• Wie wil nou niet naar het prom?
    Het is een van de laatste dingen voordat je afstudeert en je je school verlaat. Maar er moeten veel dingen gebeuren. Perfect haar, perfecte kleding.. Alles moet perfect zijn, en kost dus veel moeite.
    En wat nou als de school geen geld heeft en je in groepjes van 2 geld moet inzamelen. Meschien wel met je grootste vijand, Maar misschien wel met je grootste liefde? Een verhaal van liefde en kwaad. En uiteindelijk komt het toch allemaal goed toch?




    Personages:
    Meisjes max 9. max 4 cheerleaders!
    -Kyra Rose Iglesias ll Captein Cheerleader ll Malino-
    -Chiara Bella Love ll Co Captein Cheerleader ll Damnbieber-
    - Madelaine 'Maddie' Louise Lockwood ll Cheerleader ll Zianourryx-
    -Ebony Felicia Keynes ll Muzikant ll Unchained-
    - Ellis Rosalie Smith ll Onopvallend ll Coockies-
    -Ruby Mabel Rider ll Feestcommisie/Nerd ll Seaver-
    -Lynn Amilie Mc.Down ll Cheerleader ll Nyan-
    -Lilith 'Lily' Cooper ll Emo ll Devourer-
    -Anastasia Eleanor Walters ll Nerd ll DreamWishes


    Jongens max 9. Max 4 jocks!Badboys zijn genoeg
    - Austin Sam Henderson ll Muzikant ll Seaver-
    -Tyler Jay Iglesias ll QuaterBack ll Malino-
    -Beau James Sykes ll Nessje-
    - Mason Cooper ll Emo ll Devourer-
    -Rayn Oliver Larouffe ll Jock ll Nyan-
    - Zac William Smith ll Badboy ll Coockies-
    -Tyler Sky Draw ll Captein Footballteam/Badboy ll DamnBieber-
    - Benz Jamiro Dallas ll Muzikant ll DreamWishes
    -Gereseveerd ll Mindbreaker


    We kunnen ook beginnen met een gelijknamige indeling maar dan wel meer dan 7 ---- Wij maken de groepjes maar later in het verhaal kan het veranderd worden of kan je een andere partner vragen. -- Emo's, nerds of Onopvallend asjeblieft als je een nieuw karakakter maakt!!
    Indeling in gedachten:
    -Zac en Chiara
    -Kyra en Mason
    -Tyler J. en Anastasia
    -Tyler S. en Ruby
    -Austin en Lynn
    -Rayn en Ebony
    -Beau en Madelaine
    -Ellis en Benz
    -Lillith en




    Invullen:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karaktar
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend:
    Extra:

    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Geen sneltrein
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 persornage´s. Dan wel 1 jongen en 1 meisje
    -We sluiten niemand buiten!
    -Nieuwe topics aanmaken alleen Malino en Damnbieber

    Dit topic is al eerder gemaakt maar doodgelopen. Topicidee is van Malino

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 18:31 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Gellukig zeg je weining. Ik heb liever dat je weinig reageert dan hellemaal niet,


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga denk ik de indeling die ik in Gedachten heb alvast plaatsen. Het is sowieso niet zeker omdat er nog 5 mensen bijkomen!!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ja ik skie overdag en we zijn met achten, maar ik probeer zoveel mogelijk zonder ongezellig te zijn haha (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik weet alleen niet wat voor soort jongen ik zou pakken.. Wat denken jullie dat er nu nog het beste bij past??


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Malino schreef:
    Volledige naam: Kyra Rose Iglesias.
    Leeftijd: 17.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2, Foto 3
    Kyra is een mooie dame. Ze heeft lang, donkerbruin haar waar een prachtige slag in zit. Haar blauw-groene ogen vallen goed op bij haar getinte huid en donkere haar. Kyra is trots op haar lichaam. Ze heeft lange, slanke benen en een slanke, platte buik. Ze is 1.73 lang. Ze heeft ook een goedgevormde boezem waar ze best trots op is. Het is een volle cup D. Ze draagt hakken, en heeft maar 5 broeken in haar kast hangen. Als je de shorts niet meetelt natuurlijk.
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend: Captain Cheerleaders.
    Extra: /

    Volledige naam: Tyler Jay Iglesias.
    Leeftijd: 19.
    Uiterlijk:


    Foto 1, Foto 2, Foto 3
    Tyler is geen lelijke jongen. Hij heeft mooi, zwart haar waar hij van alles mee kan doen. Je zal het nooit zonder gel zien, dat is zeker. Hij is best lang, namelijk 1,90. Hij heeft ook een lichaam waar elke man jaloers op is. Gespierde armen, een prachtige sixpack wat neigt naar een eight-pack. Hier doet hij ook zijn best voor. Verder heeft hij een rechte rij parelwitte tanden en prachtige, bruine ogen.
    Cheerleader/Jock/Emo/Goth/Nerd/Muzikant/Onopvallend: Quarterback.
    Extra: /

    Zou je nog even het karaktar willen invullen anders kan ik het niet maken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DreamWishes schreef:
    Ik weet alleen niet wat voor soort jongen ik zou pakken.. Wat denken jullie dat er nu nog het beste bij past??
    Ik denk dat onopvallend het beste zal zijn is er toch nog niet van bij de jongens of een nerd of een goth (Teveel ideeen.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DreamWishes schreef:
    Ik weet alleen niet wat voor soort jongen ik zou pakken.. Wat denken jullie dat er nu nog het beste bij past??


    Badboy, onopvallend, muzikant....


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Karakter gedaan heel kort...


    El Diablo.

    Ik denk dat ik een badboy of muzikant pak, mijn meisje word een nerd


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Mag ik de namen dan kan ik ze alvast indelen.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Er word gevraagd naar onopvallend, emo of nerd, maar ik had een muzikant in mijn hoofd waarvan ik alles al had uitgedacht... Mag die dan alsnog?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    DamnBieber schreef:
    Mag ik de namen dan kan ik ze alvast indelen.


    De naam van mijn jongen is Beau, over zijn achternaam twijfel ik nog.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ach muzikant mag ook dan ;'D


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Wil iemand nog een jongen?? Maakt niet uit als je er al een heb


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Volledige naam: Benz Jamiro Dallas.
    Bijnaam: Benz heeft geen bijnaam.
    Leeftijd: 17. 06-09-1995.
    Uiterlijk:




    Karaktar: Benz is een leuke en spontane jongen. Hij is zo goed als aardig tegen iedereen, maar je moet wel oppassen. Als je iets verkeerds zegt, kan hij je dat erg kwalijk nemen. Hij is goed in overdrijven en is sowieso al snel beledigd, wat meestal niet zo goed uitpakt. Veel mensen weten dit te negeren, maar de mensen die hem niet mogen, maken hier juist gebruik van.
    Benz is erg creatief en ambitieus. Meestal zul je hem ook horen praten over zijn toekomst en al de grootse plannen die hij heeft met zijn leven. Benz is iemand die zichzelf graag hoort praten en ratelt zo de oren van je kop af, ookal luister je gewoon echt niet.
    Benz is best wel slim, maar werkt niet zo hard voor school. Hij mag dan wel ambitieus zijn, maar hij is ook erg lui. Hij denkt dat hij er komt zonder iets te doen en dit heeft lang gewerkt, maar nu moet hij toch echt wat beter zijn best gaan doen.
    Voor de rest is Benz echt ongelofelijk koppig en doet hij het liefste alleen wat hij zelf wil. Hij is echter wel sociaal en heeft veel vrienden op school, omdat hij zo makkelijk praat met iedereen en alles afmaakt met een leuk grapje. (Zie verder RPG! Kan me er nooit precies aan houden!)
    Muzikant
    Extra: Benz is een erg muzikale jongen. Hier besteed hij dan ook zijn meeste tijd aan uit. Na schooltijd sluit hij zich op in zijn kamer om piano te spelen, gitaar, noem maar op, en er dan hard bij mee te blèren. Hij schrijft soms ook zijn eigen muziek en hoopt er ooit mee door te breken. Daarom wilt hij nadat hij zijn diploma heeft studeren aan een muziekacademie.
    Wanneer Benz geen muziek speelt, dan hangt hij meestal rond in het centrum met zijn vrienden.


