• Na flink wat werk achter de schermen zijn we eindelijk klaar om Quizlet op een nieuwe server over te zetten! Een exacte datum hebben we nog niet, maar het zal binnen nu en 1 maart zijn.

    Voordelen nieuwe server
    - Flexibeler, dus makkelijk uit te breiden wanneer de site traag is.
    - Meer ondersteuning dus technisch zijn er meer mogelijkheden.
    - Nieuwe mailserver, dus mail zal ook bij hotmail eindelijk weer aankomen

    Ondervinden we hinder van de migratie?
    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.

    Wanneer is het precies?
    Het onderhoud zal Vrijdag 22 februari plaatsvinden vanaf 10 uur.

    Update
    Verhuizing naar nieuwe server is zonder problemen verlopen (Y) Welkom :D

    We gaan even de performance (snelheid) van Q de komende dagen in de gaten houden. Mocht de site toch nog traag zijn, zullen we even wat moeten uitbreiden. Bij mij is ie nu iig lekker snel.

    Als het goed is zou iedereen nu ook weer mail moeten ontvangen (banana)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 13:58 ]


    Dit is mijn signature...

    Eyes schreef:
    (...)

    Ik heb vanavond een keer of twee weer die melding gekregen dat de database eruit lag.


    26 - 02 - '16

    Ik heb die melding deze avond al tien keer gehad, misschien wel meer. Het is er dus niet beter op geworden ;S


    "Family don’t end in blood”

    Inderdaad, ik heb deze melding al niet normaal vaak gehad deze avond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rossi schreef:
    Inderdaad, ik heb deze melding al niet normaal vaak gehad deze avond.


    † Love? I want to sleep.

    Loubearx schreef:
    Ik heb die melding deze avond al tien keer gehad, misschien wel meer. Het is er dus niet beter op geworden ;S


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het is nu minder erg, maar goed er zijn ook minder mensen online :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Loubearx schreef:
    Ik heb die melding deze avond al tien keer gehad, misschien wel meer. Het is er dus niet beter op geworden ;S


    Nou, niet tien keer maar toch wel al een paar keer. Alleen ziet de melding er nu anders uit.


    Physics is awesome

    DarkSavior schreef:
    Het is nu minder erg, maar goed er zijn ook minder mensen online :Y)


    Op de dag zelf heb ik ook heel weinig tot geen problemen ondervonden met snelheid en de 'oeps' melding. Dus ik denk inderdaad wel dat het te maken heeft met het aantal mensen online... Nu gaat het ook weer terug een stuk sneller en minder meldingen dan vanavond rond een uur of 8...


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb gister avond wel een stuk of 20 meldingen gehad. Ik ging dan weer terug en dan deed hij het weer. Vaak toen ik een verhaal ging lezen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    die melding heb ik ook heel vaak.
    en als ik op mijn telefoon op Q ben, dan laad de pagina niet, alleen het bovennste, en de reclame. zeer irritant.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rutger schreef:
    (...)
    Daar wordt ook druk aan gewerkt. Momenteel zijn we bezig met een mobiel design voor een andere site zodat we de boel kunnen testen. Wanneer het allemaal goed werkt zal het ook op Q toegepast worden (Y)

    Top, dat is fijn om te horen! (:

    Alles doet het bij mij, behalve reacties plaatsen. Denk laat het even weten ;3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik heb nu dat ie niet onthoudt op welke links ik heb geklikt.


    i put the fun in funeral

    Hmm, bij mij is ie op mn ipod enorm sloom en die meldingen heb ik daar ook heel vaak...
    Op mn laptop valt het wel mee. Al heeft ie wel eens problemen met mn inbox laden...


    Stenenlikker

    Fijn dat er nog aan gewerkt word. Bij mij is de site nu veel trager dan normaal.


    You are beautiful, you are love.