• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:





    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:


    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2 & 3 & 4
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2 & 3
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3 & 4
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook 1 & 2
    GeorgeWx 1 & 2
    T0RRES 1 & 2
    Eenhoornpoep
    xNymphadora
    Limerick
    Tortura 1 & 2A - B
    Constantine
    ShadowSnape
    Survive
    Courteous
    Knife
    Lizor
    xShadowGirlx
    DragonWings
    AutumnRain
    CHEESECAKEx
    Kreacher
    Vasilisa
    Fidelius
    Naging
    Coockies
    Atlethiometer
    Ziamcrew
    MyDreamStory
    Curlies
    DamonSBitch
    SorrowPayne
    ZiamxZiall
    LadyCeliac 1 & 2
    Besar
    OfTheLake
    MickeyMousee
    Compulsion
    xAngelForce
    Steroline
    Curlies
    Clomnel
    ChocoChip
    Glitterjurk
    1DNiallxMe
    Caleo
    Deceiver
    Bieberen 1 en 2
    Ebullience
    Curlies
    Scorpia
    Silverton

    Wachtlijst;
    Illuminatie
    Owlsome
    Ealdor
    KittyChan


    Ik maak de covers met Photoshop elements 10 of Photoshop CS6.


    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 16:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel; '» Sticks and stones «' [graag op de cover de » « laten staan]
    Afbeeldingen; http://postimage.org/image/o64jj3dax/
    http://postimage.org/image/j8qyxzbbt/
    Bij het ene meisje graag een afbeelding van een steen [een gladde, een kei dus] komen en bij de andere een afbeelding van een stok [een 'gladde' stok, geen stok die gewoon af een boom is gebroken].
    eventuele sfeer; Iets verdrietig
    eventuele beschrijving van je story;

    Lhyria werd geboren in de familie Stick. Op school ontmoette ze haar beste vriendin, Audrey Stone.
    Maar toen was er die ene dag, waarop ze erachterkwamen dat ze geen vriendinnen konden zijn.
    Hun afkomst verplicht hen om vijanden te zijn. De vete tussen Stick en Stone. Ze weigeren elkaar op te geven.
    Maar op een dag staan ze oog in oog, hun familiewapens op elkaar gericht...

    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets wat erbij past ~
    iets anders?; een tekstje voor erbij: 'The game of lies is easy. The fight of truth is harder.'
    En ook ergens vanonder 'Story by ChocoChip' en je mag jouw naam er als credit voor de cover ook bij zetten ^^

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:38 ]

    Titel; Mission Death
    Afbeeldingen; Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    Een foto van One Direction en iets met bloed
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;

    De vijf meiden werken voor de FBI. Ze vinden vijf jongens die lijken op de jongens van One Direction. Zijn de jongens in gevaar? En zijn de meiden zelf wel veilig? Zullen ze het overleven, of zullen ze sterven voor de jongens? Opnieuw komen ze in aanraking met Moordenaars, Ontvoerders en andere mensen die proberen de meiden of de jongens uit de weg te ruimen.

    eventuele voorkeur voor lettertype; Zoiets?
    iets anders?; Kan je ook iets doen zoals dit -> KLIK


    NVM

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 11:32 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Titel; Always listen to your big sister - A Salvatore Story
    Afbeeldingen; Achtergrond
    Een foto van de gebroeders Salvatore ^^
    Foto 1
    Foto 2
    eventuele sfeer; Verwarring verlies en weerzien.
    eventuele beschrijving van je story;

    Cynthia is de oudere zus van de Salvatores na meer dan 150 jaar worden ze herenigd. Maar Cythia was verdwenen op de dag dat ze zou trouwen, met Elijah Mikealson. Nu, in Mystic Falls, probeert ze een gewoon leven op te bouwen en krijgt ze een relatie met Elena's jongere broer Jeremy. Alles lijkt goed te gaan. Totdat de Originals weer opduiken...
    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets wat jij denkt dat er goed bij past.
    iets anders?; Nope, dat was alles ^^

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 18:15 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Heyhoi (:
    Ik heb een cover nodig en meetal maak ik ze zelf, maar ik vond die van jou zo mooi en ik heb zelf zo weinig tijd dat ik dacht>aanvragen maar!
    Dus zodra je tijd en zin hebt;

    Titel: Stand Alones (graag links onderin)
    Afbeeldingen:
    Achtergrond
    Links/midden, beetje vaag naar rechts toe
    Rechts, beetje vervaagd
    eventuele sfeer; wat het mooiste uitpakt.
    eventuele voorkeur voor lettertype: sierlijk maar wel duidelijk

    Hopelijk is het een beetje duidelijk xd.
    heel erg bedankt alvast!x


    NMN

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:57 ]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Titel: We'll be swimming in the same direction and we'll never lose this connection ~ Olly Murs
    Afbeeldingen: Achtergrond; Olly; Kimberley; Olly + Kimberley
    Eventuele sfeer: Lief en romantisch
    Eventuele beschrijving van je story:

    In de Britse plaats Witham wordt op 14 mei 1984 de later beroemde Olly Murs geboren, als Oliver Stanley Murs. Hij heeft een tweelingbroer genaamd Ben en een oudere zus met de naam Fay. Olly is de oudste van de tweelingbroers.
    Drie jaar en 4 maanden na de geboorte van Olly, 14 september 1987, komt Kimberley Michelle Smith ter wereld. Ze heeft twee oudere broers die Philip en Laurens heten. Kimberley is Nederlands, maar haar ouders besloten om naar Engeland te emigreren, Kimberley was toen pas vijf jaar oud.
    In 2009 wordt er naar the X Factor gezocht in Engeland. Olly en ook Kimberley schrijven zich in om auditie te doen voor het programma. Het is voor Olly zijn derde keer dat hij auditie doet, de vorige twee keer ging hij niet door na zijn auditie.
    De twee ontmoeten elkaar op de dag van hun audities en zo begint een bijzondere vriendschap.

    Eventuele voorkeur voor lettertype: Wat jij erbij vindt passen.
    Iets anders?: --

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 19:18 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Naam: My Diaries||Niall Horan (Cinderella Story)
    achtergrond
    foto
    foto

    Sfeer: Dramatisch, Romantisch en Verdrietig
    Lettertype: Ouderwets handschrift achtig maar wel leesbaar.
    Ander: het mag in elkaar overvloeien

    Ik werk vanavond de wachtlijst bij. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wachtlijst bijgewerkt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tekst: Doomed Love
    Foto's:


    Of


    (Als het kann zeg maar hier een stukje van dus zegmaar er een foto van je kunt het gewoon stilzetten dus zegmaar dat idee; Dit dus het liefste als het kan.)
    En dit


    (Of dit ofzo)
    Klik!
    Klik!
    Klik
    Klik, klik
    Lettertype: Sierlijk.
    Sfeer: Zoals bij extra informatie al duidelijker beschreven is: Beetje romantisch, meer verdrietig, ook spannend en dramatisch.
    Kleur/zwartwit: Wat het best past, als je beiden wilt doen zou dat ook mooi zijn. Maar het hoeft niet. Ik heb namelijk het liefste wel wat kleur in de cover.
    Extra informatie: Ja, heel veel foto’s, maar als Liam Payne en One Direction er maar op komen, je hoeft niet deze foto’s te gebruiken, je mag kijken wat het beste past. De andere foto’s is het zelfde; je mag kijken of er beter passende dingen zijn.
    Het verhaal gaat namelijk ook over een breuk in de liefde, door een aantal gebeurtenissen. (Sorry, ik kan niet al te duidelijk zijn, want als iemand anders dit ziet en dat heel toevallig iemand is die het leest is er meteen het ‘spannende’ vanaf.) In iedergeval zitten ze beiden erg in de knoop over hun gevoelens (Liam en Rose).
    Maar goed, de cover moet dus iets romantisch hebben, (Ik vind die foto in het water erg mooi.) maar ook iets wat hun breuk enzo toont en wat verdriet, spanning en drama uitstralen, het mag ook wel een beetje thriller zijn, maar het is niet zo erg als de eerste twee delen.

    (Sorry, iets meer beschrijving dan nodig. Maar ik had deze tekst geschreven voor een ander topic en dacht dat het niet erg is (dat andere topic is er mee gestopt of zo :()

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 23:37 ]


    Reality's overrated.

    Clonmel > Canson. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel; We Are...
    Afbeeldingen; Draco Malfoy, Harry Potter, Seamus Finnigan en Ron Weasley moeten erop (mag je zelf kiezen welke foto's (: )
    Klik
    Klik
    Klik
    Klik
    eventuele sfeer; Marteling, Donker, Magie, Oorlog (maar niet te donker a.u.b)
    eventuele beschrijving van je story;

    Zoals voor iedere Hogwartsleerling begint de school op het moment dat je wordt ingedeeld. Ook voor Scarlett Alayne Jackson gaat dit zo. Ze wordt ingedeeld, maar komt erachter dat haar eerder gemaakte vriend een hekel heeft aan haar nieuwe vrienden. Wat moet ze nu doen? En wat als hij haar laat zitten? Of doet hij dit niet? Mag hij haar nieuwe vrienden misschien toch nog een keer of zal ze moeten kiezen welke kant ze kiest? Begint haar 8e schooljaar op Hogwarts toch nog wel goed na een marteling van een vakantie?

    eventuele voorkeur voor lettertype; Magisch of krullerig
    iets anders?; Ergens in het klein We Are Chasing A Shadow
    En ergens mijn naam; Maxime


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Titel: To Kill a Mockingbird
    Auteur: Harper Lee
    Misschien in het zwart-wit of iets met zachte kleuren, zodat het nostalgisch maar tijdloos voorkomt ?


    The best revenge is massive success

    Ik heb geen idee of je dit wilt weten, maar ik was voorheen Glitterjurk en nu OliverMurs.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Canson schreef:
    Titel. Moonshine
    Afbeeldingen.
    Een.
    Twee. óf Drie.
    Uitleg story.
    Imagine a world in which your problems fade away. In which you can forget them with your soulmate to live happily. That world exists. Elbe. A land where you go to when your problems seem too hard to solve, but where you hope it will be better.
    Until Morgana - a young witch who was put into oblivion in the hope she would never return - came. She out a curse on the land. No one in that land could ever be happy and the winter remained forever.
    But when the cycle of the mooncircle was full, two children were born. A boy and a girl. They have been given a special power when they were born. They have the life in them for Elbe and to supress the curse. But, can they safe Elbe in time or is the land forever lost?

    Sfeer. Beetje duister, maar niet té.
    Lettertypte. Een beetje krul, maar niet te. Het moet ook graag bij de sfeer van de cover passen.
    Iets anders. Wil je me waarschuwen als hij af is? En wil je mijn eigennaam; Meike, er bij zetten? Het liefst onder in.


    (Ik heb de foto's en titel veranderd omdat deze beter bij het verhaal passen, ik hoop niet dat het stoort of zo)



    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik vind hem heel mooi, maar zou je misschien het plaatje weg willen katen?? Ik vind hem zonder denk ik mooier :-)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."