• edereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Cher Lloyd || Stemmen in haar hoofd - Brookie
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Justin Drew Bieber || Schreeuwt dingen - Brookie
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    Kamerindeling:

    1. Niall Horan
    2. Cristiano Ronaldo en Nathan Sykes
    3. Doutzen Kroes en Cher Lloyd
    4. JJ Hamblett en Beau Brooks
    5. Mackenzie Foy en Selena Gomez
    6. Justin Bieber en Grant Gustin


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie FOy [trolol laat der gewoon liggen=)
    Na een poos trekt de waas weg en plof ik naast Grant. "angst voor scherpe dingen" mompel ik "
    jij" IK kijk hem even aan. "Jij bent echt awesome in Glee" grinnik ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ben er vanaf morgen waarschijnlijk 10 dagen niet, maar ik zal proberen te reageren]


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Na het liedje stak Cher haar hand op. Lachend knikte ik. 'Willen jullie Smooth Criminal spelen? Ik weet niet of jullie het liedje kennen..' mompelde ze. 'Natuurlijk ken ik Michael Jackson' grinnikte ik. Ik begon Smooth Criminal akoestisch te spelen en Cher begon te zingen. 'As he came into the window. It was the sound of a crescendo. He came into her apartment. He left the bloodstains on the carpet. She ran underneath the table. He could see she was unable. So she ran into the bedroom. She was struck down, it was her doom' begon ze te zingen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Lol, kom er net pas achter dat Glee het ook zingt ^^. Zelf vind ik de echte versie véél mooier]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wahahahhaha omg het was zo freaking awesome met haar,..........

    Niall horan
    'Willen jullie Smooth Criminal spelen?' Cher kijkt ons vragend aan en ik knik. Justin en ik tellen even af en beginnen te spelen.''As he came into the window. It was the sound of a crescendo. He came into her apartment. He left the bloodstains on the carpet. She ran underneath the table. He could see she was unable. So she ran into the bedroom. She was struck down, it was her doom' zingt Cher en ik glimlach. Even wasmik alles vergeten en was ik gewoon een tiener die van gitaarspelen en zingen hield en met vrienden dat ook deed. Ik voelde me fijn, op mijn gemak, het was een prettig gevoel die ik zo lang mogelijk wou houden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Selena Marie Gomez

    Glimlachend luisterde ik naar Cher. Ook ik viel in. Het was fijn om dit te zien, en ik kon van Niall zien dat hij er ook van genoot. 'Annie, are you ok?
    So, Annie are you ok? Are you ok, Annie?' begon ik te zingen. Ondertussen tikte ik met mijn vingers op de grond. Van die ene aflevering had ik toch echt leren drummen. Het was leuk, dat zeker.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Cher Lloyd

    Ik gooide mijn arm over Selena's schouder en trok haar zingend tegen me aan. Ze had echt een mooie stem, en stiekem was ik jaloers op haar Amerikaanse accent. Ook Niall's Ierse accent bewonderde ik. Ik had weer het vreselijk irritante Britse accent. Maar ach, het was zo erg nog niet. 'Annie, are you ok? Will you tell us, that you're ok?' Het liedje zou te lang duren voor mijn gevoel als we het helemaal zongen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    Ik glimlach als Cherbhet nummer vervroegd beïndigd en ik begin de noten van Bilinoir te spelen en ik begin een deel van het nunmer die ik bij de concerten zong te spelen en te zingen. Een klein glimlachje vestigd zich rond mijn mond terwijl ik sprl en zing. Denkend aan de tijd dat ik het elke avpnd zong


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    "angst voor scherpe dingen" mompelt ze en ik knik even. 'Jij?' vraagt ze, en ik kijk haar even aan. 'Drugsverslaving' mompel ik.
    "Jij bent echt awesome in Glee" grinnikt ze zacht en ik lach even. 'Thanks' zeg ik. 'Jij in Twilight'


    El Diablo.

    MAckenzie Foy.
    .verbaasd kijk ik hem aan. Hoe kon zo een schattige jongen nou de drugs in? 'en jij in Twilight'conplimenteer ik terug en bloos even. Nog steeds kon ik slecht tegen complimentejes. 'wat zullen we gaan doen"vragend keek ik hem aan 'elkaar vragen stelleb en eerlijk antwoorden?' grijnzend kijk ik hem aan "dat is leuk Justin kwam met et idee en ik weet nu dongen die ik niet wil weteb" giechel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Grant Gustin

    Ze bloost even, ik lach kort. 'wat zullen we gaan doen" vroeg ze terwijl ze me aankeek.
    Ik haal mijn schouders kort op. 'elkaar vragen stelleb en eerlijk antwoorden? dat is leuk Justin kwam met et idee en ik weet nu dongen die ik niet wil weteb" ze giechelt terwijl ze grijnst. Ik grinnik kort. 'Ik vind het best, heb geen geheimen' grinnik ik...


    El Diablo.

    Justin Drew Bieber

    Grijnzend sloeg ik ook over naar Billionaire. Het was een leuk liedje, en het sloeg echt aan bij mensen. Even vergat ik alle omstandigheden. Zayn die was overleden, de spijt die ik had vanwege dat ik mijn zusje en broertje nu niet kon zien, de ergernis aan haters et cetera. Gewoon lekker met vrienden liedjes spelen en zingen. Door Selena's vingers die tikjes op de vloer maakten, kreeg ik een idee. Zo snel als ik kon rende ik naar de miziekkamer en haalde er twee drumstokjes. Rennen had toch geen zin om ik was er binnen een paar seconden. Onderweg kwam ik Mackenzie met een jongen tegen. 'Hola' glimlachte ik, terwijl ik beiden even aankeek en toen doorliep. Weer in de hut gekropen, kamer binnengekomen, gaf ik de drumstokjes aan Selena zodat het nu beter ging. Zelf pakte ik mijn gitaar er weer bij, legde hem letterlijk neer op mijn schoot en klopte in de maat op mijn gitaar waarbij ik tegelijkertijd ook gitaar speelde. Geleerd van weer een vriend van Pattie toen ik een jaar of acht was.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 0:25 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Vrolijk zing ik terwijl Justin heen en weer rent. Mijn hoofd gaat heen en weer emn als ik niet zing steemt mijn tong een stukje uit van cocentratie. zacht zin ik mee terwijl Selena met haar syokjes tikt, Ksutin zijb gitaar als drum gebruikt en ik de gitaar rbruik

    Mackenxie

    Ik glimlach als hij geen geheimen hredt 'begin jij nu maar eerst'uitdagend kijk ik hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Toen Niall bij het rapstukje aan was gekomen, besloot ik er maar voor te gaan. Nu of nooit. Oké, dat was niet helemaal waar. Met een glimlach begon ik te rappen als Shawty Mane. 'Yeah, I would have a show like Oprah I would be the host of. Everyday Christmas, give Justin your wish list. I'd probably pull an Angelina and Brad Pitt. And adopt a bunch of babies that ain't never had shit' Begon ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan.
    Bij het rapstukje aangekomen zag ikmaan Jusrin dat hij die graag wou doen. Rustig speel ik door. 'Yeah, I would have a show like Oprah I would be the host of. Everyday Christmas, give Justin your wish list. I'd probably pull an Angelina and Brad Pitt. And adopt a bunch of babies that ain't never had shit' Ik glimlach even, ik hield ervan als hij ging zingen of rappen. Glimlachend sluit ik mijn ogen, het was een voordeel at ik lang speelde, ik kende alle noten uit mijn hoofd dus ik hoefde niet telkens naar mijn gitaar te kijken. De pijn van mijnn lichaam was weg, mijn gitaar had het in zich gezogen. Dat ik met mijn ene oog nog steeds niet goed kon zien merkte ik niet, mijn buik waarin zo hard getrapt en gestompt was voelde ik even niet meer. Het was fijn, fijn om met je idool dit te mogen en kinnen doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan