• Dit verhaal speelt zich duizenden jaren later af op de planeet Saena, een planeet die volledig bedekt is met grasgroen en vele wateren. Saena is natuurlijk bevolkt door de mens, een wezen dat is moeten vluchten van de aardbol omdat deze niet meer bewoonbaar was.
    Een populair spel in de Melkweg is voetval, Galactik Football om precies te zijn. Iedere planeet heeft zijn eigen voetbalteam geproduceerd en stuurt ze nu door het hele planetenstelsel om wedstrijden tegen andere planeten te spelen. Er is één dingetje anders aan Galactik Football dan het gewone voetbal… De spelers bezitten een speciale kracht, ofwel de Flux. Op Saena wordt deze kracht benoemd als Solar, een Flux die als witfel wordt gezien en de tegenstander tijdelijk kan verblinden. Deze Flux geeft daarbij ook nog de kracht om vrij hoog te kunnen springen en een hoge snelheid aan te nemen. Het nadeel van de Flux, als je hem overmatig gebruikt zal je lichaamstemperatuur te hoog worden en loop je de kans op om van binnenuit verbrandt te worden.
    Saena zoekt nieuwe spelers voor hun team, aangezien de Solar uitgestorven lijkt te zijn. Er wordt een nieuw team samengesteld en deze mensen zullen het gaan opnemen tegen allerlei andere teams in de Melkweg. Het team zal worden benoemd als de Solars, gebaseerd op hun Flux. Er zal veel op het spel staan voor de nieuwe spelers. Het enige wat ze weten is dat hun leven voorgoed zal veranderen. In positieve, of negatieve zin.


    Speeltopic één.
    Rollentopic.

    Een topic voor als je vragen hebt of gewoon wilt praten, zodat het speeltopic niet gespamd wordt door off-topic berichten. Er wordt in het speeltopic dus nog enkel off-topic gegaan voor belangrijke meldingen of een snelle vraag tussendoor, waar we geen hele discussies over krijgen in dat topic. Discussies, vragen of gesprekken zet je dus hier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 20:17 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hm misschien, maar de stukjes moeten hierna sowieso wat worden ingekort zodat we op elkaar kunnen inspelen.


    Ingekort :X
    Ik vind dit al korte stukjes xD
    Maar op zich als je op elkaar wilt inspelen en wilt dat de betrokkene bij de stukjes er mee eens zijn, is het inderdaad een manier de stukken in te korten of om het voor tijd te bespreken wat je gaat schrijven lijkt me. Maar we kijken wel :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Heeyy,
    Ik vroeg me even af of ik gewoon verder kan schrijven of moet ik wachten tot iedereen even ver is?
    Want ik weet niet hoe het nu geregeld is :P dus ik dacht ik vraag het maar,
    want ik merk dat er niet heel veel meer geschreven is :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Heeyy,
    Ik vroeg me even af of ik gewoon verder kan schrijven of moet ik wachten tot iedereen even ver is?
    Want ik weet niet hoe het nu geregeld is :P dus ik dacht ik vraag het maar,
    want ik merk dat er niet heel veel meer geschreven is :X


    Nee, want mensen hebben geen tijd om elke dag te schrijven. ;p Ik heb op dit moment er geen behoefte aan omdat ik inspiratie niet kan opbrengen. Je mag verder gaan, zolang je maar niet te ver voor loopt zodat de tijd niet meer bepaald synchroon loopt.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Nee, want mensen hebben geen tijd om elke dag te schrijven. ;p Ik heb op dit moment er geen behoefte aan omdat ik inspiratie niet kan opbrengen. Je mag verder gaan, zolang je maar niet te ver voor loopt zodat de tijd niet meer bepaald synchroon loopt.


    Jaa, ik snap dat mensen soms geen tijd en zo hebben om te schrijven of soms geen inspiratie, maar 5 regels zijn toch niet bepaald heel veel? :X Maar elke dag hoef je ook nie te schrijven, maar tja na een paar dagen niet schrijven, vroeg ik me gwn af of ik wel nog door mag gaan. Is alleen wel lastig om synchroon te blijven lopen zo :X
    Maar dan ga ik ff een stukkie schrijven :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    He ik vroeg me af eh dat we in plaats van dat we het een reserve noemen we de rol van sherpa als wissel nemen, dat klinkt beter en dan hoort die speler ook echt bij het team en speelt die wedstrijden.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    He ik vroeg me af eh dat we in plaats van dat we het een reserve noemen we de rol van sherpa als wissel nemen, dat klinkt beter en dan hoort die speler ook echt bij het team en speelt die wedstrijden.


    We kunnen ook doen zoveel mogelijk verschillende personages die door iemand anders bestuurd worden in de basis zetten en de 2e personages zo veel mogelijk als reserve zetten, zodat alle 1e personages van iedereen wie mee doet een basisplek heeft en de 2e personage de reservespelers vormen.

    Maar wat we ook kunnen doen is gwn jouw idee en dat we de eerste 5 spelers op de reservebank wisselspelers noemen, want een coach mag 16 spelers meenemen het veld op 11 spelers als altijd en 5 wissels en mogen ze per wedstrijd 3 keer wisselen. In dit geval zijn het 7 spelers geloof ik, maar ik weet niet hoe we het dan gaan doen met wissels en reserves.

    Maar dit is ff een vergelijking schets van hoe het met voetbal gaat en met hoe wij het hebben en een beetje de mogelijkheden wat we hebben. :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    We kunnen ook doen zoveel mogelijk verschillende personages die door iemand anders bestuurd worden in de basis zetten en de 2e personages zo veel mogelijk als reserve zetten, zodat alle 1e personages van iedereen wie mee doet een basisplek heeft en de 2e personage de reservespelers vormen.

