• Zoals velen verveel ik me nogal, dus maak ik covers op aanvraag ;D
    Er zijn wel een paar dingetjes die je moet invullen;

    Titel;
    Afbeeldingen;
    eventuele sfeer;
    eventuele beschrijving van je story;
    eventuele voorkeur voor lettertype;
    iets anders?;


    Een paar voorbeeldjes:





    In het weekend heb ik alle tijd, maar doordeweeks zal het wel wat langer duren voordat ik je cover af heb (:


    Gemaakt;
    Diapal
    Whovian
    Philyra
    Jalouis 1 & 2
    DracoWeasley
    Maitresse
    Winterwerp
    JustinWife
    Liamousine
    MissesStyles
    ONExCARROT
    DSalvatorex
    Assassin
    HarrysBum
    Phantasia
    McConaughey 1 & 2 & 3
    xHogwarts
    xMHoran 1 & 2 & 3 & 4
    Intan
    Rahjesh
    SkyFall
    Demi1309 1 & 2 & 3
    HarrysBum
    Reaping
    CarrotNiall
    NiallxNandos
    Candentium
    xMadebyme
    Dsalvatorex
    xBritta 1 & 2 & 3
    Fierte 1 & 2
    Prejudices
    Myrnaaaaa 1 & 2
    xcelebcrushx
    Bradfordd
    Pronks
    Mockingjays
    MissesStyles
    StarWarsGirl
    xEques 1 & 2 & 3 & 4
    DamonSBitch
    LoveLost
    Bleu
    Merope
    PereginTook 1 & 2
    GeorgeWx 1 & 2
    T0RRES 1 & 2
    Eenhoornpoep
    xNymphadora
    Limerick
    Tortura 1 & 2A - B
    Constantine
    ShadowSnape
    Survive
    Courteous
    Knife
    Lizor
    xShadowGirlx
    DragonWings
    AutumnRain
    CHEESECAKEx
    Kreacher
    Vasilisa
    Fidelius
    Naging
    Coockies
    Atlethiometer
    Ziamcrew
    MyDreamStory
    Curlies
    DamonSBitch
    SorrowPayne
    ZiamxZiall
    LadyCeliac 1 & 2
    Besar
    OfTheLake
    MickeyMousee
    Compulsion
    xAngelForce
    Steroline
    Curlies
    Clomnel
    ChocoChip
    Glitterjurk
    1DNiallxMe
    Caleo
    Deceiver
    Bieberen 1 en 2
    Ebullience
    Curlies
    Scorpia
    Silverton

    Wachtlijst;
    Illuminatie
    Owlsome
    Ealdor
    KittyChan


    Ik maak de covers met Photoshop elements 10 of Photoshop CS6.


    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 16:45 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Titel; In progress. Ondertitel: If I lose myself tonight, it'll be by your side.
    Afbeeldingen; Achtergrond , 1, 2
    Eventuele sfeer; Duister
    Eventuele beschrijving van je story; Het is 2050 en de lang gevreesde zombie-uitbraak is net een jaar in gang. Mensen proberen zo lang mogelijk te overleven, om niet gebeten te worden, maar lang niet iedereen redt dat. In Amerika is een gebouw bezet met wetenschappers, die een kuur proberen te vinden, maar dat laat op zich wachten.
    Als hun groep word aangevallen door zombies zijn Andrew en Kenneth de enige overlevenden. De twee dwalen rond door Nederland, maar algauw vinden ze een schuilplekje. Dit plekje blijkt echt al bezet te zijn. Als de jongens wakker worden, zien ze een geweer op hen gericht staan. Achter het geweer staat een jong meisje, nog geen zestien jaar oud. Als de jongens haar gerustgesteld hebben vinden ze in haar een bijzonder slimme partner. Ze is erg naar zichzelf gericht, maar is snel met haar wapens en verdomd snel in rennen. Misschien maken de jongens nu een kans op overleven, tot de kuur gevonden is.
    Eventuele voorkeur voor lettertype; Into the vortex
    Iets anders; Nope, that's it.
    Onzettend bedankt als je het wilt proberen :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Titel; Childhood Ruining
    Afbeeldingen;
    - Deze of deze of deze
    - Deze
    - Deze
    - Deze of deze als achtergrond.
    eventuele sfeer; Liefde, romantiek, drama, verdriet.
    eventuele beschrijving van je story; Hou ik nog even geheim (;
    eventuele voorkeur voor lettertype; -
    iets anders?; Nope.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 17:17 ]


    "Family don’t end in blood”

    Macabre schreef:
    (...)


    Klik voor groter


    Helemaal super! Dank je! (:


    “I think everybody’s nuts.” - Johnny Depp

    Lukt het met de cover of moet ik je nog met iets helpen voordat je kan beginnen??


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Vraag: Waarom sta ik niet op de wachtlijst?! Ik heb een tijdje geleden een aanbraag gedaan.... :). X

    1DNiallxMe schreef:
    Vraag: Waarom sta ik niet op de wachtlijst?! Ik heb een tijdje geleden een aanbraag gedaan.... :). X

    Omdat ik die nog moet bijwerken.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre Schreef:
    Omdat ik die nog moet bijwerken.


    Oh, sorry wist ik niet... :$ shame.... :$:$:$. X. Veel succes met de covers!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 22:21 ]

    De titel: Life is a job en dat is de enige tekst die ik erin wil. Het liefst met een schuingedrukt lettertype, of die krullig is of niet, dat maakt me niet heel veel uit. Kijk jij wel welk lettertype erbij past.
    Foto's: Sowieso zou ik deze tweeling erin willen. Ook wil ik dat je deze sleutel erin verwerkt. Deze roos en tot slot de achtergrond.
    Beschrijving van de story:

    Slim waren ze niet, maar dom kon je ze ook niet noemen. De tweelingzussen Adriana en Marianne van zeventien. Samen werden ze hun huis uitgestuurd met de volgende reden: ‘Zoek toch een baantje’. Dit omdat Adriana en Marianne niet het type waren om een baan te zoeken. Meestal zaten ze de hele dag door te slapen, niet alleen thuis, ook op school. Hun moeder was hen helemaal zat en dus had ze de tweeling het huis uitgegooid. Adriana en Marianne vonden het niet erg. Ze hadden een paar koffers ingepakt en meegenomen en ze logeerden bij een aantal vrienden en familieleden. Ze misten hun moeder niet, buiten was het ook prima. Tenminste, dat dachten ze. Er gebeurde teveel in de buitenwereld. Meer dan ze dachten.

    Sfeer: Dramatisch, actie en een vleugje verdriet.
    Kleur / sepia / zwartwit / etc: Wat het beste erbij past.


    Some people are art and do art at the same time

    Titel; Time Discovers Truth
    Afbeeldingen; xx
    xx
    xx
    xx
    Niet alles hoeft erin, maar het liefst wel een paar, zodat de soldaten goed te zien zijn
    eventuele sfeer; futuristisch, duister, oorlog,
    eventuele beschrijving van je story;
    Jarenlang heersten de mensen over de aarde, maar zodra de koning stierf, brak de chaos uit. Wezens uit allerlei werelden zagen hún kans om uit hun donkere vestigingen te ontsnappen en de macht te grijpen.
    De mensen waren zwakker en gingen ondergronds. Aangezien de mensen minder oud worden dan de demonen, elven en andere wezens, was er al snel een minderheid in vergelijking met de anderen.
    De mensen kregen door dat ze langzaam maar zeker de underdog waren en er kwamen steeds meer overlopers, die bijvoorbeeld naar de elven gingen. Hierdoor ontstonden er ook halfbloeden, die vrijwel overal niet echt geaccepteerd werden.
    Hier gaat het over Avery Alexandra. Haar hele leven is ze getraind om te strijden en het is dan ook geen verassing dat zij de taak van de overleden legeraanvoerder overneemt.
    Dit blijkt echter moeilijker te zijn dan gedacht, wanneer er vriendschappen, liefde, verraad en geheimen boven water komen.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Maakt me niet uit
    iets anders?; Euuhh,, nope


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Titel; A French lily • HP(ook de hoofdletters zo, graag =) )
    Afbeeldingen; Meisje
    Hogwarts
    Bloem
    eventuele sfeer; Beetje vrolijk, maar ook weer mysterieus
    eventuele beschrijving van je story; Als Sarah Louise Faivre van Beauxbatons naar Hogwarts overstapt, hoopt ze op een normaal schooljaar, maar zodra ze genadeloos afgestraft wordt door een van de leraren, zelfs als ze alles perfect doet, weet ze dat het moeilijker zal worden dan ze had verwacht.
    eventuele voorkeur voor lettertype; Maakt niet echt uit, als het maar bij de cover past ;)
    iets anders?; Niet echt =)

    Hee, ik hoop dat je ooit een keer tijd voor m'n cover zal hebben (ik zie dat je het momenteel erg druk hebt, aan de enorme lijst boven mij (ook al is je wachtlijst nog niet bijgewerkt =P) )
    Gelukkig heb ik de tijd =) Duurt nog even voor ik m'n story online ga zetten, aangezien ik nog maar een paar hoofdstukken heb en ik wil een grote voorraad voor ik hem online zet ^^
    Ik moet trouwens zeggen dat ik jouw covers echt geweldig goed en mooi vind =D Ik wou dat ik dat zo goed kon =3

    [ bericht aangepast op 17 aug 2013 - 0:52 ]

    Tekst: Cultos from Apollo
    En misschien daar onder: Percy Jackson. Zou je er een met en zonder Percy Jackson kunnen maken?
    Foto's:
    1. Deze, of deze
    2. Deze of Deze
    3. Deze
    4. En Deze - deze alleen zonder de tekst wat onder in staat.
    Horizontaal of Verticaal: Wat het beste uitkomt.
    Lettertype: Deze voor: Cultos from Apollo
    En deze voor: Percy Jackson
    Sfeer: Oorlog, wantrouwen.
    Kleur/zwartwit: Het liefst in deze vorm.
    Beschrijving:

    'Romeinen, als je etterende zweer van naties die van ver komen wilt verdrijven, stel ik voor dat een festival van spelen wordt gewijd aan Apollo dat elk jaar zal worden gehouden ter ere van Apollo. Als de mensen een deel zullen hebben gegeven uit de publieke schatkist, zullen ook de private burgers bijdragen voor hun eigen rekening en die van hun familie. De praetor... zal de leiding hebben over het verloop van het festival. De decemviri zullen de offers uitvoeren volgens de Griekse ritus. Als je dit naar behoren uitvoert, zal je steeds gelukkig zijn en zal de staat positief veranderen. Want de god die vreedzaam je weiden voedt zal je vijanden verwoesten.'

    Wat was dat een prachtige leugen..


    Ik zal mijn aanvraag ook in andere topics plaatsen.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Titel; The Almighty Heiress
    Afbeeldingen;
    - Foto 1
    - Foto 2
    - Foto 3
    Een achtergrond heb ik niet echt, want ik wil het echt heel duister allemaal hebben... Maar als je er één zoekt, dan graag een bos.
    Eventuele sfeer; Erg duister, gemeen, sadistisch.
    Eventuele beschrijving van je story; Draco Malfidus besluit na zijn schooljaren op Zweinstein ervoor te kiezen om te gaan werken in de Wegisweg. Om zijn ouders niet nog meer teleur te stellen, trouwt hij op zeer jonge leeftijd met Astoria Goedleers, met wie hij eigenlijk amper connectie heeft. Draco doet zijn werk in de Wegisweg erg goed, zijn ouders hadden hem liever ergens anders zien werken maar Draco vind het werk bij Odius & Oorlof helemaal niet zo verkeerd. Odius & Oorlof is de enige winkel die nog een beetje respect kan opbrengen voor de Malfidus familie na wat er gebeurd was met Heer Voldemort. Als Draco op een dag ziet dat er een nieuwe jongedame werkt bij de exclusieve winkel Kreukniet & de Krimp, is hij vrijwel meteen gecharmeerd. De jongedame in kwestie valt niet alleen bij Draco op, maar bij nog veel meer mensen. Ze blijkt een bijzonder verleden te hebben en met haar verschijning lijkt ze een hoop duisterheden weer terug op te roepen. Haar doel? Met magie Zalazar Zwadderich terug tot leven wekken.
    Eventuele voorkeur voor lettertype; Respective
    Iets anders?; Geen usernames. Ik vraag ook nog bij anderen. Wat ik belangrijk vind is dat de cover verticaal is.


    Chaos is a ladder.

    Titel; Geen...
    Afbeeldingen; Girl, Boy and Leopard.
    Als je meer of andere plaatjes nodig hebt, mail me, dan zoek ik ze wel:)
    eventuele sfeer; Geen idee... Sorry:$
    eventuele beschrijving van je story; Liever niet...
    eventuele voorkeur voor lettertype; ...
    iets anders?; Ja, is het mogelijk om de jongen en het meisje naast elkaar te doen, en dan het derde plaatje er geblurred overheen??

    Gaat 't zo lukken??
    Alvast bedankt!!

    xx


    I'm a dog chasing cars. I wouldn't know what to do with one if I caught it! You know, I just... do things." -The Joke