• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Lilith 'Lily' Cooper ll Emo ll Devourer-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    - Mason Cooper ll Emo ll Devourer-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Gereseveerd ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Kyra en Mason
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Lillith en




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 18:31 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sorry dat ik het karakter niet uitgebreid beschreven heb, maar ik ben bang dat ik mezelf ga tegenspreken in de RPG als ik het karakter te lang maak. En ik ben bang dat, als hij te uitgebreid is voor mij, dat ik me er niet goed aan zal kunnen houden.


    26 - 02 - '16

    Oow nee dat maakt niet uit soms is die van mij maar 2 regels lang hoor dusja ik gebruik ook vaak het zelfde karaktar


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    Oow nee dat maakt niet uit soms is die van mij maar 2 regels lang hoor dusja ik gebruik ook vaak het zelfde karakter


    Ik heb ook vaak dat ik dezelfde karakters gebruik. Gewoon omdat ik me goed kan inleven in bepaalde personages.


    26 - 02 - '16

    Ik wil wel een meisje reserveren (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Volledige naam: Ellis Rosalie Smith
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:



    1, 2,
    Karaktar Ellis komt uit een rijk gezin, maar niemand weet dat. Haar moeder was op de high- school altijd een miss perfect. Ze was cheerleader en stond altijd erg bekend. Daarom voelt Ellis zich geroepen om haar moeder na te doen, dat heeft ze dan ook gebeurd, maar het was niet hoe zij is. In tegenstelling tot haar moeder hoeft Ellis minder gezien te worden, ze is vrij rustig en doet alleen dingen als ze het zelf ook echt wilt. Ze helpt mensen graag, maar zelf zal ze nooit om hulp vragen. Ze doet alles zelfstandig en stopt al haar tijd in leren, de schoolkrant, zingen of dansen. Niemand weet ervan dat ze zingt of danst en dat wilt ze graag zo houden. Ellis is namelijk erg kwetsbaar en als ze gemene opmerkingen krijgt, neemt ze dat ook heel erg aan. Vroeger was ze wat dikker, toen ze te horen kreeg dat een paar mensen haar aan de dikke kant vonden, is ze als een gek gaan afvallen. Daarom is ze nu aan een te dunne kant. Ellis is dus goedgelovig. Niemand ziet haar onzekere kant en ziet haar altijd met een lach. Enkel als ze danst of zingt, durft ze te zijn wie ze echt is. Ellis speelt piano en zingt dus en haar dansstijl is ballet.
    Ellis is erg terughoudend en stil. Verlegen is ze niet, ze durft best op te komen voor zichzelf en over zich heen laten lopen doet ze niet. Doordat haar vader haast nooit thuis is, heeft ze nooit zoveel met jongens en sluit ze zich meer voor hen af. Niet dat ze ze haat, maar ze vertrouwd ze gewoon niet voor de volle procent. Bang dat ze haar laten zitten, net zoals haar vader haar moeder laat zitten. Verder is Ellis wel gesteld op haar uiterlijk, ze wilt er altijd goed uitzien, omdat ze dus altijd bezig is met hoe mensen over haar denken.
    Als mensen te dichtbij komen, verandert ze in een regelrechte bitch. Niemand moet haar beledigen en al helemaal niet haar moeder of vader. Ook kan je haar beter niet beledigen op het gebied liefde. Dat ligt erg gevoelig voor haar, terwijl ze er niet ingeloofd. Als mensen zeggen dat ze gewoon een eenzaam afdankertje is, raakt het haar wel. Uit frustratie gaat ze dan rare dingen doen. Doordat ze zo onopvallend is, zou je haar nooit verdenken van alle dingen die ze uithaalt om jouw naar beneden te halen. Uit haar gebroken gevoelens, doet ze dus duivelse dingen. Uiteindelijk is ze dus niet zo lief en onschuldig als ze lijkt, maar dan moet je het wel eerst te bond bij haar maken. Ze is vrij koppig en als ze leiding geeft valt ze haast niet tegen te spreken, spreek je haar toch tegen, dan kan dat wel is voor problemen zorgen. Mag ze jou niet, dan heb je pech. Wat je ook doet, ze verandert die gedachte haas nooit en zal je ook behandelen als een mindere. Simpelweg omdat het wetende veilig is. Ze houdt van risico, maar met het vertrouwen in mensen neemt ze nooit risico. Vertrouwen in mensen heeft ze dus ook niet,
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend: Onopvallend
    Extra: Ellis leidt de schoolkrantredactie, haar cijfers zijn prima. Ze heeft een prima leven. Ze staat niet in de schijnwerpers, zoals cheerleaders. Ze houdt van dansen en zingen. Dat doet ze ook graag. Ze wilt zich opzich ook wel aansluiten bij de muzikanten, maar het schrijven van de schoolkrant vindt ze leuker. Daarom kan ze ook onder nerd vallen. Ellis kan dus zowel bij Nerd als bij muzikanten, maar ze haat groepjes, dus heeft ze ervoor gekozen bij geen een te gaan. Daardoor is ze nu best onopvallend.

    Is die zo goed? Is het erg dat ik heb gedaan dat ze de schoolkrant redactie leidt?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 19:26 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    @Devourer Inderdaad @Cookies nee hoor.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Okeej (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    -

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:38 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als iemand nou ook even een emo of gothic meisje maakt, matcht die mooi met mijn personage :'D


    26 - 02 - '16

    mag ik een jongen reserveren ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zou ik nog de leider, meisje, van de feestcommissie (of hoe dat in het Nederlands ook heet) mogen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    @Devourer Misschien moet je wel met een cheerleader dat is juist de bedoeling van deze RPG leer elkaar respecteren. @Seaver en @Nyan is goed


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    @Devourer Misschien moet je wel met een cheerleader dat is juist de bedoeling van deze RPG leer elkaar respecteren.


    True


    26 - 02 - '16

    Hahaha je kan altijd nog wisselen later. @Seaver wil je dat ook even erbij zetten of ze onopvallend of een muzikant enz is?

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 18:44 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mag ik er een meisje bij maken? Dat ik dan mag doen dat dat de tweelingzus van Mason is?


    26 - 02 - '16