    Maar wat we ook kunnen doen is gwn jouw idee en dat we de eerste 5 spelers op de reservebank wisselspelers noemen, want een coach mag 16 spelers meenemen het veld op 11 spelers als altijd en 5 wissels en mogen ze per wedstrijd 3 keer wisselen. In dit geval zijn het 7 spelers geloof ik, maar ik weet niet hoe we het dan gaan doen met wissels en reserves.

    Maar dit is ff een vergelijking schets van hoe het met voetbal gaat en met hoe wij het hebben en een beetje de mogelijkheden wat we hebben. :)


    Nou even dit, we spelen met zeven spelers zoals bij galactik football anders komen we sowieso dramatisch mensen te kort en de 8ste is dus de wissel dan en dat zou dan de rol van sherpa zijn, zou graag een rol van mij afstaan maar ik heb er maar een dus dat kan ik niet.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nou even dit, we spelen met zeven spelers zoals bij galactik football anders komen we sowieso dramatisch mensen te kort en de 8ste is dus de wissel dan en dat zou dan de rol van sherpa zijn, zou graag een rol van mij afstaan maar ik heb er maar een dus dat kan ik niet.xd


    Ahh jaa snap ik
    NAh ja idd dat wordt van een wisselspeler :P
    Maar wisselspeler kan ook erg leuk zijn en ik denk dat coach wel zo af en toe wat wissels brengt en je hebt natuurlijk de onderlinge confiscaties en zo die ook voor wijzigingen in de selectie kan zorgen, dus als wisselspeler maak je denk ik ook nog aardig veel minuten :)

    Dus ja, ik ben voor wisselspeler idee :P
    Maar in galactik football is reserve toch eigenlijk ook wissel alleen die pleuren wissel en reserve in 1 :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Ahh jaa snap ik
    NAh ja idd dat wordt van een wisselspeler :P
    Maar wisselspeler kan ook erg leuk zijn en ik denk dat coach wel zo af en toe wat wissels brengt en je hebt natuurlijk de onderlinge confiscaties en zo die ook voor wijzigingen in de selectie kan zorgen, dus als wisselspeler maak je denk ik ook nog aardig veel minuten :)

    Dus ja, ik ben voor wisselspeler idee :P
    Maar in galactik football is reserve toch eigenlijk ook wissel alleen die pleuren wissel en reserve in 1 :P


    Nee in het begin werd er gezegd dat er ook reserves waren maar die heb je later nooit meer terug gezien toch? Ze zijn er nooit geweest en ik eb nooit hun gezichten gezien.
    Echter zijn er wel wissels gekomen doordat ze te weinig spelers hadden toen er spelers weg gingen er nieuwe bij kwamen en later de originele terug kwamen. -dit gebeurd in seizoen drie- maar wissels zijn erg handig voor als er spelers geblesseerd zijn, ziek zijn of er gewoon niet zijn -zoals dat wel eens gebeurd met de pirates.-


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee in het begin werd er gezegd dat er ook reserves waren maar die heb je later nooit meer terug gezien toch? Ze zijn er nooit geweest en ik eb nooit hun gezichten gezien.
    Echter zijn er wel wissels gekomen doordat ze te weinig spelers hadden toen er spelers weg gingen er nieuwe bij kwamen en later de originele terug kwamen. -dit gebeurd in seizoen drie- maar wissels zijn erg handig voor als er spelers geblesseerd zijn, ziek zijn of er gewoon niet zijn -zoals dat wel eens gebeurd met de pirates.-[/pink]


    In het beign was Micro-Ice reserve, omdat hij plaats moest maken voor Sinedd, maar toen noemde ze het reserve, terwijl hij gwn een wissel was en er uiteindelijk inkwam, maar ik ben voor het wisselidee :P Ik vind het goed om wat wissels te hebben,maar sowieso de reservespelers zitten toch gwn bij de coach in die ruimte waarvan de coach en de trainer alles aansturen en als ze willen wisselen, kunnen ze dat toch gwn doen. :P
    Tenminste dat weet ik nog een beetje.

    maar wisselidee vind ik goed :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    In het beign was Micro-Ice reserve, omdat hij plaats moest maken voor Sinedd, maar toen noemde ze het reserve, terwijl hij gwn een wissel was en er uiteindelijk inkwam, maar ik ben voor het wisselidee :P Ik vind het goed om wat wissels te hebben,maar sowieso de reservespelers zitten toch gwn bij de coach in die ruimte waarvan de coach en de trainer alles aansturen en als ze willen wisselen, kunnen ze dat toch gwn doen. :P
    Tenminste dat weet ik nog een beetje.

    maar wisselidee vind ik goed :)


    Lets just keep it simple indeed.xD


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Lets just keep it simple indeed.xD


    Jaa, maar om even in de details te treden :P
    Maar inderdaad we kunnen beter kiezen om denk ik wisseltjes in te voeren :)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, maar om even in de details te treden :P
    Maar inderdaad we kunnen beter kiezen om denk ik wisseltjes in te voeren :)


    Ja want ik vind wel dat Sherpa een kans moet krijgen om mee te kunnen spelen.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Ja want ik vind wel dat Sherpa een kans moet krijgen om mee te kunnen spelen.:)


    Jaa, idd en natuurlijk komen wisselspelers ook aan spelen toe :)
    Iedereen heeft het recht om zich te bewijzen om te spelen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Jaa, idd en natuurlijk komen wisselspelers ook aan spelen toe :)
    Iedereen heeft het recht om zich te bewijzen om te spelen.


    Yay en daarbij is er geen rpg zonder een wat drama en waar drama komt zijn er soms mensen niet in staat te spelen.='D


    You were born original, don't die as a copy.