• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    SPECS schreef:
    Ik heb nog iemand kunnen ronselen voor het rpg.=D
    Misschien kan crazylove dan haar jongens rol die ze nog niet heeft gespeeld afstaan aangezien ze het toch druk heeft met school en een rol dan misschien handiger is voor haar?


    Ohhh leuk :D
    Nah, je weet nooit wat iemand van plan is met een rol. Misschien heeft ze al ideeën en wil ze heel graag meespelen, maar ik ben het met je eens als je zegt dat het miss een beetje lang duurt, gezien anderen al een aardig stuk hebben geschreven :X
    Maar is miss handig om te kijken hoe het nou precies zit :P

    Maar nieuwkomers zijn altijd leuk :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ohhh leuk :D
    Nah, je weet nooit wat iemand van plan is met een rol. Misschien heeft ze al ideeën en wil ze heel graag meespelen, maar ik ben het met je eens als je zegt dat het miss een beetje lang duurt, gezien anderen al een aardig stuk hebben geschreven :X
    Maar is miss handig om te kijken hoe het nou precies zit :P

    Maar nieuwkomers zijn altijd leuk :)


    Natuurlijk moet ze hier dan wel vrijwillig mee instemmen inderdaad maar het zou wel voor in haar eigen belang en in het voordeel van het RPG werken als ze een rol af zou staan aangezien twee rollen bijhouden meer tijd kost die ze duidelijk momenteel niet heeft.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Natuurlijk moet ze hier dan wel vrijwillig mee instemmen inderdaad maar het zou wel voor in haar eigen belang en in het voordeel van het RPG werken als ze een rol af zou staan aangezien twee rollen bijhouden meer tijd kost die ze duidelijk momenteel niet heeft.


    Ahh jaa klopt,
    maar je hebt gelijk als je zegt dat dit nu de ideale mogelijkheid zou zijn om het werk nu even door te geven (als ze het druk heeft en ze er zelf mee eens is).
    Het kost idd veel tijd en miss helpt het wel om het makkelijker bij te houden


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa klopt,
    maar je hebt gelijk als je zegt dat dit nu de ideale mogelijkheid zou zijn om het werk nu even door te geven (als ze het druk heeft en ze er zelf mee eens is).
    Het kost idd veel tijd en miss helpt het wel om het makkelijker bij te houden


    Daarom, ik heb tot nu toe alleen haar gezien op het rollentopic en volgens mij is het een vriendin van praelectio dus als zij dat even zou kunnen regelen....graag.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Daarom, ik heb tot nu toe alleen haar gezien op het rollentopic en volgens mij is het een vriendin van praelectio dus als zij dat even zou kunnen regelen....graag.='D


    Ahhh okeey,
    Ik heb haar volgens mij ook alleen nog gezien in het rollentopic, maar ja, we zullen denk ik vanaf zelf zien. Ik denk dat Praelectio dit ziet en zo snel als ze tijd ziet even zou kijken wat ze kan regelen :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mijn stukje staat -eindelijk haha- online!=D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Mijn stukje staat -eindelijk haha- online!=D


    Ahhh heb hem gelezen :)
    En vond hem wel erg leuk, is goed dat je door had dat spelers wss nog niet in hun beste vorm zijn en weinig conditie hebben voor het begin :P Dat is idd een aspect dat niet bepaald al aanwezig is aan het begin :P

    Maar ook leuke stijl van voetballen :) Ze is een felle doorzetter en dat is een goed karakter voor een spits.
    Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten ze gaat scoren :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahhh heb hem gelezen :)
    En vond hem wel erg leuk, is goed dat je door had dat spelers wss nog niet in hun beste vorm zijn en weinig conditie hebben voor het begin :P Dat is idd een aspect dat niet bepaald al aanwezig is aan het begin :P

    Maar ook leuke stijl van voetballen :) Ze is een felle doorzetter en dat is een goed karakter voor een spits.
    Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten ze gaat scoren :P


    Ik jou stukje ook, interessant personage en stukje heb je.=3
    Ja nou dat is altijd zo bij elke sport, heb ik ook met basketbal, zelfs als ik er een week even uit ben kun je weer van voor af aan beginnen wat werkelijk vreselijk is.xD

    Ja dat is dus ook weer zo iets, ik geef niet snel op en zet echt door, zeker als ik geïrriteerd raak of boos ben op iemand lol.xD
    Nou dat zullen we nog wel zien eh.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahhh heb hem gelezen :)
    En vond hem wel erg leuk, is goed dat je door had dat spelers wss nog niet in hun beste vorm zijn en weinig conditie hebben voor het begin :P Dat is idd een aspect dat niet bepaald al aanwezig is aan het begin :P

    Maar ook leuke stijl van voetballen :) Ze is een felle doorzetter en dat is een goed karakter voor een spits.
    Ik ben benieuwd hoeveel doelpunten ze gaat scoren :P


    x

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 14:43 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik jou stukje ook, interessant personage en stukje heb je.=3
    Ja nou dat is altijd zo bij elke sport, heb ik ook met basketbal, zelfs als ik er een week even uit ben kun je weer van voor af aan beginnen wat werkelijk vreselijk is.xD

    Ja dat is dus ook weer zo iets, ik geef niet snel op en zet echt door, zeker als ik geïrriteerd raak of boos ben op iemand lol.xD
    Nou dat zullen we nog wel zien eh.=P


    Hahaha jaa : bedankt :)
    Ja, ik probeer het personage Terra en de identiteit van die man erg geheimzinnig te houden. Je weet namelijk erg weinig over zijn jeugd en zo en wordt nog veel leuker :P Ik hou een beetje van puzzels in personage en mysteries en ook al is het een voetbal verhaal, ik wil het toch een beetje een mysterieus tintje geven.

    Hahaha jaa, dat heb ik ook. Ik ben nu vanwege een blessure aan me hamstring gestopt met voetbal na 10 jaar en ik merk nu egt hoe snel je conditie achteruit gaat :P Dus ga nu weer gwn lekker joggen in het park en toch proberen conditie oppeil te houden :)

    Das een geode eigenschap van je :)
    Maar ik verwacht toch minstens 15 goals in de competitie he :P
    Anders geeft Terra je wel wat goede voorzetjes en steekballetjes :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Sorry dat ik nog altijd niet ben begonnen :$, ik ga nu wel even alles bij lezen en eindelijk reageren x'D.


    Everyone is perfect in his or her own way.

    CrazyLove4 schreef:
    Sorry dat ik nog altijd niet ben begonnen :$, ik ga nu wel even alles bij lezen en eindelijk reageren x'D.


    Heeyyy Leuk stukje heb je geschreven :)
    Erg leuk dat keepers verhaal, ben benieuwd hoe ze het gaat doen.
    Trouwens ik las ergens dat Catarina het goal niet erg groot vond, maar een normaal voetbalgoal waar ik op gevoetbald heb is ongeveer 64 tot 69m breed en 100 tot 105m lang, dus das nog best groot :X
    Maar voor de rest erg leuk stukje en vind dat je goed bent ingesprongen door ff dat voorgedoe te skippen en gelijk naar de try-out's te gaan :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik weet momenteel niet echt wat ik moet schrijven dus daarom heb ik ook even niks meer gepost, ik denk zelf toch echt dat iedereen eerst de try-outs moet hebben gedaan voor we er verder mee aan de slag gaan toch?


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik weet momenteel niet echt wat ik moet schrijven dus daarom heb ik ook even niks meer gepost, ik denk zelf toch echt dat iedereen eerst de try-outs moet hebben gedaan voor we er verder mee aan de slag gaan toch?


    Jaa, lijkt me ook. Ik zit nu ook een beetje van :P Wat moet ik nu? xD Want Terra zit een beetje te wachten tot de try-out's voorbij zijn en de uitslag bekend wordt gemaakt. Dus ja :P

    We kunnen miss doen dat Terra June ontmoet? :P
    Dan hebben we tenminste iets om te schrijven in de tussentijd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, lijkt me ook. Ik zit nu ook een beetje van :P Wat moet ik nu? xD Want Terra zit een beetje te wachten tot de try-out's voorbij zijn en de uitslag bekend wordt gemaakt. Dus ja :P

    We kunnen miss doen dat Terra June ontmoet? :P
    Dan hebben we tenminste iets om te schrijven in de tussentijd.


    Hm misschien, maar de stukjes moeten hierna sowieso wat worden ingekort zodat we op elkaar kunnen inspelen.


    You were born original, don't die as a copy.