• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:





    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:


    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2 & 3 & 4
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2 & 3
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3 & 4
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook 1 & 2
    GeorgeWx 1 & 2
    T0RRES 1 & 2
    Eenhoornpoep
    xNymphadora
    Limerick
    Tortura 1 & 2A - B
    Constantine
    ShadowSnape
    Survive
    Courteous
    Knife
    Lizor
    xShadowGirlx
    DragonWings
    AutumnRain
    CHEESECAKEx
    Kreacher
    Vasilisa
    Fidelius
    Naging
    Coockies
    Atlethiometer
    Ziamcrew
    MyDreamStory
    Curlies
    DamonSBitch
    SorrowPayne
    ZiamxZiall
    LadyCeliac 1 & 2
    Besar
    OfTheLake
    MickeyMousee
    Compulsion
    xAngelForce
    Steroline
    Curlies
    Clomnel
    ChocoChip
    Glitterjurk
    1DNiallxMe
    Caleo
    Deceiver
    Bieberen 1 en 2
    Ebullience
    Curlies
    Scorpia
    Silverton

    Wachtlijst;
    Illuminatie
    Owlsome
    Ealdor
    KittyChan


    Ik maak de covers met Photoshop elements 10 of Photoshop CS6.


    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 16:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Canson schreef:
    Ik vind hem heel mooi, maar zou je misschien het plaatje weg willen katen?? Ik vind hem zonder denk ik mooier :-)

    Zonder plaatje, tekst op dezelfde plek:



    Zonder plaatje, tekst gecentreerd:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Thank you (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel; The summer that changed everything
    Afbeeldingen; klik 1 klik 2 klik 3 klik 4 achtergrond 1 achtergrond 2
    eventuele sfeer; Twilight-achtig haha :Y)
    eventuele beschrijving van je story;

    After her mom died, she moved back to the place where her dad was born.
    And that place, that is La Push.
    She meets new friends, finds new love and more.
    As soon as time gone by, her dad tells her and her brother a story; about his life here and what he actually really is.
    She falls in love with a guy, called Jacob Black who is the son of her dad’s friend; Billy. He’s sweet, nice and sexy.
    After a few weeks went by, she finds out about the grounds of the Cullens.
    She comes Edward against there, with who she also falls in love.
    She has too make a serious decison: forever a hot, or a cold body?

    Let niet op m'n engels als dingen niet goed zijn ofzo..

    eventuele voorkeur voor lettertype; sierlijk, liefst in het zwart of wit.
    iets anders?; zoals je bij de afbeeldingen ziet, heb ik 2 achtergronden gegeven. zou je met allebei een cover kunnen maken?

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 23:07 ]

    titel: Unexpected- Impossible Love
    als je een meisjeop de cover zet als hoofdpersonage, moet dat wel Aurora Mohn zijn c:
    details: Niall doet erin mee (1D bestaat) en de vrouwelijke hoofdpersonage noemt Moon
    sfeer: duister/vrolijk

    thank you!
    xxx

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 18:37 ]

    Titel; Misunderstood Madness
    Afbeeldingen; klik 1, klik 2, klik 3 en klik 4
    Eventuele sfeer; Beetje duister, gezien het over een meisje gaat waarvan gedacht wordt dat ze gek was/is.
    eventuele beschrijving van je story;

    Emily Rogers lijkt op het eerste gezicht een gewoon Amerikaans meisje. Ze heeft een zachte, volwassen uitdrukking en een uitgesproken mening. Net als elke andere tiener heeft ze last van onzekerheden, enkel weet ze niet hoe ze hiermee om moet gaan.
    Toch is ze niet bang om voor zichzelf op te komen wanneer mensen haar verkeerd behandelen en laat duidelijk van zich horen. Maar wat als er niemand luistert?
    Mensen behandelen haar alsof ze last heeft van een stoornis, of zelfs gek is.
    Zijzelf, daarentegen, is er van overtuigd dat ze dat niet is en probeert de rest daar ook van te overtuigen. Ze weet zeker dat ze haar medicijnen en de behandelingen niet nodig heeft, maar wat als zelfs je psychiater daar anders over denkt?
    Steeds geloven ze haar niet, en dat frustreert haar nog meer. Juist dat maakt haar ongelukkig. Maar hoe gaan ze haar ooit geloven? Gaat er ooit iemand zijn die voor haar opkomt? En wat als je dan ook nog eens halsoverkop verliefd wordt?

    Eventuele voorkeur voor lettertype; Eerlijk gezegd, heb ik geen idee. (':
    Iets anders?; Zou je de tekst "You'll be just fine." misschien klein kunnen vermelden? ;o

    Alvast bedankt! (:


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Met welk programma maak jij die covers?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    laat maar.....


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Gwenx1D schreef:
    Met welk programma maak jij die covers?

    Als jij grwoon even goed kijkt staat dat gewoon in de beginpost. (:

    [ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 13:15 ]


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Als jij grwoon even goed kijkt staat dat gewoon in de beginpost. (:

    Lees ff de reactie die erna komt: Laat maar...
    Ik heb het al gezien, maar ik kon hem niet verwijderen


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    afbeelding 1 afbeelding 2 achtergrond

    - Tekst: Curiosity
    - Extra: Als het kan, de afbeeldingen links en rechts, dan de tekst groot in het midden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    ChocoChip schreef:
    Titel; '» Sticks and stones «' [graag op de cover de » « laten staan]
    Afbeeldingen; http://postimage.org/image/o64jj3dax/
    http://postimage.org/image/j8qyxzbbt/
    Bij het ene meisje graag een afbeelding van een steen [een gladde, een kei dus] komen en bij de andere een afbeelding van een stok [een 'gladde' stok, geen stok die gewoon af een boom is gebroken].
    eventuele sfeer; Iets verdrietig
    eventuele beschrijving van je story;
    Lhyria werd geboren in de familie Stick. Op school ontmoette ze haar beste vriendin, Audrey Stone.
    Maar toen was er die ene dag, waarop ze erachterkwamen dat ze geen vriendinnen konden zijn.
    Hun afkomst verplicht hen om vijanden te zijn. De vete tussen Stick en Stone. Ze weigeren elkaar op te geven.
    Maar op een dag staan ze oog in oog, hun familiewapens op elkaar gericht...

    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets wat erbij past ~
    iets anders?; een tekstje voor erbij: 'The game of lies is easy. The fight of truth is harder.'
    En ook ergens vanonder 'Story by ChocoChip' en je mag jouw naam er als credit voor de cover ook bij zetten ^^


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    DxSalvatore schreef:
    Titel; Always listen to your big sister - A Salvatore Story
    Afbeeldingen; Achtergrond
    Een foto van de gebroeders Salvatore ^^
    Foto 1
    Foto 2
    eventuele sfeer; Verwarring verlies en weerzien.
    eventuele beschrijving van je story;
    Cynthia is de oudere zus van de Salvatores na meer dan 150 jaar worden ze herenigd. Maar Cythia was verdwenen op de dag dat ze zou trouwen, met Elijah Mikealson. Nu, in Mystic Falls, probeert ze een gewoon leven op te bouwen en krijgt ze een relatie met Elena's jongere broer Jeremy. Alles lijkt goed te gaan. Totdat de Originals weer opduiken...
    eventuele voorkeur voor lettertype; Iets wat jij denkt dat er goed bij past.
    iets anders?; Nope, dat was alles ^^

    Foto 1 en foto 2 zijn hetzelfde, ik denk niet dat dit de bedoeling is? x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tekst: A ghost, a human
    - Foto's: Achtergrond: Klik
    Het liefst deze 2 foto's een beetje door elkaar 'geblenderd' als je snapt wat ik bedoel, en een beetje wazig: 1 & 2

    - Username erop? Ja/Nee: Nee, het liefst niet.
    - Eventueel voorkeur lettertype: ''A ghost,'' vlakbij de foto van het geestachtig meisje, een beetje groot met zulke vampierachtige lettertype, gewoon een beetje duister en donker. ''a human'' bij de foto van het normale meisje en een beetje een lichtere lettertype.
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: Daarvoor zou je bij mijn story zelf moeten kijken, in de beschrijving staat een samenvatting.
    - Extra: Je mag, als dit een beetje leeg staat, zelfs random plaatjes die erbij ''passen'' toevoegen. Maar dit hoeft niet hoor. :'D Alvast bedankt! Als de cover af is, wil je deze dan aub in het topic plaatsen en niet via PB?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2013 - 18:19 ]


    Some people are art and do art at the same time

    MattSmith schreef:
    Titel: We'll be swimming in the same direction and we'll never lose this connection ~ Olly Murs
    Afbeeldingen: Achtergrond; Olly; Kimberley; Olly + Kimberley
    Eventuele sfeer: Lief en romantisch
    Eventuele beschrijving van je story:
    In de Britse plaats Witham wordt op 14 mei 1984 de later beroemde Olly Murs geboren, als Oliver Stanley Murs. Hij heeft een tweelingbroer genaamd Ben en een oudere zus met de naam Fay. Olly is de oudste van de tweelingbroers.
    Drie jaar en 4 maanden na de geboorte van Olly, 14 september 1987, komt Kimberley Michelle Smith ter wereld. Ze heeft twee oudere broers die Philip en Laurens heten. Kimberley is Nederlands, maar haar ouders besloten om naar Engeland te emigreren, Kimberley was toen pas vijf jaar oud.
    In 2009 wordt er naar the X Factor gezocht in Engeland. Olly en ook Kimberley schrijven zich in om auditie te doen voor het programma. Het is voor Olly zijn derde keer dat hij auditie doet, de vorige twee keer ging hij niet door na zijn auditie.
    De twee ontmoeten elkaar op de dag van hun audities en zo begint een bijzondere vriendschap.

    Eventuele voorkeur voor lettertype: Wat jij erbij vindt passen.
    Iets anders?: --


    Klik voor groter

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 15:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Okee dit is raar.
    Ik was even je covers aant bekijken, en toen kwam ik bij de covers die je gemaakt hebt voor McConaughey. Dus ik denk 'oehh, die cover spreekt me aan, ik wil eigenlijk wel weten hoe haar verhaal precies gaat ^^'. Maar als ik McConaughey ga zoeken bij users, kan ik haar niet vinden ;c Weet je zeker dat je toen haar naam goed hebt gespeld? Want ook als ze van naam is veranderd, normaal staat er dan toch bij dat dit de oude naam is?


    Inspiration can hit you any time