• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; Zianourryx
    -Liam James Payne; Sidestap
    -Harry Edward Styles; Mufinn
    -Zayn Javadd Malik; Mufinn


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Rossi
    - Skyler Daffney Thompson Glucio
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    Eerste krantenartikel;

    One Direction, wie kent ze niet? De vijf getalenteerde jongens die een paar jaar geleden miljoenen harten hebben gestolen. Ze verbraken record na record en de concerten waren ongelooflijk snel uitverkocht. Goed nieuws voor de fans van de band, want door verschillende mensen is bevestigd dat de band weer samen is en terug wilt keren naar de top. Ze starten vanaf waar ze gebleven zijn en zijn regelmatig in de studio om verder te werken aan het lang verwachtte album. Niall Horan, Harry Styles, Liam Payne, Zayn Malik en Louis Tomlinson konden het gewone leven blijkbaar niet aan. Ondanks dat hun wegen elkaar scheidde bleef het toch allemaal in One Direction. Wat denken jullie ervan? Is er teveel veranderd of gaat het toch lukken?

    Een van leerlingen die Louis Tomlinson les geeft zegt het volgende; 'De jongens kunnen niet zonder elkaar en het was niet meer dan logisch dat het zo gebeuren. Louis mistte ze echt verschrikkelijk en had het er altijd al over dat er wel een tijd zou komen, want ondanks hij het leuk vind om les te geven bleef One Direction zijn grote droom. Verschillende keren hebben we hem moeten opvrolijken. Sinds de jongens in het lokaal aankwamen was het weer als vroeger. Voor het eerst was er dan ook weer een echte glimlach op zijn gezicht. Het gaat ze lukken en zullen genoeg mensen achter ze staan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2013 - 9:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oké. Ik verontschuldig me elke keer en het wordt er niet beter op. Zit in de trein naar stage, probeer dadelijk te reageren]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    ['S goed]


    Bowties were never Cooler

    [Meliourry -> Rossi.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oke, bij die laatste zin lag ik stuk. xd]
    Serena Woods.
    Ik slaakte een klein geluidje toen hij met zijn onderlichaam tegen dat van mij aanschuurde en ik kon niet ontkennen dat ik dit niet vreselijk had gemist. Want negen maanden zonder seks was nogal wat. Direct reageerde ik hevig toen ik zijn lippen over die van mij heen voelde en klemde mijn rechterbeen om zijn heup heen. Mijn handen liet ik afglijden naar zijn rug, waar ik kort mijn nagels inzette. Het was zeker dat ze ons haatte, want net op het moment dat ik Harry's broek wilde open gaan maken, hoorde ik zacht gehuil. Heel erg leuk. Ik duwde Harry van me af en slaakte een zucht. 'Ik wist het gewoon. Het kon niet zonder moeite gaan... Zo terug.' Ik hoopte dat ze direct weer stil zou zijn als ik haar even getroost had. Ik drukte een klein kusje op Harry's lippen en duwde mezelf van het bed af, om naar de slaapkamer van Puck te wandelen. Hier duwde ik de deur open, waar het kleine meisje huilend in bed lag. Ik slaakte een klein geluidje en liep naar haar toe, om haar uit haar bedje te tillen. 'Ssssh, het is goed, we zijn bij je. Wees niet bang.' Ik wist bijna zeker dat ze een of andere nachtmerrie gehad had. Na een paar kleine minuutjes was ze, gelukkig, uitgehuild. Ik legde haar terug in haar bedje en dekte het dekentje toe, ik drukte een kusje op haar voorhoofd en verdween weer heel zachtjes de kamer uit. Voor het gemak trok ik, voordat ik de kamer in ging, even mijn t-shirt en broek uit, die ik op de gang liet liggen. In mijn lingerie liep ik terug de kamer in, waar ik het bed op kroop en Harry naar achter duwde, om mijn lippen op die van hem te duwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Geirriteerd liet ik me in de lakens vallen. Heel de avond was Puck stil geweest en op het moment dat papa en mama even bezig waren, kregen we dit. Serena liep de kamer al uit om Puck weer in slaap te krijgen. Beter hield ze snel op, anders ging ik huilen om aandacht. Nee, oke, dat was overdreven, maar als dit altijd zo zou gaan, was de kans groot. Ik ging weer recht zitten en trapte mijn schoenen uit, die ik nog altijd aanhad en daarna voor het gemak meteen maar mijn broek. Want sowieso dat ik aan mijn trekken kwam vanavond. En serena dacht er blijkbaar precies hetzelfde over toen ze in haar lingerie terug de kamer inkwam. Grijnzend liet ik mezelf achterover duwen en trok ik Serena met me mee. totaal vergeten van wat er vandaag allemaal gebeurt was. Ik zoende haar rustig terug, terwijl mijn handen over haar rug gleden. Ik zoog zachtjes op haar onderlip, terwijl ik soepel met mijn vingers haar bh, lostrok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Deze manier om me de mond te snoeren, zodat ik geen complimentjes kon geven, beviel me nog steeds. Oké, misschien niet alleen om die reden. Deze zou ik nooit vervelend kunnen vinden ook, om welke reden dan ook. Ik glimlachte tegen zijn lippen aan en kuste hem zacht terug. Mijn vingers liet ik door zijn haar glijden terwijl ik mijn andere hand op zijn borstkas liet rusten. Deze jongen had echt iets wat niet te beschrijven. Ik wilde er niet aandenken om zonder hem te zijn en zou dat niet kunnen ook. Ik kon veel dingen zeggen, maar zou echt in herhaling vallen, want het komt allemaal op hetzelfde neer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Woods.
    Grijnzend liet ik mijn handen over Harry's bovenbenen glijden, hij was gelukkig ook al zo verstandig geweest om zijn broek uit te trekken. Een zacht geluidje verliet mijn mond toen Harry's vingers zo makkelijk mijn bh uit krijgen, zelfs ik had er soms nog moeite mee en hem ging het zo gemakkelijk af. Met mijn armen schudde ik de bh af, om deze daarna weg te zwaaien. Ik beet in zijn onderlip en trok 'm iets mee terug, om Harry daarna gewoon weer normaal te zoenen. Mijn vingertoppen liet ik plagerig even over zijn gespannen boven glijden, via zijn borstkas, om ze daarna in zijn krullen te klemmen, waar ik af en toe aan trok.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik
    mijn vingers streelde langs Louis wang en langzaam eindigde ik de kus. 'Kom.' Ik pakten zijn hand beet en trok hem weer vrolijk mee naar binnen. Ik draaide een rondje met hem en trok hem mee naar de bar. Puck, kwam meteen aangehuppeld. 'Wat mag het zijn mooiboy.' grijnsde ze en even keek ik met glinsterende ogen naar Louis. Ik had zin om dronken te worden. 'Mag ik een kan, sniper.' Puck schudden lachend haar hoofd, maar pakte uiteindelijk toch haar mixbeker en begon ze het drankje te maken. Ik ging op de kruk zitten en trok Louis aan zijn heupen tussen zijn benen. 'En dan zijn we straks helemaal lam.' Giechelde ik. Ik hield van sniper. de shotjes die je naar achter kon gooien of je limonade aan het drinken was en zodra je opstond je een klap kreeg en je niet eens meer recht kon lopen. Twee shotglaasjes werden op de bar gezet en de shaker met Sniper ertussenin. Ik gaf het geld aan Puck en schonk de eerste ronden in. 'Op ons.'

