• Hallo allemaal

    Fennec en ik (eigenlijk vooral Fennec xD) kwamen op het idee om een meeting te organiseren voor mensen uit de buurt van Zeist en Amersfoort.
    Nu waren wij benieuwd wie hier allemaal interesse in hebben, zodat we kunnen kijken waar we de meeting precies willen houden. Amersfoort of Zeist.
    Dus, als je interesse hebt: Laat een reactie achter en we zouden het fijn vinden als je dan zegt waar je woont. Helpt ons in het plannen.

    Even dingen voor de duidelijkheid:
    waar: Amersfoort. Op het station bij de boom naast de fietsenstalling. Als je het stationsplein oploopt zie je m wel staan.
    We zouden ook nog altijd met de bus de stad in kunnen. Of we lopen. Tis iets van een halve kilometer.
    waneer: 6 april. 2 uur lijkt me een geschikte tijd.

    Mensen die komen:
    Ik (Ewijn)
    Fennec

    [ bericht aangepast op 1 april 2013 - 20:24 ]


    Stenenlikker

    als t 6 april is weet k niet zeker of ik kom, haha, maarja


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Fennec schreef:
    xD lol, volgens mij is Amersfoort beter ja.. Oeh, hey! *ziet spoilerknopje*
    Meeting is in A'foort
    =3


    Haha, ik zag m gister ook al xD
    Maarja, Amersfoort is idd beter. Amersfoort dus. Zet het nu in de beginpost.


    Stenenlikker

    Ik neem terug wat ik zei, ik kom niet. Ben er zojuist achter gekomen dat mijn toetsweek dan is.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Oké, ik zou graag willen weten wie zeker weet dat die kan komen.

    Ik heb de preciese data enaales al in de begin post gezet, maar hier nog even op een rijtje:
    waar: Amersfoort op het station. We spreken af bij de boom bij de fietsenstalling. Als je het station uitloopt zie je hem wel staan
    wanneer: 6 april. 2 uur lijkt me een goede tijd.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Oké, ik zou graag willen weten wie zeker weet dat die kan komen.

    Ik heb de preciese data enaales al in de begin post gezet, maar hier nog even op een rijtje:
    waar: Amersfoort op het station. We spreken af bij de boom bij de fietsenstalling. Als je het station uitloopt zie je hem wel staan
    wanneer: 6 april. 2 uur lijkt me een goede tijd.


    technies gezien kan ik komen, ik heb niks gepland op die datum of zo. maar ik weet niet eens of ik uberhoubt mag, dus zeker weten doe ik het echt niet.


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:


    technies gezien kan ik komen, ik heb niks gepland op die datum of zo. maar ik weet niet eens of ik uberhoubt mag, dus zeker weten doe ik het echt niet.


    Ik hoop dat het mag! Maar je zou dan toch met Ori komen? Dat zei hij tenminste.


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    (...)

    Ik hoop dat het mag! Maar je zou dan toch met Ori komen? Dat zei hij tenminste.


    ik heb het er nog niet met hem over gehad XD maar het lijkt me wel :) vinden mijn ouders ook beter denk ik, hem kennen ze tenminste.


    me: 5% reality, 95% dreams

    jellzzz schreef:
    (...)

    ik heb het er nog niet met hem over gehad XD maar het lijkt me wel :) vinden mijn ouders ook beter denk ik, hem kennen ze tenminste.


    Haha, hij zei tegen mij dat hij kwam en vroeg of hij jou mocht meenemen. Maarja, kans is dan idd groter :)


    Stenenlikker

    Aaaah! Ik heb er zo'n zin in!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha, ik ook :)
    Alleen zover ik weet weten alleen wij twee zeket dat we komen. Jelzz en Orichan komen heel waarschijnlijk.
    Ga denk ik de rest die interesse had even een gb sturen met dr vraag of ze zeker weten of ze komen. En hopen dat er nog iemand reageert door deze omhoogschopping xD


    Stenenlikker

    haha ik moet werken van 1-4, wordt m niet dus. ;)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Recharge schreef:
    haha ik moet werken van 1-4, wordt m niet dus. ;)


    Aww, jammer :(


    Stenenlikker

    Tot morgen ^^


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder