• Een groep jongeren (16 – 24 jaar), die voor hun beroep schrijven, worden bij elkaar gezet in één huis. Er zijn camera’s in het huis geplaatst, het kan 24/7 online worden gevolgd. Het groepje krijgt de hele dag de kans om te schrijven, maar er is per week één challenge. De bewoners moeten dan bijvoorbeeld binnen drie uur iets schrijven. Ze hebben maar twee uur per dag internet, meer niet.
    Elke bewoner heeft een eigen werkkamer, die 24/7 beschikbaar is. De slaapkamer delen ze, net als de keuken, woonkamer en badkamer. Ook is er een kleine opslagkamer voor papier, blocnotes, pennen, potloden en al dat soort bureauartikelen. Voor de songwriters staan er in de werkkamers verschillende instrumenten. Ze mogen maar twee uur per dag buiten zijn in verband met boodschappen, maar ook gewoon om wat te doen om elkaar beter te leren kennen.


    One Direction bestaat wel



    Personage
    Jongens

    Harry Styles - songwriter - Rossi
    Liam Payne - songwriter - Sidestap
    Louis Tomlinson - songwriter - Jolene
    Niall Horan - songwriter - MissStoran
    Zayn Malik - songwriter - Zaynieboo
    Nathaniel Henry Beaufort - songwriter* - Delevigne
    Edward Kye Rodriquez - scriptwriter/acteur - Mygash
    Douglas Booth - songwriter/acteur - Jolene

    Meisjes
    Mackenzie Lou Arretez - schrijfster/journalist - Curlies
    Abigail Irene Ellison- songwriter * - xClove
    Penelope Charlotte Stone - scriptwriter/actrice * - Pebble
    Demi Lovato - songwriter/actrice - Jolene
    Alyssa Janice Johnson - actrice - Zaynieboo

    * mag een beroemd persoon zijn

    Regels:
    - Géén oneliners. Als het moet, minimaal twee regels.
    - Maximaal tweepersonages per persoon, maar dan wel 1 jongen en 1 meisje. Geen andere combinaties. Derde rol moet je aanvragen
    - Reserveren mag
    - Probeer zo weinig off-topic te gaan. Als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor minimaal vijf dagen niet kunt reageren.
    - Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan. Anders vraag ik iemand het, ook als ik er niet ben gelieve één forumbericht overlaten

    nieuwe foto nodig van het huis, de link deed het niet meer!
    Als je ideeën hebt over hoe de kamers er uit zien, stuur een foto! (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 22:03 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan.
    "weetje we moeten als team samenwerken" zegt ze en ik hoor haar mobiel trillen. "Zullen we iets afspreken, morgen gaan we alleen maar groen wit of oranje dragen. " grijnsd ze. "Wacht ik heb een oranje pet, wit shirt en groene broek en ik ga overdreven Iers praten" met glinsterende ogen kijk ik haar aan.Dit ging leuk worden


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Niall was echt een schat. Dat hij dat allemaal gedaan had. We hadden dan wel niets officieels maar daten vond ik al heel wat. Ik borstel mijn haar en loop dan naar beneden waar ik een glas water vul. Ik wilde hem weer zien. Misschien konde we iets leuks gaan doen ofzo? Films kijken gewoon kletsen of muziek maken/>

    Niall James Horan.
    Als ik rond kijk zie ik dat Demi weg is en kijk pruilend rond. "Mijn prinsjesje is weggelopen" mompel ik en loop ook naar beneden waar ik haar in de keuken vind. "Heey, ze vonden de taart echt leuk" glimlach ik naar haar. Ik zou alles voor haar doen, zelfs een dag geen eten. Al hoewel nu ik daarover nadenk nee toch niet, alles behalve geen eten. Ik wist niet welke liefde groter was, mijn liefde voor voedsel of voor Demi. Maar dat maakte niets uit want ik hoef toch neit te kiezen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mackenzie Lou Arretez

    "Ik heb een witte broek, oranje sweater en mijn groene beanie." dacht ik hardop na en klapte in mijn handen van geluk. Niall was achter Demi gegaan, wat een schat. Ik trippelde vrolijk naar Liam toe en grijnsde breed. "Ik heb met Niall een deal en ik heb al heel erg zin in morgen!" kirde ik blij als een klein kind.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Little --> Sidestap]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Demi Lovato

    Ik glimlach als ik Niall zie. "Heey, ze vonden de taart echt leuk" Ik knik enthausiast. 'Ja ik weet het hij was ook erg mooi.' Antwoord ik en open mijn flesje water om er een slokje uit te nemen. 'Wil je ook iets drinken?' Vraag ik en ga op het aanrecht zitten terwijl ik hem vragend aan kijk. Niall was lief, erg lief zelfs. Maar ik wilde hem eerst beter leren kennen voor ik me met iemand zou binden.

    Niall James Horan.