    Harry Edward Styles
    Mijn handen gleden af naar Serena haar borsten terwijl en ik gleed met mijn tong langs die van haar. Dit had ik nu echt gemist. Ik duwde me via mijn ellebogen iets omhoog. Liet een hand afzakken naar Serena haar bovenbeen om zo de rollen om te draaien en Serena onderop lag. Mijn onderlichaam schuurde langs dat van haar terwijl mijn handen over haar bovenlichaam gleden. Het was toch wel even wennen geen vol slank persoon onder me te hebben en in plaats daarvan iemand met een zwangschapsbuikje. Gelukkig was hij niet zo heel erg meer en zat er geen kind meer in. Nee, het kind wat er in zat, lag gelukkig weer te slapen. Daarbij, Serena bleef enorm aantrekkelijk en niet te vergeten opwindend. 'Volgens mij hebben wij wat tijd in te halen.' Hijgde ik tegen zijn lippen aan en haakte mijn vinger achter haar string.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Woods.
    Ik slaakte een kreetje toen ik zijn koude handen rond mijn borsten voelde, met mijn vingers trok ik nog iets harder aan zijn krullen. Als je al zo lang geen seks meer had gehad, dan raakte je al van de eerste de beste aanraking erg opgewonden. Toen Harry ervoor had gezorgd dat ik onder lag, plaatste ik mijn handen in zijn nek en een speelse grijns verscheen rond mijn lippen. 'Dan zul je me toch eerst moeten pakken.' Ik drukte een kort kusje op zijn neus, waarna ik hem wegduwde tegen zijn borstkas en al lachend de slaapkamer uitrende. Een beetje plagen kon toch wel? De kamer van Puck was sowieso geen optie, dan bleef alleen de badkamer over, want beneden wilde ik me niet vertonen. Giechelend duwde ik deze deur open en ging zelf achter de deur staan. Niet de beste plek, maar het was leuk om Harry helemaal gek te maken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ging dit me serieus gebeuren. Toch gaf ik Serena haar zin en rende ik haar achterna. Iets te laat, want de gang was verlaten. Niet dat ze echt ver kon zijn. Ik had de krakende traptreden niet gehoord, dus dan bleef er nog een optie over, aangezien Puck haar kamer geen optie was. De deur van de badkamer stond nog open. 'Nou, waar zou ze nou zijn.' fluisterde ik sarcastisch, terwijl ik Serena haar spiegelbeeld zag in de spiegel. Ze was nooit goed geweest in verstoppertje. Ik dacht dan ook dat, dat mijn taak zou worden als vader met Puck als ze wat groter was. nonchalant stak ik mijn hoofd om de deur. 'Kijk uit met wat je wenst he, want ik bind je zo vast op bed.' Ik had hier echt geen tijd voor. Mijn erectie klopten en ik moest nu aan mijn trekken komen. ik trok Serena achter de deur vandaan en kon het niet laten mijn ogen even over haar lichaam te glijden. ik haakte mijn vinger weer in haar slip en liep zo naar achter. eerst rekte het stof uit, maar daarna trok ik automatisch Serena mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [hahja iederee heeft fun en Rosalie loopt eenzaam door de straten van London s'nachts whajaj ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Serena Woods.
    Natuurlijk zou het niet lang duren voordat Harry me zou vinden, hij wist namelijk dat ik gewoon op de bovenverdieping zou blijven. Ik beet op mijn lip om niet in de lach te schieten toen ik hem hoorde praten en uiteindelijk ook zijn hoofd langs de deur zag komen. Ik giechelde zachtjes. 'Dus ik mag echt alles wensen? Dan wil ik dat je straks kookt, ik heb wel zin in weer eens iets lekkers.' Een onschuldige grijns speelde rond mijn lippen, zoals ik al zei, het is leuk om Harry te plagen op momenten dat hij het eigenlijk niet kan verdragen. Harry trok me achter de deur vandaan en direct haakte hij zijn vinger opnieuw achter mijn string, om daarna na achteren te lopen. Ik slaakte een kreetje. 'Daar gaat m'n nieuwe lingeriesetje... Jij mag morgen een nieuwe kopen, goed?' Niet dat deze nieuw was en niet dat hij een nieuwe hoefde te kopen... Toen ik dicht genoeg bij Harry stond, duwde ik hem tegen de muur aan en drukte mijn lippen ruw tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    'Het is goed met je.' het was ergens midden in de nacht. ik bakte wel een ei als ze echt honger had. Mijn huid raakte de koude muur en de rillingen gleden over mijn huid. Ik ging ruw in op de kus. Liet mijn handen naar Serena haar kon glijden en tilden haar zo op. 'je hebt helemaal geen lingerie nodig.' Ik zag haar toch veel liever zonder. Ik liep onze slaapkamer weer ik en duwde de deur met mijn voet dicht. Ik kust Serena weer en legde haar op bed om weer op haar te kruipen. Mijn lippen gingen ruw over die van haar. En als ze zo nodig een nieuw lingeriesetje wilde kon deze wel kapot ook. ik gaf er een ruk aan en de bandjes knapte. ik gooide het kapote stukje stof ergens naar achter en gleed weer met mijn handen over haar naakte lichaam.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sikowitz= Mufinn


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte en was deze keer degene die onze vingers verstrengelde opweg naar binnen. Zayn zijn vrolijkheid was aanstekelijk en zorgde ervoor dat ik alleen maar vrolijker werd en zachtjes lachte. Eenmaal bij de bar keek ik Zayn met een licht vragende blik aan en zijn glinsterende ogen gaven me al een vermoeden. De volgende woorden bevestigde het alleen maar en grijnsde. Om eerlijk te zijn had ik daar ook zin in. Ik keek toe hoe het drankje werd gemaakt en keek over mijn schouder om een kusje op Zayn zijn lippen te drukken. 'Dat moet kunnen.' Het was allemaal te lang geleden. Een grijns was altijd nog op mijn gezicht te vinden en keek Zayn aan. 'En alles wat nog komen gaat.'

    ( Als het goed is klopt het. Ben onderweg naar huis, maar mijn telefoon is kapot dus typ zonder te zien wat.)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer