• Na flink wat werk achter de schermen zijn we eindelijk klaar om Quizlet op een nieuwe server over te zetten! Een exacte datum hebben we nog niet, maar het zal binnen nu en 1 maart zijn.

    Voordelen nieuwe server
    - Flexibeler, dus makkelijk uit te breiden wanneer de site traag is.
    - Meer ondersteuning dus technisch zijn er meer mogelijkheden.
    - Nieuwe mailserver, dus mail zal ook bij hotmail eindelijk weer aankomen

    Ondervinden we hinder van de migratie?
    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.

    Wanneer is het precies?
    Het onderhoud zal Vrijdag 22 februari plaatsvinden vanaf 10 uur.

    Update
    Verhuizing naar nieuwe server is zonder problemen verlopen (Y) Welkom :D

    We gaan even de performance (snelheid) van Q de komende dagen in de gaten houden. Mocht de site toch nog traag zijn, zullen we even wat moeten uitbreiden. Bij mij is ie nu iig lekker snel.

    Als het goed is zou iedereen nu ook weer mail moeten ontvangen (banana)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 13:58 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik krijg bij elke pagina een OPSIE. OPSIE VOOR JE HOOFD ARGGHH. Ik word er gek van :')

    Mensjes, als even iedereen nou van Q af gaat, behalve ik en een paar mensen, dan is 'ie weer wat sneller :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Liberacorpus schreef:
    Het is nog erger dan gisteravond. Letterlijk elke keer als ik ergens op klik, maakt niet uit waar het is, krijg ik zo'n stomme 'Oepsie' melding. It's not funny anymore D:


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    eerst viel het wel mee bij mij. maar ik krijg die melding nu echt bij elke pagina, en moet ik het 50 keer opnieuw laden, voordat hij het weer vor 5 seconde doet.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:12 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oh, come on! Na 48x F5, werkt 'ie weer half. Die button overleeft vanavond niet.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Het leven op Quizlet is inmiddels een soort van tocht door een dichte jungle van 'Oepie!'s geworden. Ik voel spontaan zo'n raar hoedje op mijn hoofd groeien, en een hakmes in mijn hand. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Het leven op Quizlet is inmiddels een soort van tocht door een dichte jungle van 'Oepie!'s geworden. Ik voel spontaan zo'n raar hoedje op mijn hoofd groeien, en een hakmes in mijn hand. :'D
    mooie verwoording van dit probleem hahah xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kan geen hoofdstukje meer activeren. Voor de rest werkt ie nog prima... Vervelend.
    Het verloopt weer prima. Tot nu toe dan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 20:20 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik vind het nu niet grappig meer. Bepaalde pagina's kom ik gewoon niet op.
    Ik kan serieus mijn inbox niet meer in. Hij laad hem niet en ik kan klikken op het ding wat ik wil, maar hij doet het niet. Het is frustrerend.


    Miep

    Het leven op Quizlet is inmiddels een soort van tocht door een dichte jungle van 'Oepie!'s geworden. Ik voel spontaan zo'n raar hoedje op mijn hoofd groeien, en een hakmes in mijn hand. :'D

    Mooi geformuleerd, precies zoals het nu gaat.
    Ik hoop dat dit bericht wel zonder "oepsie" melding aankomt, anders flip ik!


    A mind is like a parachute, it only functions when open - Frank Zappa


    Het wordt echt irritant...

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 21:42 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wiarda schreef:
    Het leven op Quizlet is inmiddels een soort van tocht door een dichte jungle van 'Oepie!'s geworden. Ik voel spontaan zo'n raar hoedje op mijn hoofd groeien, en een hakmes in mijn hand. :'D


    Dit. Absoluut dit.
    Klote melding (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Scabbia schreef:


    Het wordt echt irritant...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Scabbia schreef:


    Het wordt echt irritant...


    † Love? I want to sleep.

    En constant klagen gaat helpen omdat? Rutger weet dat er problemen zijn en doet er echt wel zijn best, maar hij kan ook niet alles. Ik bedoel, Quizlet wordt gehost bij een bedrijf, als hij dus iets aan de server wilt laten aanpassen (bijvoorbeeld meer RAM) zullen zij dat voor hem moeten doen. Dat kan hij niet, dus je zult geduld moeten hebben en gewoon rustig wachten.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2013 - 22:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En constant klagen gaat helpen omdat? Rutger weet dat er problemen zijn en doet er echt wel zijn best, maar hij kan ook niet alles. Ik bedoel, Quizlet wordt gehost bij een bedrijf, als hij dus iets aan de server wilt laten aanpassen (bijvoorbeeld meer RAM) zullen zij dat voor hem moeten doen. Dat kan hij niet, dus je zult geduld moeten hebben en gewoon rustig wachten.


    Altijd gelijk zo defensief als iemand iets zegt over quizlet (cat)

    Je zult wel blij zijn nu, niemand kan op quizlet komen om te klagen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro