• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Soort: Mens, Paladin of Jumper
    Uiterlijk: foto+korte uitleg
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    *Paladin, hoe is je personage een paladin geworden? Wat is er met hem of haar gebeurt enzovoort.
    *Jumper, leeft je personage nog thuis? Is deze al eens in confrontatie geweest met een paladin of weet hij of zij niets van hun bestaan enzovoort.

    Extra:




    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Gereserveerd voor Graymark
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - JJared Bruce O'shea - IanOshea


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Athene Clarisse Valentin Bonacieux
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Jace Alexander Herondale - Graymark

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Gereserveerd voor Bonacieux


    # Gebaseerd op de film Jumper


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ja :Y) maar van mij weet je dat wel (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Iedereen het eens met het openen van het topic vanavond?

    Yessssssh.*O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''


    Naam:
    Hayley Melody Lilian
    Soort: Mens
    Uiterlijk:



    Hayley heeft lang zwart haar en licht blauwe ogen die soms groen lijken met de juiste lichtinval. Ze is slank en draagt meestal een jeans met een leuk topje of shirt. Om haar hals hangt altijd een ketting die ze ooit eens van haar moeder gekregen had - voor die stierf aan kanker-.
    Leeftijd: 21
    Innerlijk: Ze is vrolijk en probeert de dood van haar moeder een plaatsje te geven. Ze droomt soms weg zonder dat ze het doorgeeft. Hayley houd van spelletjes en raadsels. Ze haat het om van iemand afhankelijk te zijn aangezien die persoon je toch altijd kan laten vallen én zal er dus bijna alles aan doen om zelf haar leven te kunnen leiden.
    Geschiedenis: Nadat haar moeder gestorven was, waren het enkel haar vader, broer en zij. Haar vader startte met drinken en na een tijdje was ze het zo beu dat ze op zichzelf is gaan wonen en haar broertje in huis nam. (David - haar broertje- is nu 12)
    Extra: Ze heeft een tattoo op haar zij.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    Iedereen het eens met het openen van het topic vanavond?


    Zolang ik morgen dan nog wel in kan springen en niet totaal genegeerd wordt (Ja, dat is mij wel eens gebeurd, ja), vind ik het best. Ik ga na het eten namelijk naar een vriendin en ik denk niet dat je het nu binnen vijf minuten gaat openen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik een mannelijke Jumper en een vrouwelijk mens? Ik kan het nu wel niet invullen.


    help

    Of wacht nee, een mannelijke Paladin. ^^


    help

    Graymark schreef:
    Mag ik een mannelijke Jumper en een vrouwelijk mens? Ik kan het nu wel niet invullen.


    Als je het niet erg vind als het topic al geopend is wanneer je hem ingevult hebt?


    Don't be like the rest of them, darling

    Graymark schreef:
    Mag ik een mannelijke Jumper en een vrouwelijk mens? Ik kan het nu wel niet invullen.


    Vrouwelijke mensen zijn toch al vol, of ben ik nu blind?


    Happy Birthday my Potter!

    topic


    Don't be like the rest of them, darling

    Glucio schreef:
    (...)

    Vrouwelijke mensen zijn toch al vol, of ben ik nu blind?


    Nee, ik ben blind. :')

    Ellie, laat dat meisje maar weg. xd

    En ja hoor, is niet erg. Ik ga proberen morgen in te vullen, maar nu heb ik geen tijd. Ik spring wel in. ^^


    help

    Naam: Jace Alexander Herondale.
    Soort: Paladin.
    Uiterlijk:




    Evan Peters.
    Jace heeft een atletisch figuur en is zeker niet lelijk. Hij lijkt niet bijster sterk, breedgebouwd op het eerste moment, maar hij is sterker dan je zou denken. Jace heeft een nonchalante houding, hij komt altijd wel onverschillig over. Zijn non-verbaal taalgebruik is altijd heel duidelijk, tenzij hij het expres verstopt.
    Van doen heeft Jace een beetje een ongrijpbare attitude, je kent het wel. 'Er kan hem niets overkomen.' Zo doet hij zich voor en hij is een meester in het verhullen van expressies als hij dat wilt.
    Jace heeft bruin, kort haar dat een beetje krult en door de war zit. Zijn ogen lijken eindeloos diep en donker. Meestal lijken ze onschuldig, maar het zijn enorm levendige ogen. Het lijkt alsof Jace daar zijn wapen van heeft gemaakt. Ze kunnen je misleiden, in de val lokken, opsluiten. Het gebeurt zelden dat er mensen zijn die zijn blikken kunnen weerstaan. Het komt wel voor, maar hij toont nooit dat hij daardoor uit zijn lood is geslagen.
    Aan Jace gezicht is niet echt te zien dat hij veel lacht, al is hij niet echt de meest serieuze persoon ter wereld. Dat hij vaak lacht wil nog niet per se zeggen dat dit vanuit vreugde is. Jace heeft veel gezichten. Het lijkt wel een eindeloos arsenaal.
    Jace' oprechte lach is een lach die van sommige meisjes de benaming "schattig" krijgt, mede te danken aan het feit dat hij een natuurlijk, glanzend wit gebit heeft dat zonder medische inbreng helemaal recht staat. En natuurlijk ook dat hij kuiltjes in zijn wangen krijgt als hij lacht.
    Jace heeft niet echt het meest sexy, onweerstaanbare uiterlijk ooit, maar hij weet hoe hij lichaamstaal moet beoefenen en hoe hij daarmee reacties kan uitlokken.
    Verder kleedt Jace zich over het algemeen nogal klassiek, soms zelfs wat ouderwets. Hij is dan ook een beetje oldschool.
    Leeftijd: Eenentwintig, hij verjaard op achtentwintig februari.
    Innerlijk: Jace is je typische nonchalante, sarcastisch jongeman. Op het eerste zicht lijkt Jace een gast die doet alsof hij stoer doet. Ergens is hij ook wel een beetje zo. Hij heeft iets ongrijpbaars. Het is niet iets waar een definitie op kan geplakt worden, maar Jace is zo iemand die komt en gaat. Het ene moment leer je hem kennen, het andere moment is hij al weer weg. Het heeft mensen meer dan eens in de war gebracht.
    Jace' vertrouwen is klein. Hij vertrouwt niemand snel en daardoor is hij zelf ook moeilijk te vertrouwen. Jace vindt dat vertrouwen van twee kanten moet komen, dus het kan wel even duren eer je zijn vertrouwen wint en hij jou in vertrouwen wilt nemen. Als hij dan uiteindelijk dit vertrouwen heeft, dan weet je dat dit iets is voor altijd. Je zou al iets heel ergs moeten doen vooraleer hij je laat vallen als een steen, maar als het gebeurt, dan val je hard.
    Jace is een beschermend iemand. Er zijn slechts weinig mensen waar hij echt iets om geeft, en die zou hij dan ook echt nooit van zijn hele leven iets laten overkomen. Het heeft een beetje twee kanten. Jace is ofwel de veiligste persoon waar je bij kunt zijn, ofwel is hij je ergste nachtmerrie en ben je nergens meer veilig.
    Dat laatste is een beetje de kant die Jace het meest beaamt. Hij heeft snel een gedacht van een persoon en dat is een vooroordeel dat een hele grote rol speelt in je relatie tegenover hem. Meestal verandert er hier niet veel aan. Het gebeurt zelden dat hij helemaal verkeerd zit.
    Toch zal Jace je niet meteen afwimpelen, zeker niet als je een Jumper bent. Ook maakt hij niet snel zijn ware identiteit bekend. Hij is het gewoon om eerst zijn 'prooi' te misleiden, ermee te 'spelen' voordat hij hem of haar afmaakt. Het is best wel wat luguber en gruwelijk, soms.
    Jace is enorm koppig. Hij drijft zijn wil altijd door en als hij echt ergens op gebrand is, staat niets hem in de weg. Dan doet hij soms letterlijk alles om zijn doel te bereiken.
    Verder is Jace nogal vrijpostig en impulsief. Zijn karakter kent vele kanten en er zijn maar weinig mensen die ook daadwerkelijk weten wie Jace echt is.
    Geschiedenis: Jace komt uit een enorm lange bloedlijn van Paladins. Zijn ouders waren beiden Paladins en voor zover hij weet zijn grootmoeder en -vader ook. En zijn overgrootmoeder en -vader ook. Enzovoort...
    Jace was vroeger niet echt 'ik moet ervoor zorgen dat die bloedlijn niet onderbroken wordt, blablabla' dat soort gedoe en eerst wilde hij ook helemaal geen Paladin worden. Totdat zijn ouders plotseling verdwenen. Jace kwam thuis van school en ze waren er niet meer.
    Als dertienjarige werd Jace bang, wist niet wat hij moest doen en is uiteindelijk weggelopen, in de hoop dat hij ergens zou uitkomen waar het beter is. Uiteindelijk werd hij opgevangen door kinderbescherming en in een pleeggezin gezet. Het ging hem allemaal goed af, maar in het jaar dat hij op straat had geleefd, was hij andere Paladins tegengekomen. En ja, ook Jumpers. Op een gegeven moment zijn zijn gedachten omgeslagen en besloot hij op zestienjarige leeftijd om zich aan te sluiten bij de Paladins.
    Dit kwam ook deels door zijn laatste vriendin... Vroeger had Jace een oudere zus - ze was ook een Paladin - maar ze was in een auto-ongeluk overleden. Dat was toch wat hem verteld werd.
    Een tijdje nadat hij het meisje dat later zijn vriendin werd leerde kennen, kwam hij erachter dat Elizabeth - zijn zus - omgekomen was in een gevecht met een Jumper. Wanneer hij daarachter kwam, werd Jace paranoïde en begon te denken dat zijn vriendin degene was die Liz had vermoord. In een woede-uitbarsting heeft hij haar vermoord. En eerlijk? Hij heeft er geen spijt van. Het heeft er wel voor gezorgd dat zijn gedachten over vertrouwen begonnen te wankelen.

    Mijn rollen zijn echt zo niet origineel momenteel. :')

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 16:24 ]


    help

    Me likjes him ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Me likjes him ^^


    EVAN PETEEEERS.

    Ik ben echt veel te verslaafd aan hem. -.-

    He's taking over all my male characters. :'D


    help

    Graymark schreef:
    (...)

    EVAN PETEEEERS.

    Ik ben echt veel te verslaafd aan hem. -.-

    He's taking over all my male characters. :'D


    Hij mag mijn jumper best wel lastig gaan vallen -wbw-


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    HERONDALE!


    kindness is never a burden.