• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Soort: Mens, Paladin of Jumper
    Uiterlijk: foto+korte uitleg
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    *Paladin, hoe is je personage een paladin geworden? Wat is er met hem of haar gebeurt enzovoort.
    *Jumper, leeft je personage nog thuis? Is deze al eens in confrontatie geweest met een paladin of weet hij of zij niets van hun bestaan enzovoort.

    Extra:




    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Gereserveerd voor Graymark
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - JJared Bruce O'shea - IanOshea


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Athene Clarisse Valentin Bonacieux
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Jace Alexander Herondale - Graymark

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Gereserveerd voor Bonacieux


    # Gebaseerd op de film Jumper


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Bonacieux schreef:
    (...)

    Wat zou je doen moest ik zeggen 'I don't'....


    Nothing, because you won't say that. :3


    help

    Graymark schreef:
    (...)

    Nothing, because you won't say that. :3


    True.


    kindness is never a burden.

    @WillNotLearn mag mijn rol erbij? ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ugh. Ik wil een vrouwelijke Jumper of mens, maar ja. :/


    help

    Graymark schreef:
    Ugh. Ik wil een vrouwelijke Jumper of mens, maar ja. :/


    You can, Pebble heeft zich uitgeschreven dus er komt een vrouwelijke jumper vrij (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wil trouwens nog een mannelijk mens. :Y)


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    You can, Pebble heeft zich uitgeschreven dus er komt een vrouwelijke jumper vrij (:


    YAAAY! Gimme. ^^


    help

    Naam: Jacqueline Emelie Grantaire. Ze wordt aangesproken met Jack of Jackie.
    Soort: Jumper.
    Uiterlijk:




    Imogen Poots.
    Jackie heeft blond haar met slag erin en mooie blauwe ogen. Ze is niet echt groot en nogal mager. Ze ziet er erg tenger uit omdat ze ook niet echt rondingen heeft.
    Jackie is niet echt onaantrekkelijk, ze komt alleen wat breekbaar en klein over, wat ze ergens eigenlijk ook wel is. Ze heeft een beetje een slordige indruk, alsof ze haastig wat kleren heeft aangetrokken en iets in haar haar heeft gedaan om buiten te kunnen gaan. Dit is net wat Jacks stijl is: Slordig en veel te grote kleren. Soms is het wel schattig.
    Leeftijd: Negentien.
    Innerlijk: Op het eerste gezicht lijkt Jackie een nogal teruggetrokken meisje, maar eigenlijk is ze erg uitbundig, eens je haar leert kennen. Wel is ze naïef, wat haar meer dan eens bijna fataal werd. Haar mensenkennis is nu niet echt geweldig, maar ze is wel erg intelligent. Hierbij wordt bij haar dan gerekend op talen, wiskunde, schoolwerk, je kent het wel. Maar mensen zijn een raadsel voor haar. Ze begrijpt er niets van, omdat ze zelf nogal anders denkt. Hierdoor maakt ze niet echt makkelijk vrienden, omdat Jack een lichte angst voor onbekende mensen heeft ontwikkeld.
    Ze is erg paranoïde en denkt dat iedereen die haar ook maar vijf seconden aanstaart een Paladin is.
    Jack is iemand die je kan vertrouwen. Ze denkt er nog niet eens aan om een geheim door te vertellen. Zo is ze gewoon niet. Ze is een goeie luisteraar en je kan altijd bij haar terecht. Dit betekend niet dat ze iemand is die snel haar hart bij iemand uitstort of zelf snel mensen vertrouwt...
    Jack kan nogal snel overgehaald worden, omdat ze niet zo heel goed is in argumenteren. Wel is ze standvastig als het aankomt op iets wat ze echt graag wilt. Ze drijft het niet door tot het uiterste, maar kan hierin wel haar mannetje staan.
    Zoals eerder al gezegd is Jackie nogal verlegen. Ze heeft een zwak voor mensen die met haar flirten, of gul tegen haar zijn, omdat dit iets is waar ze echt niet tegen kan. Ze is nogal ingetogen en zeker niet vrijpostig te noemen, al kan je er zeker van zijn dat ze haar mannetje kan staan als het nodig is.
    Jack denkt altijd eerst na voordat ze iets doet. Ze reageert vrijwel nooit impulsief, omdat ze niet echt op haar intuïtie vertrouwt.
    Geschiedenis: Jackies moeder was een Jumper, al wist ze dit niet tot kort geleden. Ze weet wel al een tijdje dat ze zelf een Jumper is en leeft een beetje van dag tot dag. Ze leeft een beetje overal, maar heeft wel een plaats waar ze altijd naar terugkeert.
    Jack is niet bang van stelen, maar ze is ergens wel eerlijk. Ze neemt alleen wat ze nodig heeft en probeert dit echt tot een minimum te beperken.
    Jackie weet wat Paladins zijn. Haar stiefvader was er één en probeerde haar te vermoorden toen ze er net was achter gekomen dat ze een Jumper was. Ze heeft hieraan een litteken overgehouden en is doodsbang voor Paladins.
    Extra: /

    Als Q er morgen niet de hele dag uit ligt, vul ik haar morgen verder in. (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 20:34 ]


    help

    Je mag mijn reservering verwijderen, voorlopig. Ik ben aan het twijfelen. Sorry. )':


    kindness is never a burden.

    Jackie is af.


    help

    Ellie, je moet echt de beginpost updaten. :'D

    En ook die in het speeltopic. xd


    help

    zal ik anders nog een paladin maken? ik maak hem straks wel thuis want ik heb nu informatica ^^ En moet het een man of een vrouw zijn (want ik heb eig liever een man maar als het niet mag doe ik wel een vrouw)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Eigenlijk hebben we het liefst een vrouwelijke paladin, aangezien die plaats nog vrij is, maar ik heb er geen problemen mee als je een mannelijke maakt. Ik ga nog wel even overleggen met Ellie (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 13:42 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik zal zo snel mogelijk de begin post bijwerken.. Ben atm een beetje.. Lui x'D

    @IanOshea, je mag nog wel een mannelijke Paladin aanmaken (:


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Ik zal zo snel mogelijk de begin post bijwerken.. Ben atm een beetje.. Lui x'D

    @IanOshea, je mag nog wel een mannelijke Paladin aanmaken (:
    jippie doe het straks ok?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque