloedgeil uit zo. Mijn tong ging als vanzelf. Ik had immers genoeg geoefend, dat ik wel wist wat ik deed. Zonder waarschuwing schoof ik mijn middelvinger bij haar naar binnen en kroop ik weer omhoog, terwijl mijn vinger in en uit bleef bewegen. Ruw duwde ik mijn lippen weer op die van Serena. Ik ging haar zo hard nemen, niet normaal. 'kom dan.' gromde ik uitdagend terwijl ik nu ook met met dus. Over haar gevoelige plekje ging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Een onschuldige twinkeling in mijn ogen was niet te missen. Het was onmogelijk om mij te laten stoppen met het zeggen van zulke woorden. Maar wist dat -dat ook niet de bedoeling zou zijn. Het was wel grappig om te zien met wat en welke woorden dit altijd eindigde. Mijn woorden waren misschien voorspelbaar, maar het bleef de waarheid. 'De beste zit nog steeds voor me. Of achter me..Het is hoe je het bekijkt.' Het glaasje zette ik op de bar om mijn armen weer om Zayn heen te kunnen slaan. Zachtjes beleef ik door zingen en de grijns van Zayn moedigde me alleen maar aan en zorgde ervoor dat ik iets harder zong. Na de laatste tegel prikte ik, ondanks ik het wist, Zayn toch in zijn zij. Zijn stem bleef geweldig. 'Zing voor me.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Mijn handen trokken aan zijn krullen op het moment dat hij een van zijn vingers zonder aan te kondigen bij me naar binnen liet glijden, waar hij alleen met zijn vinger doorging. Gretig drukte ik mijn lippen weer op die van Harry en een glinstering was te zien in mijn ogen na zijn woorden, gevolgd door een harde kreun. Gelukkig niet te hard, want Puck reageerder er niet op, god zij dank. 'Doe het gewoon...' Mompelde ik kreunend, al zou ik wel snappen als hij even zo door zou gaan, aangezien ik hem in het begin ook nogal geplaagd had.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schudden even lachend mijn hoofd. 'je bedoelt voor mij.' ik ging even met mijn hand door mijn haar om het een beetje te fatsoeneren en mijn ogen werden even groot toen Louis wilde dat ik voor hem zong. Ik luisterde even naar het liedje wat gewisseld werd. Ik pakten Louis hand vast. Voor hem zou ik altijd zingen. Voorzichtig zetten ik in. Ik bleef Louis diep in zijn ogen aankijken. De klanken verlieten soepel mijn keel em af en toe haalde ik wat uit. Iedereen om me heen negeerde ik. De beste twee dingen in het leven. Louis en zingen. Waren even belangrijker dan de rest van de wereld.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne

    'Natuurlijk! Waarom niet?' lachte ik. Ik maakte een "wacht" gebaar en draaide me om, om een zwarte gitaar te pakken en die aan Eirwen te geven. Zelf pakte ik een lichtelijk bruine gitaar en trok de kruk weg die bij de gitaren stond, waarna ik hem naast de pianokruk zette. Ik ging erop zitten en hield mijn gitaar goed. Even streek ik met mijn hand over de snaren en stemde ze. Nu ze goed stonden begon ik de akkoorden van Little Things te spelen zodat Eirwen elk moment wanneer ze wilde kon invallen. Vragend keek ik haar aan. 'Wil je het alleen zingen of samen?' vroeg ik haar. Het was voor mij geen probleem of ik stil moest zijn of niet. Ik vond Eirwen's stem erg mooi dus het zou me geen enkele moeite kosten om er naar te luisteren. En samen zingen vond ik ook erg leuk. Little Things, de tijd waar in One Direction nog bestond en we nog een zorgeloos leventje leidden. Wat na die ene keer allemaal veranderde.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eirwen
    Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht toen hij toestemde. Ik keek naar hem, de blos op mijn wangen was nog niet helemaal verdwenen. Ik wilde eigenlijk ik zeggen, maar ik hield mijn mond bij zijn wacht signaal. Ik pakte de gitaar van hem aan. Ik sloeg mijn benen over elkaar en tokkelde even snel terwijl ik de gitaar juist stemde. Je hoorde wel dat hij minder vaak op deze dan op de licht bruine speelde. Ik hoorde hem beginnen met de accoorden toen hij zijn gitaar gestemt had. Ik begon dus weer te tokkelen. Dit klonk al erg mooi. Hij vroeg of ik het alleen of samen wilde doen. "Het liefst samen." Ik keek hem even in zijn ogen en toen naar hoe zijn lange slanke vingers de accoorden vormden. Met mijn kleine dunne vingertjes kon ik makkelijker tokkelen, maar de meeste soorten gitaar spelen kon ik wel. Sloot mijn ogen even, genietend van het geluid. "Your hand fits in mine like it's made just for me, but bare this in mind: It was meant to be. And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks and it all makes sense to me." Eigenlijk was de partij te laag voor me, dus ik pakte hem venzelf een octaaf hoger.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 22:44 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis William Tomlinson
    Gelijk na zijn woorden was ik degene die mijn hoofd schudde. 'Nee, dat bedoel ik niet.' Het verbaasde me nog dat Zayn me even met grote ogen aankeek toen ik vroeg of hij voor me wilde zingen. Zijn stem had ik altijd al geweldig gevonden en er waren genoeg mensen het met me eens. Ik ging weer recht zitten toen Zayn mijn hand pakte. Ergens wist ik wel dat hij geen nee zou zeggen. Voorzichtig zette Zayn in en bleef hem met een grote glimlach aankijken. Het klonk echt perfect en werd keer op keer weer stil ervan. Ik hoorde hem vaak genoeg zingen, maar toch zou dat er niets aan veranderen. Het mocht altijd en vaker, Ik vond het jammer dat hij alleen thuis nog zong, 'Ik heb hier echt geen woorden voor. Geweldig komt er niet in de buurt, want het blijft veel meer.' zei ik zachtjes.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hadry Edward Styles
    Ik grijnsde even en haalde mijn vinger weer uit Serena. 'alleen om dat jij het ben.' fluisterde ik. En omdat ik zelf ook enorm geil was. Ik trok mijn boxer met een ruk naar beneden en schopte deze ergens weg. ik voelde de druk in mijn buik en het voelde goed. Ik kuste Serena opnieuw kort waarna ik mijn knieën goed in het matras zetten en haar heupen vastpakten. Alleen het idee maakte me al gek. Dot was echt veel te lang geleden. Ik duwde mijn erectie tegen Serena haar opening en duwde me in een keer naar binnen. Meteen viel een kreun over mijn lippen en beet ik snel op mijn lip. Ik vond het nog steeds apart hoe hier een klein mensje uit kon komen,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [whaha die laatste zin van Harry (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [nu ik dat van Liam lees, bedacht ik me. Hoe is One direction eigenlijk uit elkaar gegaan?]

    Zayn Jawaad Malik
    Ik viel stil. Zoveel mensen hadden hun mening over mijn stem. Vele hadden gezecht hoe goed ik wel niet kon zingen. Maar al doe meningen werden weggestreept tegenover die van Louis. Ik pakten zijn gezicht tussen mijn handen en drukten mijj lippen tegen die van hem. 'ik mis het.' gaf ik zachtjes toe. Snel schonk ik nog een ronde Sniper in en gooi het glaasje weer achterover. Ik schudden even met mijn hoofd. Ik had eigenlijk nog nooit toegegeven dat ik de tijd in One direction misten. Al was dat natuurlijk van zelfsprekend. Ik miste het doen, wat ik het liefste deed, met mijn beste vrienden. En dat mocht gezegd worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik tuitte kort mijn lippen. 'Braaf.' Giechelend keek ik toe hoe hij zijn boxer uittrok en deze aan de andere kant van de kamer belandde. Kippenvel verscheen op mijn armen en benen toen hij met zijn koude handen mijn heupen vast pakte. Op het moment dat Harry zich in me duwde, legde ik mijn hoofd kreunend in mijn nek, waar ik mijn vingers in het dekbed klemde. Ik wist dat ik zacht moest doen, maar ik wist ook zeker dat -dat totaal niet ging lukken. Niet eens nu al. Met een hand trok ik Harry aan zijn krullen, ik bleef het leuk vinden om altijd iets met zijn krullen te doen, naar me toe te trekken en mijn lippen op zijn lippen te duwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ruzie, een lange vakantie? Idk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."