• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexander William Gaskarth
    Achter me hoorde ik de zusters zuchten. Ik keek om en zag ze de dunne jongen, Naill, bewusteloos wegdragen. "Dat is de tweede al vandaag." Hoorde ik er een mompelen. Ik zuchtte zacht. Ik was dus niet de enige die in dat kamertje vastgebonden zou worden. Ik begon weer te spelen. Six Feet Under The Stars dit keer. Ik werd er rustig van, maar niet vrolijker. Zolang ik bleef spelen zou ik zoizo rustig blijven. Dat had ik op tour wel geleerd. Zolang ik had gespeeld was het goed gegaan, maar zodra de show over was geweest was ik zeker aan het einde ingestort.


    Bowties were never Cooler

    Cher Lloyd

    'Goed zo! Jeey, je kan het!' riep ik uit. 'Oké, en nu ga je gewoon een rap verzinnen. Voor inspiratie: Een filmpje van Justin die rapt' zei ik grijnzend en ik pakte mijn mobiel erbij. 'Die moet je ech-. Wacht, wat?!' riep Justin uit en hij rende naar ons toe. Snel liet ik Mackenzie het filmpje zien. Justin kreunde beschamend en werd lichtelijk rood. 'Ik vond het leuk' mompelde hij als excuus. 'Geen zorgen, het is geweldig' lachte ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.

    Na een poos schommelen merkte ik dat ze me weg droegen. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en wil in mijn ogen wrijven.
    Een vrouw, of zuster wel te verstaan pakte zacht mijn hand vast en niet begrijpend kijk ik haar aan. Ineens voel ik iets om mijn arm sluiten diei k weg wil trekken.
    Doordat deze vast zat , wat ik niet doorhad, lukte het niet en ik raakte in paniek. Angstig keek ik naar de zuster terwijl mijn ademhalingen steeds sneller ging en uiteindelijk overging op hyperventilatie

    Mackenzie Foy
    Cher roept dat het goed is en begint te ratelen waar ik niet veel van snap. Ineens komt Justin binnen gewandeld en ik begin te lachen om het filpmpje. "dat is supergoed man" zeg ik vrolijk. Voor mijn gevoel kon ik niet rappen maar Cher was neit iemand die je zou afkraken.

    Niall James Horan
    Na een lange tijd liedjes spelen met Justin en wat te hebben gekletst was ik uiteindelijk met mijn gitaar en de trui van Zayn in slaap gevallen

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 20:25 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zuster Melody McCane
    Dit was al de tweede vandaag die hier lag door ondervoeding. Ik was opzich blij dat deze knock out was want dan stribbelde hij ten minste niet tegen. Ik klikte eerst zijn elkels en daarna zijn polsen vast aan het bed. Mocht hij toch wakker worden, dan zorgde hij ten minste niet voor problemen. Toen ik zijn laatste pols wilde vastmaken zag ik hem wakker worden. Ik klikte ook die vast en liep naar het tafelblad om alles klaar te gaan maken om ook hem een sonde te geven. Achter me begon hij te hyperventileren. "Rustig Horan. Dit is voor je eigen bestwil." Ik reed het karretje naar het bed. "Blijf je rustig liggen of ga je het me lastig maken?" vroeg ik aan hem terwijl ik de buisjes klaar begon te maken.

    [Dafuq. Twee keer Naill?]

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 20:32 ]


    Bowties were never Cooler

    Niall James Horan
    Paniekerig begon ik te kronkelen in de hoop los te raken, waarom zat ik vast!? Wat gingen ze doen!? "Rustig Horan. Dit is voor je eigen bestwil." de vrouw reed een karretje naar het bed waaraan ink vast zat en bang volg ik haar bewegingen. "Blijf je rustig liggen of ga je het me lastig maken? vraagt ze aan me en begint iets in een buisje te doen "Wat " stotter ik bang en nog steeds lucht te kort. "Ik wil nog niet dood" piep ik bang. Was dit mijn straf omdat Zayn dood was? Gingen ze me laten 'inslapen?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wacht sorry ik was vergeten dat Niall daar was sorry mensjes... ik kom op mobiel maar als Q het niet doet dan tja tot morgen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Nee! Gewoon.. nee, oké?' mompelde ik. Ik grinnikte en keek Mackenzie en Cher aan. 'Maar hé, zingen is geen probleem' lachte ik. 'Basketbal ook niet, netzoals ijshockey, skateboarden, drummen, gitaar spelen, trompet spelen, piano spelen, dansen en dat soort dingen' schepte ik expres op en ik grijnsde naar de meiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Never mind]

    Zuster Melody McCane
    Ik kijk naar hem. Hij snapt blijkbaar niet wat ik aan het doen ben. "Rustig maar, Horan. Dit zorgt ervoor dat je juist niet sterft. Blijf maar gewoon rustig liggen, het is even oncomfortabel, maar geen zorgen. Het komt goed." sprak ik met een rustige kalme stem. Ik liep naar hem toe. "Sluit je ogen maar, dan is het minder erg." Het was vaak wat lastig om het begin in te brengen, maar daarna ging het goed. Hier moest je dit minimaal eens per maand doen, omdat er iemand neer was gegaan door ondervoeding. Ik wachtte geduldig met de slangetjes tot hij zijn ogen zou sluiten. Als hij beter meewerkte dan de vorige zou het een heel stuk makkelijker gaan en ook een stuk pijnlozer voor hem.


    Bowties were never Cooler

    Mackenzie FOy
    'Nee! Gewoon.. nee, oké?' hij kijkt ons even aan. 'Maar hé, zingen is geen probleem Basketbal ook niet, netzoals ijshockey, skateboarden, drummen, gitaar spelen, trompet spelen, piano spelen, dansen en dat soort dingen' rateld hij op en ik begin hard te lachen "je vergeet iets, overdrijven drama king zijn" voeg ik lachend eraan toe.

    Niall James Horan
    "Rustig maar Horan, dit zorgt ervoor dat je juist niet sterft, blijf maar gewoon rustig liggen. Het is even oncomfortabel maar geen zorgen. Het komt goed" zei ze met een rustige stem. Zodra mijn ademhaling een beetje rustiger was keek ik haar weer aan "Sluit je ogen maar dan is ehet minder erg" zegt ze en ik knik zwak. Lipbijtend doe ik mijn ogen dicht en probeer rustig te blijven maar het gevoel van vastzitten hielp niet echt mee. "Wat, Wat is het?" vraag ik zacht en stotterend en wachte gespannen af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie FOy
    'Nee! Gewoon.. nee, oké?' hij kijkt ons even aan. 'Maar hé, zingen is geen probleem Basketbal ook niet, netzoals ijshockey, skateboarden, drummen, gitaar spelen, trompet spelen, piano spelen, dansen en dat soort dingen' rateld hij op en ik begin hard te lachen "je vergeet iets, overdrijven drama king zijn" voeg ik lachend eraan toe.

    Niall James Horan
    "Rustig maar Horan, dit zorgt ervoor dat je juist niet sterft, blijf maar gewoon rustig liggen. Het is even oncomfortabel maar geen zorgen. Het komt goed" zei ze met een rustige stem. Zodra mijn ademhaling een beetje rustiger was keek ik haar weer aan "Sluit je ogen maar dan is ehet minder erg" zegt ze en ik knik zwak. Lipbijtend doe ik mijn ogen dicht en probeer rustig te blijven maar het gevoel van vastzitten hielp niet echt mee. "Wat, Wat is het?" vraag ik zacht en stotterend en wachte gespannen af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ohja, acteren!' riep ik uit. 'Ik speelde een lijk in CSI!' Lachend keek ik Mackenzie aan. 'En ik heb in nog véél meer gespeeld. Maar goed' grinnikte ik. 'En niet te vergeten: Ik ben natuurlijk het knapst van iedereen, maar ja' zei ik, terwijl ik overdreven een hand door mijn haar haalde. 'Eigendunk' kuchte Cher.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zuster Melody McCane
    Ik glimlachte een beetje. Deze werkte gelukkig wel mee. "Een sonde." Voorzichtig bracht ik het in door zijn neus. Het moeilijkste was het niet door zijn luchtpijp, maar door zijn slokdarm te duwen. Ik ging gestaag te werk. Ik duwde het buisje zacht door en luisterde of ik niet zijn ademhaling hoorde. Gelukkig niet. Ik duwde nog een beetje door en begon het buisje toen vast te zetten. "Probeer het buisje er maar niet uit te trekken. A. het doet verschrikkelijk veel pijn en B. ik heb hem zo vast gezet dat het niet kan." Ik ging verder met mijn werk terwijl ik dat zei. Als laatste zou ik de zak met voeding en medicijnen eraan vast maken.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Angstig baal ik mijn hamden tot vuisten. Een sonde, hoezo had ik een sondd nodig. Dat was alleen voor te dunne mensen... Jk was niet dun. Ik bijt op mijn lip als ik een slangetje in mijn neus voel zakken. Daarna verteld ze iets over een buisje dat ik daar vanaf moet blijven. "hoelang?' is het enigste wat ik vraag. Het voelde echt vies aan. Ik lag liever gewoon los ik voelde me net een crimineel nu.

    Mackenzie Foy
    Ik begin weer te lachen als Justin verder gaat 'uhuh meneertje ik kan dansen, acteren, rappen, zingen ,verschillende instrumenten,lief zijn, schattig zijn en haren vlechten: grijnzend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Lieve Mackenzie. Ik heb Madison Square Garden binnen één uur vol gekregen. Dat is nog nooit iemand gelukt behalve Michael Jackson' grijnsde ik. Cher's mond viel open. 'Madison Square Garden?' herhaalde ze. Ik knikte en keek naar Mackenzie. 'Mijn hele Believe tour was binnen een kwartier uitverkocht en toen het Kerstmis was, heb ik voor de derde keer voor President Obama opgetreden' Mijn grijns werd groter.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 7:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zuster Melody McCane
    Ik keek naar hem terwijl ik de laatste dingetjes vastzette. "Zolang het nodig is." was mijn enige andwoord. Ik schudde even met de zak voedsel en sloot die toen aan, waardoor er direct een stroompje van een vloeibare voedsel en medicijnen prut door het buisje begon te stromen. "Twee maal per dag krijg je een nieuwezak, dus dan komen we jullie halen. Begrepen?" Ik begon nu weer alles op te ruimen. Hopelijk hoefde dit vandaag geen derde keer.


    Bowties were never Cooler