    'Ja ik weet het hij was ook erg mooi.' ze opent haar flesje en vraagt of ik iets te drinken wil en ik schud mijn hoofd. "nee ik heb geen dorst. Zullen we binnen kort de twee uur buiten naar de bioscoop gaan?" vraag ik zacht aan haar. Ik kijk haar lief aan, ze was echt super lief. "Ik kom net erachter dat Mackenzie ook een Ier is" grijnzend kijk ik naar Demi. Ja dit vond ik echt super leuk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "nee ik heb geen dorst. Zullen we binnen kort de twee uur buiten naar de bioscoop gaan?" Ik glimlach en knik. 'Dat lijkt me leuk.' Antwoord ik en sla mijn benen over elkaar heen. Ik was als ik op het aanrechts zat eindelijk een klein stukje groter dan Niall was. "Ik kom net erachter dat Mackenzie ook een Ier is" Ik schiet in de lach. 'Echt? Dat wist ik helemaal niet.' Grinnik ik zacht.

    Niall Horan.
    "dat lijkt me leuk" ze gaat op de aanreecht zitten en steekt een stukje boven me uit. Ze schiet in de lach "echt dat wist ik helemaal niet" grinnikt ze zacht.
    "drie kwart, en we hebben voor morgen iets besproken wat we gaan doen" gniffel ik geheimzinnig en knipoog. Ik loop naar de koelkast "oehhh chocolade" vrolijk pak ik de stuk en breek er een stuk vanaf en geef het aan haar. "Liam kreeg bijna een hartverzakking toen hij zag dat ik de vorige keer mijn koekjes met jou deelde. Alleen met jou deel ik mijn eten. Met niemand anders dus voel je vereert
    " zeg ik blozend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    "drie kwart, en we hebben voor morgen iets besproken wat we gaan doen" Lacht hij geheimzinnig en opend de koelkast. "oehhh chocolade" Ik kijk toe hoe hij er een stukje van afbreekt en aan mij geeft. Ik bedankt hem en bijt er een stukje van af. "Liam kreeg bijna een hartverzakking toen hij zag dat ik de vorige keer mijn koekjes met jou deelde. Alleen met jou deel ik mijn eten. Met niemand anders dus voel je vereert" Ik glimlach en kijk hem aan. 'Ik voel me héél vereert.' Ik neem weer een slokje water en kijk naar hem. 'Ik vind het echt lief van je Niall. Ik weet hoeveel eten voor je betekend.'

    niall James Horan


    "ik voel me heel vereert" en zekijkt me aan 'Ik vind het echt lief van je Niall. Ik weet hoeveel eten voor je betekend.' ik merk dat ik knalrood wordt en doe alsof ik even naar de woonkamer kijk. In de hoop dat mijn wangen weer snel niet rood waren. "lol weet je nog toen ik je voor het eerst zag... Ik was helemaal rood en verlegen. En de jongens hadden het in de gate, geloof me dan is het een hel om met ze samen te wonen" een maand lang hadden ze gelachen en gejoeld. vreselijk

    ete


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Demi Lovato

    Ik merk hoe rood hij word en kijk vertederd toe hoe hij zijn blik afwend. "lol weet je nog toen ik je voor het eerst zag... Ik was helemaal rood en verlegen. En de jongens hadden het in de gate, geloof me dan is het een hel om met ze samen te wonen" Zegt hij dan. Ik spring van het aanrecht en ga naast hem staan. 'Ik vond het schattig.' Zeg ik en kijk hem aan van ander mijn wimpers. 'Laat ze gewoon. Iedereen in dit huis is geloof ik verliefd.' Grinnik ik.

    Zayn Malik

    Met nog altijd de tranen over mijn wangen slofte ik naar de woonkamer, waar ik op de bank ging zitten. Mompelend veegde ik de tranen weg en had geen zin om wat aan mijn rode ogen te doen. Zuchten stond ik weer op en liep naar boven, waar ik maar bij Mackenzie en Liam ging zitten. 'Hi' mompelde ik.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Mackenzie Lou Arretez

    Ik keek gelijk op toen ik iemand 'Hi' hoorde mompelen. Zayn zat met rode ogen naast me en ik sloeg een arm om hem heen. ''Wat is er? Ik denk dat jij je familie mist.'' zei ik en keek hem aan. ''Ontken het niet, ik zie zulke dingen bij mensen.'' Ik glimlachte breed en legde mijn hoofd op zijn schouder. Zuchtend sloot ik mijn ogen.

    [Ik zit niet in zo'n leuke situatie thuis.. Dus ik zit keihard muziek te luisteren ;x]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nial james Horan
    'Ik vond het schattig.' Zeg zegt ze en het rood stijgt weer naar mijn wangen. 'Laat ze gewoon. Iedereen in dit huis is geloof ik verliefd.' ik grinnik even "dat is waar. Alleen Zayn nog en dan zijn we klaar" ik glimlach,."Die keer in het interview " ik schiet in de lach als ik eraan denk. "ze vroegen om onze celeb crush dus de jongens keihard roepen, Demi Demi Demi!! damn ik heb ze geslagen" lach ik. "na en toen was het dus bekend dat ik je wel zag zitten"

    [als ej erover wilt praten pb me maar

    [ bericht aangepast op 2 maart 2013 - 12:13 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan