• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (Ik word gek van alle Oepsie meldingen, zeker nu ik op mijn mobiel ben (cat) )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (echt he! Wat heb ik trouwens gemist?)

    (niet veel ze zijn wat aan het kletsen en niall heeft buuten alles opgeruimd....'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Woehoe.. Ik verveel me echt dood in mijn vakantie -.- Ik ga even credits kopen xd]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte en keek hem schuin aan. "Ik dacht dat je eerder een eter ben dan een koker.." Bekende ik eerlijk. Ik was eigenlijk ook eerder een eter, maar ik probeerde zo af en toe wat te koken als niemand ging koken. Toch hield ik me liever op de achtergrond en wilde niks te maken hebben met mijn kookkunstem. Ik keek Niall hoofdschuddend aan en grinnikte weer.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan.
    Ik schiet in de lach door haar. "Naja normaal kook ik meestal niet omdat ik dan de helft zit op te eten, maar ik probeer me in te houden dan" zeg ik bozend.
    "Ierse stampot met worst jihaaaa" roep ik vrolijk. Ik at het best vaak als ik thuis was, en als ik alleen was maakte ik het vaak klaar. Het duurde iets van twee uur maar het was altijd super lekker en dan werd ik altijd trots dat ik Iers was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik schudde lachend mijn hoofd en realiseerde me dat ik driekwart Iers was. ''Ik ben driekwart Iers.'' grinnikte ik. Ik pakte mijn mobiel en gooide het weer terug op mijn bed. ''Jupsie, ik ben Iers, driekwart tenminste. Ik heb alleen een sterk Engels accent, omdat ik in London ben opgegroeid.'' verklaarde ik lachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan. [sorry mondelingen is keiveel gedoe=(

    "Ik ben driekwart Iers" zegt Mackenzie ineens "Jupsie ik ben Iers, driekwart tenmiste. Ik ehb alleen een sterk Engels accent omdat ik in London ben opgegroeid" zegt ze lachend. Vrolijk spring ik heen en weer. "Ieren wihoeeee" grijns ik blij "daarom dat ik je gelijk moch en dat je zo lief en schattig ben. Had Liam toch gelijk. Gewoon alle Ieren zijn schattig en lief." hyperactief spring ik in het rondte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik grinnikte even en klom uit zijn armen. ''We zijn blijkbaar de enigste Ieren hier, zucht.'' lachte ik. Ik keek naar Niall en schudde opnieuw lachend mijn hoofd. ''Zie je, Liam is voor me gevallen door mijn Ierse charmes.'' lachte ik en kromp ineen door mijn gelach. ''Als ik wat van mijn charmes kan, kan jij dat ook. Irish for ever.'' grinnikte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Snap ik, ik moet twee keer per jaar een mondeling doen voor Engels. Die twaalf keer telt -.-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [wow dit is voor eindexamen=( moet over 2 weken. mijn pta week en mondelingen komt eraan. wel heel veel vrij]
    Niall James Horan
    "ik ga liam zijn hart roveren" grap ik lachend. "maar dat hoeft niet want ik heb mijn grote liefde Demi Lovato al hier" grijnzend knuffel ik haar even.
    "Dat wij Ieren niet in de meerderheid zijn betekend niet dat wij de boel niet kunnen heersen. "Jij krijgt alles voor elkaar omdat je zwanger bent en ik omdat ik puppy ogen kan opzetten" grijnzend kijk ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga docuehn]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    Lachend pakte ik mijn telefoon en maakte een foto met Niall die ik op Twitter zette. Mackenzie_LArretez : Irish leprechauns RULE! grinnikend verzond ik de tweet en keek Niall met spleetoogjes aan. ''Liam is van mij.'' gromde ik en schoot in de lach. ''Hey! Ik kan ook puppy ogen opzetten, hoor! En ik ben zwanger, nog een voordeel.'' grijnsde ik breed en sloeg een arm om zijn schouder heen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan
    Vrolijk kijk ik naar de camera waarna ze een foto maakt. "Liam is van mij" gromd ze en schiet in de lach "En Demi mijn" 'Hey! Ik kan ook puppy ogen opzetten, hoor! En ik ben zwanger, nog een voordeel.''.ik grinnik "Niemand kan boos op me blijven, ik weet zelfs te regelen dat ik gitaar mag spelen op podium. die gasten dachten serieus dat ik het goed zou vinden om alleen te zingen" met een pruillip keek ik haar aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    ''Weet je, we moeten als een team samenwerken.'' concludeerde ik en grinnikte. Mijn mobiel begon steeds te trillen door alle berichtjes, maar negeerde het volkomen. ''Zullen we iets afspreken? Morgen gaan we alleen maar groen, wit of oranje dragen.'' stelde ik voor en grijnsde breed. Het idee zelf was eigenlijk best lachwekkend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.