    Volledige naam: Anastasia Eleanor Walters.
    Bijnaam: Ana , Stasia of El.
    Leeftijd: 19. 24-12-1993.
    Uiterlijk:



    Karaktar: Anastasia is een lief, maar redelijk verlegen meisje. Ze zal nooit iemand iets kwaad kunnen doen, en er staat vrijwel altijd een glimlach op haar gezicht. Anastasia is heel stil. Ze is best bang van wat andere van haar denken, en daarom zegt ze -zeker in het begin- niet heel veel. Anastasia is een meisje dat geliefd wilt worden, want ze wilt absoluut geen ruzie. En zolang ze zich kan herinneren heeft ze ook nog nooit ruzie gehad. Dat kwam dan ook voornamelijk omdat Anastasia heel snel en gemakkelijk sorry zegt, en dan is het meestal wel weer over. Ze zal nooit een grote mond geven, en zal liever haar mond houden. Anastasia is redelijk op haarzelf, vooral op school.
    Anastasia is ook een een dromer en denkt vaak veel te veel na voordat ze ergens aan begint. Ze heeft veel fantasie en gaat vaak ook van het ergste uit. Daarom is ze bang om aan nieuwe dingen te beginnen, omdat ze bang is voor wat er gaat komen. Ze vindt het wel goed zoals het nu is, en eigenlijk is ze gewoon bang voor de verandering. Maar met een beetje hulp van andere probeert ze wel eens nieuwe dingen. Ze wilt graag veranderen en een beetje meer risico nemen in het leven, maar dat gaat niet zo makkelijk als dat ze dacht. Het gaat wel steeds beter, maar nog niet zoals ze echt zou willen.
    Hoewel Anastasia verlegen is, zal ze er echt wel voor je zijn, als je eenmaal vrienden bent zal ze ook echt wel voor je klaar staan. Het is soms moeilijk om goed contact te krijgen met Anastasia en mensen die haar vrienden willen zijn, zullen er ook wel wat voor moeten doen, omdat ze niet altijd een sociale Anastasia terugkrijgen. Maar als je dan eenmaal vrienden met haar bent, dan zit het wel goed met haar, en wordt ze wat meer open. Als je dan in de problemen zit zal ze je in alle mogelijkheden helpen die er maar zijn. Dan is ze opeens heel moedig, en zal ze allemaal plannen bedenken om je te helpen.
    Anastasia is een slimme, intelligente meid. Dit is iets wat duidelijk naar voren komt in alle opzichten. Qua school, maar ook privé is Anastasia wel altijd degene die de juiste oplossingen heeft en de juiste keuzes maakt. Anastasia is een ambitieuze, gemotiveerde leerling, die altijd haar beste beentje voorzet. Ze leert goed, en houdt haar huiswerk goed bij. Ook let ze goed op in de klas, zo hoeft ze minder te leren, omdat ze het dan meestal nog wel weet van de les. Ze haalt dan ook ontzettend goede cijfers en het is eigenlijk zo erg, dat ze bijna niet meer blij is met een cijfer onder de 8. De meeste leerlingen schrijven haar dan ook meteen af als nerd. Het feit dat Anastasia ook nog eens een bril draagt helpt niet echt mee. Het is echter niet zo dat Anastasia school geweldig vindt, maar ze denkt aan haar toekomst. Dit in tegenstelling tot de meeste leeftijdsgenoten, die gewoon naar het hier en nu kijken. Anastasia wilt later een goede carrière hebben en leert daar nu al voor.
    Anastasia is best onzeker, waardoor ze heel zwak en zielig kan overkomt, al wil ze dit natuurlijk niet. Ze zal ook nooit echt aandacht trekken als ze pijn heeft, want ze wilt niet als het zielig meisje behandelt worden. Ook houdt ze niet van de spotlights. Ze houdt zich liever op de achtergrond en helpt mee van achter de schermen. Anastasia kan erg slecht omgaan met verdriet. Daarom is Anastasia zo gesloten en vertrouwd ze erg weinig mensen. Ze is best bang dat ze gekwetst wordt, want vriendschap en vetrouwen is heel belangrijk voor haar. (Zie verder RPG! Kan me er nooit precies aan houden!)
    Nerd
    Extra: Anastasia is behalve intelligent ook nog eens creatief. Ze kan ontzettend goed tekenen en fotografeert daarnaast ook. Haar hele kamer hangt vol met foto’s waar Anastasia allemaal is geweest. En dat zijn nogal wat plekken, want Anastasia is dol op culturen leren kennen.
    Een van haar toekomstdroomen is dan ook dat ze de hele wereld gaat leren kennen.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 20:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp