• Jumpers

    Anywhere.
    Anything.
    Instantly.



    Eeuwenlang hebben Jumpers onder ons geleefd - speciale personen met de mogelijkheid om te teleporteren of 'jumpen' naar bijna overal in de wereld. Voor bijna net zo lang, hebben de Paladins, een geheime en machtige orde, ons beschermd tegen deze gevaarlijke en onvoorspelbare individuen, en offeren ze alles om de mensheid veilig te houden.

    Jumpers
    Jumpers zijn eigenlijk gewoon mensen zoals jij en ik, die 'speciaal' zijn door de ene kracht die ze hebben. De kracht om te teleporteren of Jumpen zoals dat word genoemd, Jumpers leven vaak niet meer thuis bij hun ouders en de verstandige Jumpers houden zich gedeisd en proberen zo weinig mogelijk aandacht te trekken.

    Paladins
    Paladins hebben er alles voor over om de Jumpers uit te roeien en zijn dan ook constant bezig met het vinden van Jumpers. Domme Jumpers zijn in het algemeen makkelijk te vinden, hierbij kun je kijken naar rare gebeurtenissen zoals een bankoverval zonder dat er ook maar een deur geopend is. Maar de wat slimmere Jumpers die ook al van het bestaan van de Paladins af weten zijn wat moeilijker te pakken te krijgen, ze verweren zichzelf en zoeken andere Jumpers op.



    Regels
    - Minimaal 4 regels.
    Het liefst meer
    - Houd rekening met elkaar
    Wanneer iemand bijvoorbeeld te druk is met school of een tijdje weg is of iets dergelijks
    - Iedereen speelt met zijn eigen karakter, tenzij je toestemming hebt van de ander.
    - Maak je personage geen Gary Stu of Mary Sue
    Dit betekent dat je personage niet mag leiden aan het Superman-syndroom. Je personage ziet er geweldig uit, iedereen valt voor hem of haar enzovoort.
    - Niet godmoden
    Dit betekent dat je alleen je eigen personage bestuurt, en niet die van een ander tenzij je hier toestemming voor hebt.


    Invullen als je mee wilt doen:
    Naam:
    Soort: Mens, Paladin of Jumper
    Uiterlijk: foto+korte uitleg
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    *Paladin, hoe is je personage een paladin geworden? Wat is er met hem of haar gebeurt enzovoort.
    *Jumper, leeft je personage nog thuis? Is deze al eens in confrontatie geweest met een paladin of weet hij of zij niets van hun bestaan enzovoort.

    Extra:




    Jumpers
    - Lily Anderson - Macabre
    - Vanity Sky Lowland - Jaimes
    - Gereserveerd voor Graymark
    - Nicklous 'Nick' Holt WillNotLearn
    - Mike Evans - OhMyZiam
    - JJared Bruce O'shea - IanOshea


    Paladins
    - Rosean 'Rose' Lilith Delacroix -Macabre
    - Athene Clarisse Valentin Bonacieux
    - Nog vrij.
    - Matthew Anderson Jolene
    - James Jason Kirk LostMagic
    - Jace Alexander Herondale - Graymark

    Mensen
    - hayley Melody Lilian LostMagic
    - Isabelle “Belle” McCloud Glucio
    - Esmee Hayden Jessiiicaa
    - Chase Morgan Michaelson - WillNotLearn
    - Oliver Drew Dalton - Jolene
    - Gereserveerd voor Bonacieux


    # Gebaseerd op de film Jumper


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:28 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Bonacieux schreef:
    (...)

    Dank je (: I duimpje je nieuwe pf trouwens.


    Nawh dank je, eigenlijk klopt deze foto al niet meer o 3o aangezien ik naar de kapper ben geweest xd. Zo ziet het er nu uit ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Looks nice too. Ik verander mijn kapsel om de maand dus een recente foto uploaden heeft niet veel zin. xd


    kindness is never a burden.

    Al een stukje ingevuld, morgen doe ik de rest.


    help

    oeh is er nog een jumper vrij?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    oeh is er nog een jumper vrij?

    Nog een mannelijke.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Nog een mannelijke.
    ik denk dat ik die neem (ik prefer mannen ik rpg's)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)ik denk dat ik die neem (ik prefer mannen ik rpg's)


    Dan is bij deze de laatste mannelijke jumper door jou gereserveerd, Xanthe


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dan is bij deze de laatste mannelijke jumper door jou gereserveerd, Xanthe
    OMG jaimy :D en je weet nog wie ik ben ok en ik ga druk nog eens een rol maken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yo Xantheee!

    Still know me? :3 Ik wist niet dat jij RPG'de :'D


    help

    Naam:Jared Bruce O'shea (Roepnaam: O'shea)
    Soort: Jumper
    Uiterlijk:



    Paul Walker
    Jared is een atletisch gebouwde man met opvallend blauwe ogen. Hij heeft stoppels en bruin-blond haar dat ook zeker niet lang is. Jared heeft nogal serieuze gelaatstrekken waardoor hij ouder lijkt dan hij is.
    Leeftijd: 27
    Innerlijk: Jared is een rustig persoon als de situatie kalm is, maar zodra de gemoederen ophitsen zit hij op hete kolen. Hij kan nogal aggressief uit de hoek komen, maar heeft ook op alles en iedereen een serieuze blik. Boven dit alles heeft hij ook een sterke wil en een duidelijk doel voor ogen. Hij is ook vrij eenzaam en eigenlijk een geboren leider, maar mits hij dit aan niemand toont en zich op de achtergrond houd tot iemand hem nodig heeft komt die gave praktisch nooit van toepassing.
    Geschiedenis: Toen hij zijn middelbare school afgemaakt had, wou Jared graag studeren aan een universiteit, maar zijn ouders veranderden dat plaatje mateloos door hem naar het leger te sturen, toen hij er op zijn 23ste wegkwam, was hij volledig het contact met zijn ouders verloren en moest hij noodgedwongen een oplossing zoeken. Maar toen hij zijn 'gave' ontdekte, ontdekte hij ook zijn nieuwe passie, racen.
    Extra:Jared leeft afgezonderd in een huis met twee auto's (auto1 & auto2). Hij heeft als lijflied Another Love van Tom Odell omdat al zijn kortestondige relaties telkens op de klippen liepen.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 23:08 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Graymark schreef:
    Yo Xantheee!

    Still know me? :3 Ik wist niet dat jij RPG'de :'D
    MARTHEEE ja , maar het is al een hele tijd geleden ben ook minder actief op Q maar ik had nog is zin in een RPG (ja die schuld is volledig te wijden aan wouter)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    IanOshea schreef:
    (...)OMG jaimy :D en je weet nog wie ik ben ok en ik ga druk nog eens een rol maken.


    Je weet blijkbaar ook nog wie ik ben (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hi Michelle... Zoek je aandacht? :B


    help

    Jaimes schreef:
    (...)

    Je weet blijkbaar ook nog wie ik ben (krul)
    jep van nightmare of dance :)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque