• Na flink wat werk achter de schermen zijn we eindelijk klaar om Quizlet op een nieuwe server over te zetten! Een exacte datum hebben we nog niet, maar het zal binnen nu en 1 maart zijn.

    Voordelen nieuwe server
    - Flexibeler, dus makkelijk uit te breiden wanneer de site traag is.
    - Meer ondersteuning dus technisch zijn er meer mogelijkheden.
    - Nieuwe mailserver, dus mail zal ook bij hotmail eindelijk weer aankomen

    Ondervinden we hinder van de migratie?
    Waarschijnlijk zal de site er een dag uitliggen. We proberen de downtime tot een minimum te beperken.

    Wanneer is het precies?
    Het onderhoud zal Vrijdag 22 februari plaatsvinden vanaf 10 uur.

    Update
    Verhuizing naar nieuwe server is zonder problemen verlopen (Y) Welkom :D

    We gaan even de performance (snelheid) van Q de komende dagen in de gaten houden. Mocht de site toch nog traag zijn, zullen we even wat moeten uitbreiden. Bij mij is ie nu iig lekker snel.

    Als het goed is zou iedereen nu ook weer mail moeten ontvangen (banana)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 13:58 ]


    Dit is mijn signature...

    Idd, bij mij is hij nu trager dan ooit. Zeker wanneer ik een reactie wil plaatsen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Bij mij is hij juist nu weer snel. Net wel even langzaam, maar nu al zeker 10 minuten weer snel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij is hij juist nu weer snel. Net wel even langzaam, maar nu al zeker 10 minuten weer snel.

    NVM, nu is hij weer langzaam. Lol.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik denk dat we beter terug kunnen gaan naar de oude. Want de bedoeling was dat het sneller zou worden? Het is slomer dan het sloomst. En die Databees irriteerd me ook erg.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Die stomme meldingen beginnen weer. Ik had net bijna mijn laptop een klap met een boek gegeven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    En nu is ie bij mij weer snel! Zonet.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:29 ]


    You are beautiful, you are love.

    Bij mij is het nu nog erger dan gisteravond. (no_chears)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Wordt hier gek van. Blijf maar refreshen. Elke keer 'oepsie'.


    To infinity and beyond •

    Bij mij is hij ook erg traag, ook krijg ik om de haverklap de Oepsie! Melding :')


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Het is nog erger dan gisteravond. Letterlijk elke keer als ik ergens op klik, maakt niet uit waar het is, krijg ik zo'n stomme 'Oepsie' melding. It's not funny anymore D:

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 19:43 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Het wordt echt vervelend...
    Zelf een reactie plaatsen is moeilijk.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het wordt nu inderdaad wel heel erg vervelend.. Wordt er uberhaupt wel wat aan gedaan eigenlijk? (niet dom bedoeld ofzo)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Liberacorpus schreef:
    Het is nog erger dan gisteravond. Letterlijk elke keer als ik ergens op klik, maakt niet uit waar het is, krijg ik zo'n stomme 'Oepsie' melding. It's not funny anymore D:
    dit dus..


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Damn ik kon net 10 minuten niet op Quizlet door die oepsie.
    EDIT: toen ik dit plaatste ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Damn ik kon net 10 minuten niet op Quizlet door die oepsie.
    EDIT: toen ik dit plaatste ook. llll keer


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,