• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Little
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:[/b

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 21:56 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne

    'We zullen moeten wachten. Ik ben bang dat het wat ergs is, maar misschien is het juist niet zo erg' zuchtte ik. Ik keek naar de grond en bleef er naar staren. Toen ik een stem hoorde, keek ik op. Een dokter zei dat we mee mochten komen. Gelukkig was het niet zo druk. Gelijk stond ik op en ik hielp Mackenzie met opstaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik stond op en pakte Liam's hand vast om die helemaal fijn te knijpen. De dokter begeleidde ons naar een kamer waar ik op het bed ging zitten. "Dus, wat is er?" glimlachte ze. Ik vouwde mijn handen op en zuchtte. "Ik krijg steeds steken door mijn buik die erger worden. Ik ben laatst gevallen en die steken worden pijnlijker." De dokter knikte en zei dat ik moest gaan liggen. "Je echo komt eerder." glimlachte ze. Mijn sombere gezicht werd gelijk een glimlach.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Dit keer kwam er ook bij mij een glimlach op mijn gezicht. Ik keek hoe de dokter alle spullen tevoorschijn haalde en ik keek Mackenzie glimlachend aan. Het was dan wel wat vroeger, maar zo wisten we sneller wat er was. En als er niks was, hadden we de echo toch. Daarna werd het zo'n twee maanden wachten tot ze vast konden stellen of het een jongen of meisje was. Dacht ik, en volgensmij was het ook zo. Rond de veertien weken. Ondertussen lieten mijn ogen Mackenzie los, en keek ik afwachtend naar de dokter.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.

    Sip loop ik naar beneden en vind een zak met m&m s die zijn voor moi. Grinnikend loop ik naar de woonkamer en ik zie Hazza bij Louis.
    " halowa" mompel ik met mijn mond vol chocolade en glimlach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Ik kijk weg van Louis als iemand iets hoor zeggen en draai mijn hoofd in de richting waar het geluid vandaan kwam. Niall. Een glimlach speelde rond mijn lippen. 'Nialler,' grijnzend drukte ik bij Louis nog een kusje op zijn wang, voordat ik me omhoog duwde en de zak m&m's uit zijn handen trek. 'Ik wil ook.' Ik bijt op mijn lip, om daarna naar binnen te rennen, wetend dat Niall toch wel achter me aan zou komen om zijn m&m's terug te halen en een beetje plezier kon ik ook nog wel gebruiken.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik trok mijn shirt omhoog en voelde hoe de dokter een spul op mijn buik deed. Ze pakte een scanner, tenminste zo zag het eruit. Ik beet op mijn lip en zuchtte. Een vaag beeld kwam op de monitor en ik voelde langzaamaan tranen opkomen. Was het normaal dat er twee verschijnselen waren? Ik kneep de hand van Liam bijna fijn en grijnsde breed.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Nialler' begroet Harry me en ik glimlach terug. Waarneer ik een hap heb trekt Harry de zak uit mijn handen en rent weg. 'Hazaaaaa' roep ik hard en begin achter hem aan te rennen. Normaal was ik liever lui, maar aalles voor eten, want dit was de enigste zak m&m's. ' verdomme Harold geef terug nu' roep ik hijgend. Oke nu vond ik het niet meer leuk worden.

    Ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Een vrolijke lach verlaat mijn lippen als ik Niall hopeloos hoor schreeuwen, alleen voor een zakje m&m's, eigenlijk nog wel schattig ook. Ik opende de eerste de beste deur en liep deze kamer in, geen idee wat voor kamer het was liet ik me op de stoel neer zakken die er stond. Ik had geen zin meer om te rennen, niet dat ik zo'n slechte conditie had, in tegen deel. Zacht neuriënd liet ik mijn hand in het gele zakje glijden, om uiteindelijk een paar m&m's in mijn mond te proppen. Persoonlijk vond ik de m&m's in het blauwe zakje lekkerder, maar deze konden ook nog wel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Wow, veel tweelingen. Vind ik goed, ik vind het leuk:Y)]

    Liam James Payne

    Ik keek naar Mackenzie en wilde mijn mond open doen om wat te zeggen, maar hij klapte weer dicht. Ongelovig keek ik naar het scherm. Was het een tweeling? Pluspunten: Waarschijnlijk twee kinderen, en er was niks mis. Minpunten: Die waren er niet. Een grotere glimlach verscheen er rond mijn mond. Ik gaf een klein kneepje in Mackenzie's hand van blijdschap.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en zuchtte. "Ik wil jullie graag feliciteren met een tweeling." glimlachte de dokter blij. Ik deed mijn shirt weer omlaag en vloog Liam om zijn nek. De tranen liet ik op de vrije loop gaan. "We krijgen een tweeling." mompelde ik. De dokter drukte nog een doosje in mijn handen. "Extra sterke pijnstillers. Twee baby's vergen veel moeite." Ik knikte en ze liep weg. "Ik kan het niet geloven." mompelde ik.

    (^^ het duurt een eeuwigheid om op dit ding te typen..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    Ietswat bozig storm ik Harry achterna en gris gretig de zak uit zijn handen. 'mijn zak Hazza' grom ik en begin te eten. Gelukkig heefy hij door het vele rennen niet veel kunnen eten. Hijgend wsrk ik wat van de chocolaatjes naar binnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    Hoofdschuddend kijk ik Niall aan die het zakje m&m's uit mijn handen trekt. 'Ja, ja, rustig maar. Je mag ze al helemaal voor jezelf hebben.' Een zachte grinnik verlaat mijn mond en ik kijk toe hoe Niall de m&m's in zijn mond propt, maar helaas, of nou ja helaas, gaan mijn gedachten algauw weer terug naar Louis en het ''gesprek'' dat we morgen met zijn moeder zouden hebben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ik schrijf zo wat, sorry dat het zo lang duurde maar ik was op fotojacht]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [het kan zijn dat het straks nogmaals komt maar mijn mobiel flipt hem even.]
    Niall James Horan.
    Hijgend ren ik Harry achterna, mijn conditie was echt belabberd. Gelukkig hielp het springen op het podium er wel wat bij, ik nam me voor om Liam te vragen om tips om toch meer te gaan sporten. "Harry dit is niet leuk" zeg ik ietswat bozig en gris de zak uit zijn handen. Snel neem ik wat m&m's. Door het rennen heeft hij er niet veel kunnen eten gelukkig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Harry Styles.
    'Sorry...' Mompel ik zachtjes, voordat ik hem aankijk. 'Ik had even wat afleiding nodig.' Volgens mij zat ik er zelf nog wel meer mee dan Louis... 'Louis heeft kanker.' Zei ik uiteindelijk, niet wetend of iemand het hem al verteld had. Ik gokte van niet. Ik moest moeite doen om niet weer opnieuw in huilen uit te barsten, dat deed ik de laatste dagen ook veel vaker dan Louis, terwijl hij toch diegene was die ziek is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you