• One night


    One party


    Four Hangovers

    ~ Grace Taylor Smith
    ~ Blair Amanda Clyde
    ~ Gwendolyn Elisabeth Reed
    ~ Madison Abigail Lawrence

    -Celebs

    http://www.quizlet.nl/stories/108601/the-hangover-trip-to-vegas/

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 16:38 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    I've missed you is mijn nieuwe storie, en ik ben al een tijdje bezig met Tattoo Buddy. Mijn andere stories (de meeste 1D) zijn allemaal afgelopen. Het zou superleuk zijn als je een kijkje neemt en abo (?) x

    I'm a killer. Malik

    WANTED





    "Don't judge my choices if you don't understand my reasons"


    "I want to spent every socond with you"



    Records:
    Abo: 63
    Kudo: 200
    Bladwijze: 20


    *Ned full
    *Zayn Malik
    *Scarlett Khatrine
    *Murderer boy
    *Rich girl
    *Love
    *Drama
    *beginnen bij 10 abo's
    *Neem abo We waarschuwen niet


    Live is what you make, so make it beautiful



    The Revenge Of The Hand.
    Farin de dwerg, en kampioen van Erebor. Andriel de elf en Kennis bewandelaar van Rivendell. Eradan de Dúnedain jager.
    Met zijn drieën vormden zij het genootschap dat de rechterhand van Sauron hemzelf verslagen had.
    Doordat Frodo de ring vernietigd heeft, dachten de mensen dat alle orks en dienaren van de duisternis uitgeroeid waren. Maar schijn bedriegt. Na 16 jaar word Agandaûr's lijk vermist en handelsroutes worden overvallen door Orken en Uruk hais. Onrust vormt zich in dorpen en in staten. Gezinnen worden vermoord in hun eigen huizen, offers zullen gemaakt worden. De drie bondgenoten krijgen per raaf brief dat er een nieuwe kwaad groeit in de donkere grotten rond het koude Carn Dûm. Op een koude winteravond wordt een leger van Agandaûr gespot. Zo'n 50 duizend orken trekken op naar het zuiden.
    The War In The North, Has just begon.


    Whut

    Desperate Liars



    Proloog
    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.

    Deze schrijf ik samen met xSunshineee


    Written On The Walls.



    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness."


    -

    Hey L.A.


    De 18-jarige Laurie-Ann zou op vakantie gaan met haar beste vrienden, Jared, Eve en Keira, maar haar ouders vinden dat ze moet gaan werken, dus blijft ze in Los Angeles. Haar ouders hebben al geregeld dat ze aan de slag kan gaan bij het VVV Kantoor in het centrum.
    Laurie-Ann ziet zo dagelijks honderden toeristen, maar wat gebeurt er als een jongen genaamd Mitch het VVV Kantoor in komt lopen?

    'Hey L.A.,' he said. 'It's really really nice to meet ya.'


    - Soundtrack
    - Nederlands geschreven, Engels gesproken
    - Onbekende personen
    - Begint op 10-07-2013
    - Eindigt op ...

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 8:45 ]


    Take a breath & let the rest come easy

    Heey! Ik ben een nieuw Stylinson story begonnen, miss een kijkje?

    Fly away || Larry Stylinson

    Het gaat over Louis Tomlinson, hij komt op een nieuwe school, waar iedereen bang is voor Styles en zijn groepje, behalve als ze er zelf bij horen. Louis is vaak gepest, een van de redenen waardoor hij van school is veranderd. Hij hoopt dat hij op deze school niet gepest wordt, of in elkaar geslagen wordt, zoals op zijn vorige school. Maar of dat allemaal goed gaat?

    ×


    Smile :)



    Hailey Miller is een meisje uit Los Angeles, maar sinds die ene gebeurtenis verhuist ze naar de andere kant van Amerika, New York. Ze moet een heel ander leven leiden en ze moet zich voort doen als iemand die ze niet is. Niemand, behalve haar gezin, weet wie ze echt is. Ze houdt een masker voor zich tot ze de jongen Liam Payne leert kennen. Onmiddellijk hebben ze een goede band, maar toch voelt het aan alsof ze de jongen beliegt en bedriegt. Zal ze hem kunnen zeggen wat er in haar leven is gebeurd waardoor ze juist dat masker draagt? Of blijft ze liegen tegen de persoon die het beste met haar voor heeft?




    -Nederlands geschreven en gesproken
    -One Direction bestaat niet
    -Met Liam Payne en Hailey Miller

    Link: You don't know who I really am. || Liam Payne

    NOTE: Elke dag schrijf ik een hoofdstuk



    "Let it out, let it fade
    Just let it out, burn away"




    "Just a child, just my friend
    Your alive, held by them
    And I've not got money, but I've got hope
    And maybe I'm the only, but no one knows
    But sometimes God gets confused
    He certainly did when he picked you


    #trailer
    #titelsong
    Spring Hughes
    Silver Roxen
    Written in dutch, Spoken in english
    Warning: This story contains Violens, Death, Harm and Love.


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ik heb een nieuwe verhaal 1206



    Eviera is zestien jaar oud, en leeft bij haar ouders, haar ouders zijn gravin en een graaf.
    Ze is liefdevol opgevoed en ze weet niet beter.
    Tot ze ontdekt dat haar ouders haar werkelijke ouders niet zijn. En als ze ook nog eens ontdekt dat ze krachten beschikt.
    Wilt ze weten wie ze werkelijk is.
    Dan is er ook nog een lort Jack. Een mysterieuze man die vol van Eviera is.
    Hij wilt haar graag als vrouw hebben, ja hij heeft een obsessie voor haar.

    link:1206
    Genre: Romantiek drama, fantasie.
    Het is Nederlands geschreven en gesproken.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    I'm Sorry Benny

    Benny probeert te onderzoeken waarom zijn moeder hem heeft verlaten. Als hij er achter komt beseft hij dat zijn moeder niet meer terug komt.
    (Alleen geschreven in Benny's P.O.V.)


    * Dit is een extra boek van mijn serie ''Never Going To Be Normal
    * A My Babysitter's A Vampire Fanfiction


    Soundtrack


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    "Wait, are you serious?" - Union J

    Emily Scott, een klein meisje dat het leuk vind om met vrienden te spelen, dat houd van alles wat een 9 jarige leuk vind. Ze leeft een gewoon alledaags leven, met 2 ouders die van haar houden. Maar haar leven bestaat uit heel veel geheimen. Read and find out....


    Nederlands geschreven
    Engels gesproken
    Union J bestaat, maar het speelt zich af in de toekomst, dus ze zijn wel ouder.
    Begonnen op: 11/08/2013
    Geëindigd op: .....

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 21:50 ]

    Mijn verhaal.

    Veronique, een meisje van 17, overlijd en komt dan in een andere wereld terecht, Waar dan allemaar dingen gebeuren, haha.

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/122619/unexpected-love-teen-wolf/
    [/url]
    Frigida is een meisje van 17 jaar. Ze heeft een zwaar verleden gehad, en heeft allebij haar ouders verloren. Nooit zal ze dat vergeten, het beeld van haar moeder zit nog steeds in haar hoofd.Ze vertrouwd niemand, heeft ze zichzelf voorgesteld. Een paar maanden na de dood van haar moeder verhuisd ze naar het misterieuze stadje: Beacon Hills. Ze woont op zich zelf en gaat nog wel naar school.
    Op school, zit ze alleen en heeft geen behoefde om contact met iemand te maken. Tot dat er een jongen op haar af stapt, genaamd Stiles. Zijn bruine ogen spreken haar direct aan, en hij is aardig tegen haar. Plots heeft ze haar moto verbroken, en vertrouwd ze deze lieve jongen. Ze word al gouw opgenomen in zijn vriendengroep. Maar dan krijgt ze het idee, dat iedereen wat verbergt voor haar. En dat doet haar pijn, uiteindelijk komt ze achter de geheimen van haar vrienden. Ook ontmoet ze de misterieuze Derek Hale, en het is haat op het eerste gezicht.
    Maar dan gebeurt er iets wat erg onverwachts is voor haar...




    -Teen Wolf
    -Speelt zich af in seizoen 3
    -Kan je ook kijken zonder dat je teen wolf kent (ik ga het proberen begrijpelijk te maken, ook als je de show niet kent)
    -12+

    [ bericht aangepast op 16 aug 2013 - 0:29 ]


    I do what I want, whenever I want and I don't care.



    Why does it feel so good but hurt so bad
    My mind keeps saying
    Run as fast as you can
    I say I'm done but then you pull me back
    I swear you're giving me a heart attack
    Troublemaker!
    Cintayou ®


    KLIK
    HIER
    MAAR
    Double Trouble • Harry Edward Styles


    Life between cowboys and indians.
    In het wilde westen woont de 16 jarige Alexandra, ze woont bij haar ouders en ze heeft nog een zusje en een broertje. Ze is best eigenwijs en gaat altijd de woestijn in. Tot ze per ongeluk op de stuk grond komt van de Indianen.
    Ze indianen vangen haar, en houden haar ook vast. Dan leert ze de zoon van de stam hoofd kennen. Hij houdt zich afstandig van haar, en probeert bot over te komen.
    Maar als Alexandra toch verlieft op hem wordt, probeert ze zoveel mogelijk uit zijn buurt te blijven. Ze wilt er niks van af weten. Ze snap niet waarom ze vast gehouden wordt. ze was per ongeluk op hun grond gekomen en ze heeft haar excuses aangeboden.

    -Geschreven door Pandor.
    -Romantiek, drama, onbekende personen.
    -Er kunnen 16+ stukken komen, maar dan waarschuw ik, ik zet mijn verhaal ook op 16+.
    -Neem een abo, ik waarschuw niet.
    -Tips zijn altijd welkom


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.