• Kidnapped
    Vijf Britse meiden zijn ontvoerd. Niemand kent de dader(s), niemand weet wie het heeft gedaan, niemand weet waar de meiden zijn. Behalve One Direction. De vijf Britse meiden zijn ontvoerd door One Direction. Ze zitten vast in een bouwval, vastgehouden door Harry, Liam, Louis, Zayn en Niall. Ontsnappen is onmogelijk. De jongens zijn hebberig. En niemand weet waar je zit. Het punt is dat niemand One Direction verdenkt, omdat die zogenaamd ook "ontvoerd" zijn.
    (Sorry dat het zo kort is, kan altijd nog wat bijgevuld worden.)

    Rollen:
    One Direction:

    - Harry Edward Styles || Mufinn
    - Liam James Payne || Lavigna
    - Louis William Tomlinson || Rossi
    - Zayn Javadd Malik || Coockies
    - Niall James Horan || quin98

    De vijf meiden:
    - Meisje Harry || Chiara Bella Love || DamnBieber
    - Meisje Liam || Amelia Melody Williams || Sylvesti
    - Meisje Louis || Isabella Lyn Brights || Dreamwishes
    - Meisje Zayn || Amare Sam Hill || Semper
    - Meisje Niall || Alice Valerie Duncan || Nyan

    Regels:
    - Minimaal 3 regels!!!
    - Geen One-liners!!!
    - +16 mag
    - Het is BAD One Direction, dus ze zijn niet ineens poeslief tegen de meiden.
    - De jongen die het meisje heeft ontvoerd moet ook voor haar "zorgen". Hij mag met haar doen wat hij wil, behalve vermoorden.
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    - Als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Minstens om de dag posten.
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders.
    (- als je vragen hebt, vraag het dan aan mij (DreamWishes), Rossi of Nyan)


    Als ik iets vergeten ben, zeg het dan!


    Updates:
    De RPG begint bij de ontvoering. Elke 1D boy gaat opzoek naar een meisje. Die "verleidt" hij op zijn eigen manier, om die vervolgens de auto/ het busje in te gooien en mee te nemen naar de bouwval.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 15:23 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Wat heb ik gemist? (cat) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Weet niet, die post op de vorige pagina, was mijn eerste whahaa (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (@Curlies ,niet zo veel ze zijn nu allemaal al in de club behalve nog een meisje denk ik en Louis harry en Zayn ,zijn al aan het praten met hun meisje voor zover ik weet)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    Na even rond gekeken te hebben valt mijn blik op een meisje dat haar mobiel in der hand heeft en ook een pasoa. Ze zag er zeker wel goed uit. Ik bestel nog gauw een biertje. Ik drink snel een paar slokken en loop dan naar haar toe. Maar hopen dat dit goed zou gaan en ze inderdaad echt zo leuk is. Als ik bij haar sta ziet ze er nog beter uit dan van een afstandje en ik glimlach. 'Heey Ik ben Niall' zeg ik met een glimlach al weet ik niet of ze me naam al weet. Ik bedoel we waren nou eenmaal beroemd en dan wisten de meeste je naam al wel.

    Alice Valerie Duncan
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe de jongen een biertje besteld en in mijn richting loopt.
    Ik was eigenlijk best verbaast dat een celeb zo dicht in mijn beurd stond.
    Ik was nog verbaasder toen hij zelf tegen me begon te praten.
    "Heey ik ben Niall."begroette hij me met een glimlach.
    "Hoi,ik weet wel wie je bent hoor."grinnik ik. "Ik ben Alice aangenaam."stel ik me dan voor met een glimlachje en daarna neem ik nog een slokje van mijn drankje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan

    'Hoi,ik weet wel wie je bent hoor.' grinnikt ze en ik grinnik ook even. 'Tja dat was te verwachten hé' zeg ik lachend en kijk der daarna met een glimlach aan. 'Mooie naam' glimlach ik en neem gauw een slokje van me bier. 'Ben je hier alleen?' vraag ik dan aan haar. Ik had nog helemaal niemand gezien die echt met haar begon te praten of zo dus het lijkt me dan wel. Ik vraag me eigenlijk af hoe snel de andere jongens hun meisje zo ver hebben, ik bedoel bij mij duurde het altijd wel even. Ik haal mijn hand even door mijn haar en drink daarna nog een slok bier.

    Alice Valerie Duncan
    'Tja dat was wel te verwachten hé'zei hij lachend en ik glimlach even.
    'Mooie naam.'zei hij dan nog.
    "Dankje ik vind Niall ook een mooie naam."zei ik dan eerlijk.Ik drink mijn glas uit en vraag dan een nieuwe.
    'Ben je hier alleen?"vroeg hij me nadat hij zelf een slok van zijn bier nam.
    "Mijn vriendin komt later nog."zeg ik dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chiara Bella Love

    Dylan tikt met zijn tong op mijn lippen. Ik wil hem binnen laten als ik oppees weggetrokken word. Geiriteerd keek ik Harry aan. Hij ziet toch dat ik bezig ben met iemand. ''Ik dacht dat we zouden dansen als ik mijn drinken had'' zegt hij onschuldig. ''Je ziet toch dat ik bezig ben'' sis ik naar hem. Deze jongen was duidenlijk in voor een lange relatie''s inplaats van One Night Stands. ''Dylan ik kom zo'' glimlach ik naar Dylan. Geiriteerd trek ik Harry weer verder naar de bar. '''Jongen wat is jouw probleem je ziet dat ik vol met mijn lippen op iemand anders zijn lippen zit omdat JIJ mij negeert dan ga ik dansen dan kom JIJ mij vervolgens wegtrekken''


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Harry Edward Styles
    ik grinnik even. Dit meisje dacht echt dat ze geweldig was. Ze mocht blij zijn dat ze überhaupt aandacht van me kreeg. Ik bedoel, hallo, ik ben wel mooi Harry Styles, ja. Ze moest zich vereerd voelen. 'Dat zag ik ja, maar blijkbaar ben ik toch interessanter, anders had je hem niet laten staan.' Grijns ik onschuldig. Natuurlijk was ik interessanter. Ik was het interessants op heel de wereld en niet te vergeten het knapst. Ik neem nog een slok van mijn drinken en kijk het meisje vragend aan. 'Maar gaan we nu nog dansen of niet. Ik bedoel, anders kies ik wel iemand anders uit hoor. Genoeg meisjes die om mijn aandacht smeken.' ik draai even met mijn vinger in de lucht en de meisjes aan te geven die me met open mond aankeken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Chiara Bella Love Sorry ik moest dit gewoon een keer gebruiken


    Ik grijns naar hem. Wat dacht deze jongen wel niet dat iedereen uit zijn handen zal eten alleen omdat hij beroemd is? Wel Beyonce is mijn nicht en is langer beroemd dan hem maar zelf die heeft niet zo een steralures. Sowieso ik wist dat hij niet zal gaan naar die meiden zou gaan. Welke gestoorde gek wil nou met zijn fans dansen en dan later op de cover van een tijdschrift staan als teveel One Night Stands. ''Ga dan'' grijns ik sluw naar Harry. Ik kijk rechts van me daar staat Niall te praten met een of ander enthousiast meisje. Geiriteerd rol ik met mijn ogen als ik Harry nog steeds hier zie staan.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Louis Tomlinson.
    Ik tuit kort mijn lippen en haal mijn schouders iets op. Gewoon heel onschuldig reageren, dat was het beste. 'Eerlijk gezegd, wel ja.' Gelukkig kwam ze nu wel snel met het biertje en de baco, die Harry vrij snel zelf pakte. Een rilling glijd over mijn rug als Harry in mijn nek bijt en iets in mijn oor fluistert. 'Succes, ik hoop dat je haar nog terug krijgt.' Een grinnik verlaat mijn mond, om daarna toe te kijken hoe hij de mensenmassa inloopt, op zoek naar ''zijn'' meisje. Ik zet het bier glas aan mijn lippen en neem een flinke slok, voordat ik me opnieuw richt op het meisje achter de bar. 'Hoe lang werk je hier al? Ik heb je nog nooit gezien en ik kom hier geregeld...' Altijd de beste zin om een gesprek aan te knopen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sylvesti schreef:
    [Misschien kan Liam het busje gaan halen en Mels onderweg oppikken?]


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles
    ik haal mijn schouders op. ik ging hier echt mijn kostbare tijd niet aan verdoen. 'Oke. maar denk eraan. zo'n kans krijg je maar een keer.' Ik haal mijn schouders op en loop terug naar de bar. wacht maar. zodra ze buiten stond, trok ik haar gewoon het busje in. dan was ze echt neit meer zo arrogant. maar ik ging nu echt niet smeken of ze met me wilde dansen. dan kreeg ze nog een groter ego. en ik vond mensen met een ego echt niet erg. kijk maar naar mezelf en Louis. maar wij mochten een ego hebben. zei niet. zei was niemand. 'Wat een verwent nest.' Ik liet me op e barkruk naar Louis zakken en dronk mijn glas in een tuig leeg. 'Mag ik er nog een?' vroeg ik poeslief aan het meisje achter de bar. Met een schuin hoofd keek ik naar Louis. Ik had zin om hem te zoenen. Maar die kans kreeg ik nog wel. 'Doe haar.' doelend op het meisje achter de bar. ik zei het niet, vormde het enkel met mijn lippen en zo snel dat niemand het zou begrijpen behalve hij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Isabella "Bella" Lyn Brights
    outfit
    Mijn blik gaat weer naar Louis als ik hem tegen me hoor praten. En als het tot me doordringt wat hij zegt rol ik met mijn ogen, verwaande eikel. Hij denkt echt dat hij heel wat is.
    Ik hoor hem na een tijdje weer tegen me praten en kijk geïrriteerd naar hem om en trek even mijn wenkbrauwen op en loop dan toch wat naar hem toe, dat praat makkelijker met de harde muziek en hoef ik niet te schreeuwen of wat dan ook. 'Sinds wanneer heb jij daar interesse in?' vraag ik dan, maar beantwoord dan toch zijn vraag. 'Ik werk hier eigenlijk al een tijdje, dus misschien heb je wel niet goed genoeg gekeken.'
    Dan komt de jongen met de bos krullen erbij zitten, Harry volgensmij. Hij vraagt dan voor nog een drankje, een baco, en ik rol even kort, onopvallend met mijn ogen door de manier waarop hij het zei, zo poeslief. Ik knik even naar hem. 'Een baco dus.' zeg ik dan en draai me dan weer even om om zijn drankje klaar te maken en zet het al snel weer voor zijn neus neer met een zwak glimlachje en kijk de twee jongens dan weer aan.

    [ bericht aangepast op 26 feb 2013 - 17:06 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Reageer straks, moet eerst eten. ;3]


    stay safe because I like being alive at the same time as you